Mistähän voisi ostaa D-loopissa tarvittavaa narua? Pitää ilmeisesti olla jonkinlaista erikoistavaraa, mutta verkkokaupoista ei ainakaan löydy. Entä miten D-loop tulisi kiinnittää jänteeseen, jossa nokin paikka on jo merkitty metallisella nokinpaikkamerkillä(?)?. Pitääkö tuo vanha merkki poistaa vai voiko loopin sitoa siten, että merkki jää loopin "sisään"?
Laukaisulaitteeni on tarkoitettu ensisijaisesti käytettäväksi "string loop":n kanssa, josta syystä myös kyselen asiata, mutta kuinka laukaisulaitetta tulisi käyttää jos looppia ei ole? Tähän mennessä olen laukonut siten, että olen ottanut laiteella "otteen" heti nokin alapuolella olevan kumisen nokin merkin alta. Nokin paikka on siis merkitty yläpuolelta metallisella ja alapuolelta kumisella merkillä. Onko ote oikea ilman looppia ammuttaessa vai onko kyseessä jopa puhtaasti makuasia?
Lopuksi vielä sen verran, että onko taljajousiammuntaan olemassa kattavaa opasta, jonka luettuani en kyselisi enää yksinkertaisia?
D-loop taljajouseen
vasta-alkajana tunnettu
1
1701
Vastaukset 1
- Anonyymi
ei vieläkään vastauksia ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661052
- 140849
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä422714- 67708
- 38648
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72594Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37564Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h13559En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55533- 91507