Seriffi hyvä, täällä tarvitaan Hallelujaa, lopeta bannauksesi.
Miksi et bannaa heitä, jotka räksyttävät hänen kimpussaan??
Haluan !Hallelujaan heti takas!
19
567
Vastaukset
- Hallelujaa ja mennään lujaa
tuskimpa ollaan Bannattu, vaan tuntuu, kuin Henki olisi vierasta tälle porukalle.
Sanonkin, että ilman Jumalan Henkeä, ette voi mitään tehdä.
Muistan teitä rukouksin kantaa Jeesuksen eteen, että Hän Jeesus Kristus saisi vallata sydämenne kokonaan ja saisitte julistaa ilo- sanomaa Jumalan Pyhässä Hengessä.
Hyvää Pääsiäistä teille jokaiselle tällä sivulla liikkujalle. Siunaus olkoon kanssanne.- KEN TIES
omaan pesäänsä päässyt,on siellä lämmin lies.Oi jospa lentää pystyisin kuin talvilintu varpunen,on kylmä mulla,ei omaa pesää,mä kuolen ikävään.Voi jospa Taivaan Isä,joskus kuulisi,mä huudan,huudan,anna mullekkin kotilies!Mä siellä istuisin,mummoani ajattelisin,uskovat ystävät ympärillä,en koskaan heitä päästäisi pois.Katselen järvelle päin,koivikon läpi valo vilkkuu,siel mua odotetaan,oi miten ihanaa.Päijänteen selkä takana siintää,se lapsuuden jälleen tuo,on siel vielä eno rakas ja pihassa kultainen puu.Koivikko,omenapuut,isän ihanat perunamaat,äidin kukkatarha kuin paratiisin mieleen saa.Siellä kesäyönä liitelen yksin,kuin Taivas olisi laskeutunut alas,voi kumpa sen vielä kokea sais,en sitä koskaan päästäisi pois.Tuli hiipuu,syksy saa,taas jälleen luomakunta,nukkuu talven unta.KUNNES JÄLLEEN TAAS AAMUN AURINKO SULATTAA JÄÄN JA SIIHEN SAAN TAAS SAAN HETKEKSI LEVÄHTÄÄ!Herään,ei se ollutkaan unta,näen kasvot rakkaan lapsuuden,hän vielä on,tule luokseni siskokulta,en sua koskaan jätä,yhdessähän me kuljetaan,kaikki ystävät tukevat toista,se on niin tosi Jumalan antamaa SUURENMOISTA!Ikuisuudessa jatkuu tää,emme ymmärrä sen IHANUUTTA,mut tällä hetkellä riittää tää!
- ^^muuttolintu^^
KEN TIES kirjoitti:
omaan pesäänsä päässyt,on siellä lämmin lies.Oi jospa lentää pystyisin kuin talvilintu varpunen,on kylmä mulla,ei omaa pesää,mä kuolen ikävään.Voi jospa Taivaan Isä,joskus kuulisi,mä huudan,huudan,anna mullekkin kotilies!Mä siellä istuisin,mummoani ajattelisin,uskovat ystävät ympärillä,en koskaan heitä päästäisi pois.Katselen järvelle päin,koivikon läpi valo vilkkuu,siel mua odotetaan,oi miten ihanaa.Päijänteen selkä takana siintää,se lapsuuden jälleen tuo,on siel vielä eno rakas ja pihassa kultainen puu.Koivikko,omenapuut,isän ihanat perunamaat,äidin kukkatarha kuin paratiisin mieleen saa.Siellä kesäyönä liitelen yksin,kuin Taivas olisi laskeutunut alas,voi kumpa sen vielä kokea sais,en sitä koskaan päästäisi pois.Tuli hiipuu,syksy saa,taas jälleen luomakunta,nukkuu talven unta.KUNNES JÄLLEEN TAAS AAMUN AURINKO SULATTAA JÄÄN JA SIIHEN SAAN TAAS SAAN HETKEKSI LEVÄHTÄÄ!Herään,ei se ollutkaan unta,näen kasvot rakkaan lapsuuden,hän vielä on,tule luokseni siskokulta,en sua koskaan jätä,yhdessähän me kuljetaan,kaikki ystävät tukevat toista,se on niin tosi Jumalan antamaa SUURENMOISTA!Ikuisuudessa jatkuu tää,emme ymmärrä sen IHANUUTTA,mut tällä hetkellä riittää tää!
Rakkaat maisemat, rakkaat ystävät, muistot kultaisen lapsuuden...
Kerran laulamme kiitosvirttä: Hallelujaa, kiitos Jeesuksen. - ^^muuttolintu^^
minulla on "sisäpiirin tietoa". Ikävää. !Hallelujaa on teeskentelemätön ja aito. Pintaliitäjät ja ulkokullaiset nyrpistävät teeskentelijän nokkaansa ja seriffi bannaa oitis.
- Saara
^^muuttolintu^^ kirjoitti:
minulla on "sisäpiirin tietoa". Ikävää. !Hallelujaa on teeskentelemätön ja aito. Pintaliitäjät ja ulkokullaiset nyrpistävät teeskentelijän nokkaansa ja seriffi bannaa oitis.
!Hallelujaa takaisin! Häpeisivät ne räksyttäjät jotka tahallaan vääristelevät !Hallelujaan sanomisia! Kateellisia vain ovat kun on niin hieno mies! :(
- Saara
Ihana muuttolintu, kun kaipaat sinäkin !Hallelujaa! Totuudenpuhuja joutui taas pihalle! Ei oo kivaa täällä ilman !Hallelujaa, ei tää oo sama paikka es! Jos joku !Hallelujaan ystävä lukee tän niin lähettäkää minulta rakastava kaipuuhali!
- mervimus
kuulemma käy kaikille totuuden puhujille saarnaajien piireissäkin; heidät lempataan..
- Karmelin
mervimus kirjoitti:
kuulemma käy kaikille totuuden puhujille saarnaajien piireissäkin; heidät lempataan..
Opintotuus on kokonaan vallan toista johon olemme tottuneet.
Niin hirmuinen sen näky oli, että Moseskin sanoi: minä olen hämmästyksissä ja vapisen.
22. Vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö, ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin, ja monen tuhannen enkeleitten joukon tykö,
23. Yhteisen kokouksen ja esikoisten seurakunnan tykö, jotka taivaissa kirjoitetut ovat, ja Jumalan, kaikkein tuomarin tykö ja täydellisten vanhurskasten henkien tykö,
24. Ja uuden Testamentin välimiehen Jeesuksen tykö, ja priiskotusveren tykö, joka parempia puhuu kuin Abelin veri.
25. Katsokaat, ettette häntä kiellä pois, joka puhuu; sillä jos ei he paeta saaneet, jotka kielsivät sen, joka maan päällä käskyn antoi, paljoa vähemmin me, jos me sitä pyydämme karttaa, joka taivaasta puhuu.
Entisenä sheriffinä tiedän, ettei sheriffi päätä bannauksista.
Bannaukset tekee ylläpito määräajaksi, jonka pituutta en tiedä.- teuta
Jotain voimme arvella, hän oli jo yhdenkerran, pannassa ja se kesti viikon ?
Tämä voi kestää sen mukaan 2 vko. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n. vko vielä . - teu
Miten sellainen joka ei toimi, voi tehdä tommosia päätöksiä ? Haluaisin tietää, kuka tekee esitykset Ylläpidolle`?
- Saara
Ja siellä ei sitten arvioida asioita hengellisesti? Voi Jalmari minkä teit! Et ollut yhtään fiksumpi itsekään !Hallelujaa kohtaan!
teu kirjoitti:
Miten sellainen joka ei toimi, voi tehdä tommosia päätöksiä ? Haluaisin tietää, kuka tekee esitykset Ylläpidolle`?
etusivulta mikä määrä päivittäin tulee uusia viestejä Suomi24 palstoille. Ei mikään pieni määrä virkailijoita kykene asiaa hoitamaan. Siksi on luotu sheriffisysteemi, joka karsii sääntöjen ja hyvien tapojen vastaisia viestejä.
Jokainen sheriffi tekee työtään omasta lähtökohdastaan. Ainoa mitä aikanaan kysyttiin: Pystytkö tasapuolisuuteen?
Homma toimii niin, että jokaisen viestin yhteydessä on linkki, josta voi valittaa sopimattomasta viestistä.
Nämä ilmoitukset käsittääksei ylläpito tarkastaa. Jos jonkin nimimerkin viestejä moititaan tarpeeksi paljon, saattaa ylläpito rauhoittaa tilanteen sulkemalla sen tietokoneen pois .
Tietokoneiden osoitteet ovat vain ylläpidon tiedossa. Siellä nähdään myös se, jos käyttää useita nimimerkkejä.- teutan tekstiä
teuta kirjoitti:
Jotain voimme arvella, hän oli jo yhdenkerran, pannassa ja se kesti viikon ?
Tämä voi kestää sen mukaan 2 vko. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n. vko vielä .Tämä voi kestää sen mukaan 2 v. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n.2 v vielä .
- Pulinat pois
teu kirjoitti:
Sheriffi on tehnyt aivan oikeanlaisen esityksen, jonka ylläpitokin on katsonut oikeaksi. Kyllä joku järjestys on talossa oltava ei siitä mitään tulisi jos sellainen hulvaton meno jatkuisi. Täältä on lähtenyt monta oikein hyvää ja asiallista kirjoittajaa juuri edellisten kaltaisten "ylilyöntien" takia pois. Nyt näyttäisi että tänne saadaan oikein asiallinen keskustelu ilmapiiri aikaiseksi, tästä ansaitsee hatun noston Sheriffille.
- keskustelua!
Pulinat pois kirjoitti:
Sheriffi on tehnyt aivan oikeanlaisen esityksen, jonka ylläpitokin on katsonut oikeaksi. Kyllä joku järjestys on talossa oltava ei siitä mitään tulisi jos sellainen hulvaton meno jatkuisi. Täältä on lähtenyt monta oikein hyvää ja asiallista kirjoittajaa juuri edellisten kaltaisten "ylilyöntien" takia pois. Nyt näyttäisi että tänne saadaan oikein asiallinen keskustelu ilmapiiri aikaiseksi, tästä ansaitsee hatun noston Sheriffille.
Nyt, kun on niin hyvä keskusteluilmapiiri, antakaa palaa!
Evankeliumia, kiitos.
Vaan missäpä avaukset viipyvät?
Plää, plää, plää....yhtä tyhjän kanssa. Saara ainoana jaksaa.
!Hallelujaako on ainoa keskustelun aihe?
"Hyvin menee, mutta menköön", kunhan on sisäsiistiä, hajutonta ja mautonta. - Saara
Pulinat pois kirjoitti:
Nythän olette kyllä tyytyväisiä ja oikein nätisti, että !Hallelujaa näyttäisi vielä suuremmalta syylliseltä! Ei onnistu, kyllä valhe aina paljastuu kun valoon tuodaan!
- kuudessanne eri nikillä
seuratkaa kirjoitustyyliä-
- Tämähän
on rekisteröitymistä vaatimattoman palstan "etu" (meille) puskista huutelijoille, iHallelujaa mukaanlukien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761