Minulle ei ikinä parisuhdetta?

harmistunut..

nykyään alkaa tuntuamman siltä etten minä saa koskaan parisuhdetta ja rakastettavaa suhdetta. ongelma ei ole minussa, tai luonteessani, ainakin luulen niin heh,,, mutta ongelma on ilmennyt siinä, että aina kun suhde menee siihen kohtaan että ruvetaan puhumaan yhteenmuutosta ja perheestä, suhde katkeaa

syy on aina se, etten minä voi antaa lasta puolisolleni. olen vasta 21 vuotias ja minulle antoi lääkäri ikävän uutisen etten voi koskaan saada lapsia. ja aina kun kerron tämän uusille poikaysätäville, niin he katoavat. ymmärrän kyllä että halutaan jälkikasvua, mutta onko maailmassa yhtään miestä joka voisi elää ilman lapsia?

tiedän olevani nuori, mutta harmittaa hirveästi vain elää yksin. mutta onneksi tässä on aikaa vielä pitkälti, mutta mietin että onko kukaan muu löytänyt kestävää suhdetta jonkun kanssa vaikkei voi saada lasta?

12

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

vielä löydät miehen joka on ok sen asian kanssa ettette saisi lapsia. Eiväthän kaikki halua! Olet vielä kovin nuori. Tai sitten voisitte harkita adoptiota.

• harmistunut..

Kiitos rohkaisusta. Tuota adoptiotakin olen miettinyt, mutta olen tullut siihen tulokseen etten pystyisi kasvattamaan tuntemattoman ihmisen lasta :( ja sitten on se, ettei miehet tunnu myöskään lämpenevän adoptio ajatukselle vaan haluavat juuri oman jälkeläisen.

• Kaarina

Ehkä kehitys on kehittynyt, mutta joskus muinoin ystävälleni myös sanottiin, että hän ei voi saada lapsia. No, eipä sitten käyttänyt ehkäisyä ja joutui abortille. Nykyään hänellä on kolme lasta ja kaksi lastenlasta.

Eipä kukaan voi taata että saa lapsia, joten eipä parisuhde voi olla sinullakaan siitä kiinni.Onnea vaan!

• harmistunut..

on varma juttu, tutkittu moneen otteeseen, eli en voi saada koskaan lapsia. ja on se siitä ollut kiinni nykyään. tuntuu että kaikki miehet joita tapaan haluavat oman jälkeläisen vanhempana :(

jotkut sanovat suhteen alussa ettei se haittaisi mutta ei siinä kauaa mene kun tulevat toisiin aatoksiin.

• sinulle...

On paljon, paljon miehiä jotka eivät halua lapsia lainkaan. Minä en halua koskaan lapsia tähän maailmaan piste. Minusta parisuhde ei saa koskaan perustua siihen, että hankitaanko lapsia vai ei.
      Aivan tärkein asia on se, että viihtyy jonkun kanssa, niin paljon ettei muuta tarvitse.
      Moni luulee, että alkuhuuman mentyä ohi haluaa jotain lisää. Se ei pidä paikkaansa myöskään, sillä oikean ihmisen tavattuaan viihtyy varmasti kaksistaan vaikka ikuisuuden. On niin paljon asioita mitä tehdä yhdessä ja monia asioita ei voisi edes tehdä lapset "vaivana".
      itse tulen tosi hyvin toimeen lapsien kanssa ja
      minusta ne ovat ihan kivoja ja hauskoja, mutta
      se , että pitäisi itse alkaa kasvattamaan ja huolehtimaan niistä, niin ei kiitos.
      Jos mies lähtee heti asian kuultuaan mitä kerrot
      hän ei koskaan ole ollut se oikea sinulle.
      älä murehdi meitä on paljon jäljellä jotka etsii sellaista joka ei halua lapsia.
      Minusta sanotaan usein, että olisin loistava isä. Se, että mies ei halua lapsia siis ei tarkoita, että mies olisi jotenkin itse "lapsellinen ja hulluttelija" Itsellänikin on arvot kohdallaan
      ainakin omasta mielestä.

• harmistunut..

olen tainnut vain törmätä sitten juuri niihin miehiin jotka haluavat juuri niitä lapsi :) ehkä tämä tästä kunhan vanhenen. harmittaa vain tosi paljon kun tuntuu välillä siltä ettei pysyvää suhdetta tule kenenkään kanssa.

• ........

itse olen kyseisen asian ja miesten selkänsä kääntämisen jälkeen monet itkut itkenyt.

• m20 enkä halua lapsia

Itse olen päättänyt, etten ikinä hanki lapsia. Tämä johtuu vaan siitä että en pidä lapsista - en ole koskaan pitänyt. Aloin kerran miettimään samaa asiaa kuin sinä, että kelpaanko kenellekään koska en aio ryhtyä koskaan perhe-elämään. Toivottavasti löydän joskus jonkun, joka hyväksyy ja kunnioittaa päätöstäni, koska vaippoja en tule vaihtamaan - ikinä.

• Sinitta
        m20 enkä halua lapsia kirjoitti:

Itse olen päättänyt, etten ikinä hanki lapsia. Tämä johtuu vaan siitä että en pidä lapsista - en ole koskaan pitänyt. Aloin kerran miettimään samaa asiaa kuin sinä, että kelpaanko kenellekään koska en aio ryhtyä koskaan perhe-elämään. Toivottavasti löydän joskus jonkun, joka hyväksyy ja kunnioittaa päätöstäni, koska vaippoja en tule vaihtamaan - ikinä.

Jep, kakskymppisenähän sitä jo keveysti päättää mitä ei koskaan elämänsä aikana aio tehdä...

• eronnut isä

Ota itsellesi eronnut mies, jolla on jo lapset tehtynä.

• harmistunut..

olisihan tuokin toki mahdollisuus, mutta taidan olla vanhanaikainen ja myös tosi nuori sanomaan etten haluaisi itselleni eronnutta miestä. en vain kykene ajattelemaan kasvattavani toisen lapsia tai joutuvani katsomaan vierestä kun miehelläni olisi lapsia ja heillä on hauskaa ja minua hyljeksitään sen takia koska heillä on jo se äiti ja minä olen se isän tyhmä naisystävä.

mutta juu, ehkä ajattelutapani muuttuu iän myötä :)

• treffejä

Kun laittaa esim. miehen hakukriteereiksi iän 21-30 vuotta ja ettei tämä halua lapsia, niin tulee heti lähemmäs 200 osumaa. Eiköhän niistäkin jo jokunen varteenotettava ehdokas löytyisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe