Haluan !Hallelujaan heti takas!

^^muuttolintu^^

Seriffi hyvä, täällä tarvitaan Hallelujaa, lopeta bannauksesi.

Miksi et bannaa heitä, jotka räksyttävät hänen kimpussaan??

19

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallelujaa ja mennään lujaa

      tuskimpa ollaan Bannattu, vaan tuntuu, kuin Henki olisi vierasta tälle porukalle.

      Sanonkin, että ilman Jumalan Henkeä, ette voi mitään tehdä.

      Muistan teitä rukouksin kantaa Jeesuksen eteen, että Hän Jeesus Kristus saisi vallata sydämenne kokonaan ja saisitte julistaa ilo- sanomaa Jumalan Pyhässä Hengessä.

      Hyvää Pääsiäistä teille jokaiselle tällä sivulla liikkujalle. Siunaus olkoon kanssanne.

      • KEN TIES

        omaan pesäänsä päässyt,on siellä lämmin lies.Oi jospa lentää pystyisin kuin talvilintu varpunen,on kylmä mulla,ei omaa pesää,mä kuolen ikävään.Voi jospa Taivaan Isä,joskus kuulisi,mä huudan,huudan,anna mullekkin kotilies!Mä siellä istuisin,mummoani ajattelisin,uskovat ystävät ympärillä,en koskaan heitä päästäisi pois.Katselen järvelle päin,koivikon läpi valo vilkkuu,siel mua odotetaan,oi miten ihanaa.Päijänteen selkä takana siintää,se lapsuuden jälleen tuo,on siel vielä eno rakas ja pihassa kultainen puu.Koivikko,omenapuut,isän ihanat perunamaat,äidin kukkatarha kuin paratiisin mieleen saa.Siellä kesäyönä liitelen yksin,kuin Taivas olisi laskeutunut alas,voi kumpa sen vielä kokea sais,en sitä koskaan päästäisi pois.Tuli hiipuu,syksy saa,taas jälleen luomakunta,nukkuu talven unta.KUNNES JÄLLEEN TAAS AAMUN AURINKO SULATTAA JÄÄN JA SIIHEN SAAN TAAS SAAN HETKEKSI LEVÄHTÄÄ!Herään,ei se ollutkaan unta,näen kasvot rakkaan lapsuuden,hän vielä on,tule luokseni siskokulta,en sua koskaan jätä,yhdessähän me kuljetaan,kaikki ystävät tukevat toista,se on niin tosi Jumalan antamaa SUURENMOISTA!Ikuisuudessa jatkuu tää,emme ymmärrä sen IHANUUTTA,mut tällä hetkellä riittää tää!


      • ^^muuttolintu^^
        KEN TIES kirjoitti:

        omaan pesäänsä päässyt,on siellä lämmin lies.Oi jospa lentää pystyisin kuin talvilintu varpunen,on kylmä mulla,ei omaa pesää,mä kuolen ikävään.Voi jospa Taivaan Isä,joskus kuulisi,mä huudan,huudan,anna mullekkin kotilies!Mä siellä istuisin,mummoani ajattelisin,uskovat ystävät ympärillä,en koskaan heitä päästäisi pois.Katselen järvelle päin,koivikon läpi valo vilkkuu,siel mua odotetaan,oi miten ihanaa.Päijänteen selkä takana siintää,se lapsuuden jälleen tuo,on siel vielä eno rakas ja pihassa kultainen puu.Koivikko,omenapuut,isän ihanat perunamaat,äidin kukkatarha kuin paratiisin mieleen saa.Siellä kesäyönä liitelen yksin,kuin Taivas olisi laskeutunut alas,voi kumpa sen vielä kokea sais,en sitä koskaan päästäisi pois.Tuli hiipuu,syksy saa,taas jälleen luomakunta,nukkuu talven unta.KUNNES JÄLLEEN TAAS AAMUN AURINKO SULATTAA JÄÄN JA SIIHEN SAAN TAAS SAAN HETKEKSI LEVÄHTÄÄ!Herään,ei se ollutkaan unta,näen kasvot rakkaan lapsuuden,hän vielä on,tule luokseni siskokulta,en sua koskaan jätä,yhdessähän me kuljetaan,kaikki ystävät tukevat toista,se on niin tosi Jumalan antamaa SUURENMOISTA!Ikuisuudessa jatkuu tää,emme ymmärrä sen IHANUUTTA,mut tällä hetkellä riittää tää!

        Rakkaat maisemat, rakkaat ystävät, muistot kultaisen lapsuuden...
        Kerran laulamme kiitosvirttä: Hallelujaa, kiitos Jeesuksen.


      • ^^muuttolintu^^

        minulla on "sisäpiirin tietoa". Ikävää. !Hallelujaa on teeskentelemätön ja aito. Pintaliitäjät ja ulkokullaiset nyrpistävät teeskentelijän nokkaansa ja seriffi bannaa oitis.


      • Saara
        ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

        minulla on "sisäpiirin tietoa". Ikävää. !Hallelujaa on teeskentelemätön ja aito. Pintaliitäjät ja ulkokullaiset nyrpistävät teeskentelijän nokkaansa ja seriffi bannaa oitis.

        !Hallelujaa takaisin! Häpeisivät ne räksyttäjät jotka tahallaan vääristelevät !Hallelujaan sanomisia! Kateellisia vain ovat kun on niin hieno mies! :(


    • Saara

      Ihana muuttolintu, kun kaipaat sinäkin !Hallelujaa! Totuudenpuhuja joutui taas pihalle! Ei oo kivaa täällä ilman !Hallelujaa, ei tää oo sama paikka es! Jos joku !Hallelujaan ystävä lukee tän niin lähettäkää minulta rakastava kaipuuhali!

      • mervimus

        kuulemma käy kaikille totuuden puhujille saarnaajien piireissäkin; heidät lempataan..


      • Karmelin
        mervimus kirjoitti:

        kuulemma käy kaikille totuuden puhujille saarnaajien piireissäkin; heidät lempataan..

        Opintotuus on kokonaan vallan toista johon olemme tottuneet.

        Niin hirmuinen sen näky oli, että Moseskin sanoi: minä olen hämmästyksissä ja vapisen.
        22. Vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö, ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin, ja monen tuhannen enkeleitten joukon tykö,
        23. Yhteisen kokouksen ja esikoisten seurakunnan tykö, jotka taivaissa kirjoitetut ovat, ja Jumalan, kaikkein tuomarin tykö ja täydellisten vanhurskasten henkien tykö,
        24. Ja uuden Testamentin välimiehen Jeesuksen tykö, ja priiskotusveren tykö, joka parempia puhuu kuin Abelin veri.
        25. Katsokaat, ettette häntä kiellä pois, joka puhuu; sillä jos ei he paeta saaneet, jotka kielsivät sen, joka maan päällä käskyn antoi, paljoa vähemmin me, jos me sitä pyydämme karttaa, joka taivaasta puhuu.


    • Entisenä sheriffinä tiedän, ettei sheriffi päätä bannauksista.

      Bannaukset tekee ylläpito määräajaksi, jonka pituutta en tiedä.

      • teuta

        Jotain voimme arvella, hän oli jo yhdenkerran, pannassa ja se kesti viikon ?
        Tämä voi kestää sen mukaan 2 vko. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n. vko vielä .


      • teu

        Miten sellainen joka ei toimi, voi tehdä tommosia päätöksiä ? Haluaisin tietää, kuka tekee esitykset Ylläpidolle`?


      • Saara

        Ja siellä ei sitten arvioida asioita hengellisesti? Voi Jalmari minkä teit! Et ollut yhtään fiksumpi itsekään !Hallelujaa kohtaan!


      • teu kirjoitti:

        Miten sellainen joka ei toimi, voi tehdä tommosia päätöksiä ? Haluaisin tietää, kuka tekee esitykset Ylläpidolle`?

        etusivulta mikä määrä päivittäin tulee uusia viestejä Suomi24 palstoille. Ei mikään pieni määrä virkailijoita kykene asiaa hoitamaan. Siksi on luotu sheriffisysteemi, joka karsii sääntöjen ja hyvien tapojen vastaisia viestejä.

        Jokainen sheriffi tekee työtään omasta lähtökohdastaan. Ainoa mitä aikanaan kysyttiin: Pystytkö tasapuolisuuteen?

        Homma toimii niin, että jokaisen viestin yhteydessä on linkki, josta voi valittaa sopimattomasta viestistä.

        Nämä ilmoitukset käsittääksei ylläpito tarkastaa. Jos jonkin nimimerkin viestejä moititaan tarpeeksi paljon, saattaa ylläpito rauhoittaa tilanteen sulkemalla sen tietokoneen pois .

        Tietokoneiden osoitteet ovat vain ylläpidon tiedossa. Siellä nähdään myös se, jos käyttää useita nimimerkkejä.


      • teutan tekstiä
        teuta kirjoitti:

        Jotain voimme arvella, hän oli jo yhdenkerran, pannassa ja se kesti viikon ?
        Tämä voi kestää sen mukaan 2 vko. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n. vko vielä .

        Tämä voi kestää sen mukaan 2 v. sehän olis varsin kohtuullinen, siis n.2 v vielä .


      • Pulinat pois
        teu kirjoitti:

        Miten sellainen joka ei toimi, voi tehdä tommosia päätöksiä ? Haluaisin tietää, kuka tekee esitykset Ylläpidolle`?

        Sheriffi on tehnyt aivan oikeanlaisen esityksen, jonka ylläpitokin on katsonut oikeaksi. Kyllä joku järjestys on talossa oltava ei siitä mitään tulisi jos sellainen hulvaton meno jatkuisi. Täältä on lähtenyt monta oikein hyvää ja asiallista kirjoittajaa juuri edellisten kaltaisten "ylilyöntien" takia pois. Nyt näyttäisi että tänne saadaan oikein asiallinen keskustelu ilmapiiri aikaiseksi, tästä ansaitsee hatun noston Sheriffille.


      • keskustelua!
        Pulinat pois kirjoitti:

        Sheriffi on tehnyt aivan oikeanlaisen esityksen, jonka ylläpitokin on katsonut oikeaksi. Kyllä joku järjestys on talossa oltava ei siitä mitään tulisi jos sellainen hulvaton meno jatkuisi. Täältä on lähtenyt monta oikein hyvää ja asiallista kirjoittajaa juuri edellisten kaltaisten "ylilyöntien" takia pois. Nyt näyttäisi että tänne saadaan oikein asiallinen keskustelu ilmapiiri aikaiseksi, tästä ansaitsee hatun noston Sheriffille.

        Nyt, kun on niin hyvä keskusteluilmapiiri, antakaa palaa!

        Evankeliumia, kiitos.

        Vaan missäpä avaukset viipyvät?

        Plää, plää, plää....yhtä tyhjän kanssa. Saara ainoana jaksaa.

        !Hallelujaako on ainoa keskustelun aihe?
        "Hyvin menee, mutta menköön", kunhan on sisäsiistiä, hajutonta ja mautonta.


      • Saara
        Pulinat pois kirjoitti:

        Sheriffi on tehnyt aivan oikeanlaisen esityksen, jonka ylläpitokin on katsonut oikeaksi. Kyllä joku järjestys on talossa oltava ei siitä mitään tulisi jos sellainen hulvaton meno jatkuisi. Täältä on lähtenyt monta oikein hyvää ja asiallista kirjoittajaa juuri edellisten kaltaisten "ylilyöntien" takia pois. Nyt näyttäisi että tänne saadaan oikein asiallinen keskustelu ilmapiiri aikaiseksi, tästä ansaitsee hatun noston Sheriffille.

        Nythän olette kyllä tyytyväisiä ja oikein nätisti, että !Hallelujaa näyttäisi vielä suuremmalta syylliseltä! Ei onnistu, kyllä valhe aina paljastuu kun valoon tuodaan!


    • kuudessanne eri nikillä

      seuratkaa kirjoitustyyliä-

      • Tämähän

        on rekisteröitymistä vaatimattoman palstan "etu" (meille) puskista huutelijoille, iHallelujaa mukaanlukien.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe