Rap-crap ei varsinaisesti ole musiikkia, vaan niissä "biiseissä" yleensä taustalla soi oikea musiikki, minkä sitten joku matalaotsainen, lökäpöksy-harleminneekeri pilaa apinaveljeltään opitulla ölinällä tyyliin: Ukko-puhuu-akka-laulaa, ukko-puhuu-akka-laulaa.
Rap-"musiikki" antaa kieltämättä mahdollisuuden tähteyteen esim. täysin lahjattomille härmäläisille, kuten Pikku-Hinurille ja Raimssille, joiden musiikinlahjat riitävät kevyesti mm. MTVn räppiohjelman patsasteluun.
Rap EI ole musiikkia!
20
1239
Vastaukset
- Silenth
..sä sanoon oikeen syyn siihen ettei hoppi ois musiikkia? et? Sitähän mäkin, sä et pyygee sanoo mitää hyvää tekosytä, miksei rap ois musiikkia. So, shut the f*ck up, dude :)
Sama kun mä menisin väittää ettei metalli oo musiikkia, et se on vaa yhtä kitaran rämpytystä.
-peace out :)- Silenth
On rapissakin melodia, jos et oo huomannu, Melodia on kun me puhutaan, melodiaa löytyy kans ku naputtelee sormilla pöytää. Ja melodia ei oo jonkun biisin ehto, vaan biisi koostuu rytmistä ja melodiasta, hopissa on vaan enämpi sitä rytmii kun melodiaa :)
Ja kaikki kuvittelee et kukaan valko ihonen ei pystys heittä räppiä, mut sei oo tod. totta! Rap lähti liikkeelle amerikasta, (tai no alunperin afrikasta..) ja sit se siirty vaan skandinaviaan ja muuttunu ihmisten äidinkielen mukaan. Amerikassa räpätään erilailla ja muualla maailmassa erilailla :)
Eli, toi sun vastaus ei oikee tainnu toimii.. ;) - melodia
et taida edes tietää mikä on melodia joten ei kannattais puhua, tuksin erotat edes kissaa kolibrista saatika melodiaa musiikin seasta
- melodia..
ilmoitan että tykkään sekä metallista että räpistä kunhan musiikki on hyvää, mulla ei ole tarvetta puolustella kumpaakaan puolta tässä asiassa, ottaa vaan päähän kun tollaset pellet ketkä ei ymmärrä musiikin päälle tulee avautumaan tänne, puhumaan jostain melodioista joista ei tiedä paskan vertaa
- Silenth
Silenth kirjoitti:
On rapissakin melodia, jos et oo huomannu, Melodia on kun me puhutaan, melodiaa löytyy kans ku naputtelee sormilla pöytää. Ja melodia ei oo jonkun biisin ehto, vaan biisi koostuu rytmistä ja melodiasta, hopissa on vaan enämpi sitä rytmii kun melodiaa :)
Ja kaikki kuvittelee et kukaan valko ihonen ei pystys heittä räppiä, mut sei oo tod. totta! Rap lähti liikkeelle amerikasta, (tai no alunperin afrikasta..) ja sit se siirty vaan skandinaviaan ja muuttunu ihmisten äidinkielen mukaan. Amerikassa räpätään erilailla ja muualla maailmassa erilailla :)
Eli, toi sun vastaus ei oikee tainnu toimii.. ;)oho..mitähän mä oon sekoillu..
"Melodia on kun me puhutaan, melodiaa löytyy kans ku naputtelee sormilla pöytää."
Niin oli kait tarkotus kirjottaa jotain että rytmiä löytyy kun naputetaan sormillä pöytään tai jotain.. ;)
-peace out - metallimies
Silenth kirjoitti:
Eli, toi sun vastaus ei oikee tainnu toimii.. ;)Naputappa pöydänkanteen Smoke on the Waterin riffi(4 eri ääntä), niin katotaan, kuinka korkealentoiseen melodiaperformanssiin pääset,daiju!
- metallimies
melodia.. kirjoitti:
ilmoitan että tykkään sekä metallista että räpistä kunhan musiikki on hyvää, mulla ei ole tarvetta puolustella kumpaakaan puolta tässä asiassa, ottaa vaan päähän kun tollaset pellet ketkä ei ymmärrä musiikin päälle tulee avautumaan tänne, puhumaan jostain melodioista joista ei tiedä paskan vertaa
Monotonialla ja melodialla on vissi ero. Monotonialla tarkoitan yksiäänisyyttä, jota räppipellet apinansuustansa ulostavat. Melodiaa on esim. ukko-nooa-kappaleessa. Sori nyt, jossei mee perille, yritän keksiä keinon seuraavan 20 vuoden aikana...
- Silenth
metallimies kirjoitti:
Naputappa pöydänkanteen Smoke on the Waterin riffi(4 eri ääntä), niin katotaan, kuinka korkealentoiseen melodiaperformanssiin pääset,daiju!
Joo, tonhan mä korjasinki jo että, Siitä sormen naputtelusta lähtee rytmi eikä melodia, Read messages before you say nothing, jackass!
-peace
- Jore
Räppi on vain Subwoorin aiheuttamaa junkutusta jossa joku gängsteri puhuu nopeasti jotain paskaa tyyliin.. " Mul on vittu muijii, mul on vittu ferrari, oon vitun rohkee, vedän vittu saatana kaikkia turpaan.., oon vittu kovin jätkä päällä maan..".
Rapkö laulua??? Ameebakin osaa tehdä parempaa..- spc
metallimiehet menkää nyt vittuu tält palstalt..teille on ihan oma palsta.. saatanan hevarit!
- piisku
mitenkäs siihen aina niin kovasti törmää että hevi -rumat örisiä- miehet alentuu vääntään poskeensa hoppareille/räbäyttäjille??? jos se jotakuta niin prkleesti haittaa niin olkoon hiljaa eikä tulla "väärälle maalle" valittamaan. jos oikeen haluu valittaa räbäyttäjistä niin menköön valittaan omalle hevari-tuutti-kihara-poninhäntä osastolleen!
ja että ÖLINÄÄ? voi kura! mites on näitten f:n cradle of filthien ja children of bodomien kanssa? ÖRINÄÄ! ja siitä sai selvää vai? ööö EI!
meehän pois täältä jo! älä kuluta arvokasta örinä / hiusten letitys aikaas täällä!- Subutex
minä saan selvää niistä sanoista? Onko sulla "pitkät piuhat" vai etkö muuten osaa englantia? Musiikkia pitää kuunnella ajatuksen kanssa!!!!!
- Korkki
Kyllä minäkin jotenkin selvää saan, vaikka en erityisen hyvä ole englannissa. Jopa kappaleesta, joka kuulostaa pelkältä örinältä, saa selvää, osittain ainakin.
- MIELIPITEENI
niin, ehkä pikku g ja raimssi eivät ole ainakaan omasta mielestä parhaimmasta päästä. mutta on olemassa myös rapin ammattilaisia esim. eminem.
kuitenkin, kaikilla on oikeus kuunnella mitä ite lystää oli musaa vai ei. onko sitten joku lordin örinä musaa? no, aivan sama. jokaisella on oma makunsa eikä mielestäni kenenkään pitäisi toisten idoleita haukkua. - Citcaaath
heh.. toi sun otsikkos pitävyys, on sama qu et sanoisin..
Salaatti ei ruokaa, tai et sitä ei voi syödä.
ai jai jai...sult lentää kyl semmosta läppää, et nää viimeset lomapäivät menee hyvin niille nauraessa. =D - Anonyymi
Oisko parempi pitää musiikki musiikkina.
- Anonyymi
hirveetä paskaa melusaastetta öliseviä mölyapinoita.
- Anonyymi
Räppiä hoilaavat ne jotka ei osaa laulaa.
- Anonyymi
🫏💩🪰
- Anonyymi
Pikku G:n me ollaan nuoriso on edelleen radioissa pyörivä kappale. Onhan siinä kertosäkeessä sellainen tunnelma että melkein kuin uskovaispiirien tyylinen melodia että melkein virtenäkin menis se kohta biisistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019