ollut kania? Tai onko nyt? Onko sellasen lemmikiks ottamisessa mitään järkee? Mä haluisin sellasen pikkusen luppakorva-pupun :) Tuleeko kanin pitäminen kalliiks? Entäs tykkääkö se kovasti että sitä pidetään sylissä ja silitellään vai onko se enemmän omissa puuhissaan? Vapaana se sais täällä olla kyllä paljonkin. Onkos kanin sukupuolella merkitystä paljonkin?
Onko teillä kellään
11
378
Vastaukset
uros kanit rikkoo kaikki ilmapallot
http://www.riemurasia.net/jylppy/59569/Kyllä_kaneillakin_saa_olla_hauskaa- zisel
Pupu parka :(
- zisel
monte24 kirjoitti:
Kauhee kani-kuume mutta mä en tiedä niitten hoidosta mitään. Pitää kattella netistä :) Tajusin vasta kun olin jo pistänyt avauksen että mitä mä täällä kyselen kun netti täynnä tietoa :D Noh, olkoon nyt jos joku haluaa vastailla.
luppakorvakani. Se on tyttö. Ei tuu kalliks paitsi sillon kun joutuu meneen lääkäriin. Vapaana tykkää olla. Ei juuri viihdy sylissä tämä meidän. mut tykkää olla rapsuteltavana jaloissa. Roduissa on paljon luonne-eroja.
- zisel
kääpiöluppakorvaa. Tällasen näin ja ihastuin heti:
http://media.mikko.fi/images/101/952/10195202_600x450.jpg
Näyttää olevan paljon "annetaan ilmaseks tarvikkeineen"- ilmotuksia netissä. zisel kirjoitti:
kääpiöluppakorvaa. Tällasen näin ja ihastuin heti:
http://media.mikko.fi/images/101/952/10195202_600x450.jpg
Näyttää olevan paljon "annetaan ilmaseks tarvikkeineen"- ilmotuksia netissä.toi sama :)
mutta täällä palstalla pyörii tuommoinen zisel-niminen pupu... :)
- zisel
aattelin että jos otan sen kääpiölupan niin otan mieluummin tytön ja annan sille nimeks pupu :)
zisel kirjoitti:
aattelin että jos otan sen kääpiölupan niin otan mieluummin tytön ja annan sille nimeks pupu :)
Eiköhän se tykkää sylissä pitämisestä ja rapsuttamisesta... mä en kauheesti niistä lajeista tiedä... mut jos emäntäänsä tulee, niin tykkää. :)
Ne kai pureekin...- zisel
dazu kirjoitti:
Eiköhän se tykkää sylissä pitämisestä ja rapsuttamisesta... mä en kauheesti niistä lajeista tiedä... mut jos emäntäänsä tulee, niin tykkää. :)
Ne kai pureekin...joo että ne voi purra. Eiköhän se mun seurassa tulis ihan sylivauvaks ;)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594