Mulle tarjottiin tutkimusavustajan hommaa yliopistolla. Tiesin kyllä, että sieltä saisi huonoa palkkaa, mutta mulle tarjottu 800 €/kk vaikuttaa jo vedätykseltä.
Onko tuo palkka mielestänne kohtuullinen? Oletteko itse saaneet suurempaa palkkaa tutkimusavustajan hommasta? Olisiko jollain neuvoja siitä, miten voisi neuvotella lisää palkkaa?
Kiitos!
Tutkimusavustajien palkka yliopistolla
7
10582
Vastaukset
- Työaika?
Montako tuntia viikossa?
- ipsi
Varmaan noin 37 h / vko. Ja tuo palkka maksettaisiin apurahana.
- ei mene veroa
ipsi kirjoitti:
Varmaan noin 37 h / vko. Ja tuo palkka maksettaisiin apurahana.
eli saat sen puhtaana käteen.
No, katselepas, paljonko yliopistot maksavat kesätyöläisille (siis omille opiskelijoilleen). Ei yhtään tuon enempää :D
Yliopisto on... tuota... paikka jooh.
- normaalia
Tuo on ihan normaali tutkimusavustajan palkka yliopistolla. Yliopisto harvoin maksaa mitään tuon isompaa. kaverini teki stipendillä 4 vuoden ajan väikkäriä yliopistolle ja sai 1000 euroa kuussa. Hän oli jo siis valmistunut, eikä tutkimusavustaja. Toinen kaverini teki väikkäriä yliopistolle palkalla, joka oli 1500 e / kk. Hänkin siis jo valmistunut.
- töitä etsivä
Mun sisko on töissä tutkimusavustajana yliopistolla ja hän saa lähelle 2000 e/kk miinus sitten verot tietty. Palkka on pari kertaa noussut kun opintopisteitä on kertynyt. Eli tuo 800 kuulostaa kyllä aika vähältä......
- Anonyymi
Aika korkea palkka ollut 2010. Nyt 2023 tarjottiin yliopistojen palkkausjärjestelmän tutkimus- ja opetushenkilöstön vaativuustasokartan tason 1 mukaisesti, jossa tehtäväkohtainen palkanosa on 1917,09 euroa kuukaudessa. Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa 6% - 17% uran alussa. Luki myös että voi ehdottaa palkkaa. Ehdotin korkeampaa. Tuo 1917,09 euroa + 6% oli se mitä tarjottiin ja siitä ei voinut neuvotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31627676
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?492331- 2021691
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien431659Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561596- 341351
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.451099- 1221038
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex97930