Millainen mies valehtelee ikänsä?

eiymmärräei

Ilmihän se oikea ikä tulee kuitenkin- ennemmin tai myöhemmin.Mun mielestä sillä ei ole väliä,että valehteleeko mihin suuntaan ja kuinka paljon.Viimeksi olin treffeillä miehen kanssa,joka sanoi olevansa 25v,myöhemmin paljastui,että oli juuri 23v täyttänyt.Johtuiko ehkä siitä,että mä oon vanhempi?Eihän sellasesta jutusta tule mitään,joka alkaa valheella.Uskon,että jos valehtelee pienissä asioissa niin valehtelee sitten niissä isoissakin,joten ei sellasta miestä mulle.
Ollaan sitä mitä ollaan,eiks niin miehet?

39

6616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri halusi treffeille...

      sinun kanssasi ja näköjään myös pääsi. Sai kokemusta. Naisetko ei harrasta valkoisia valheita, varsinkin painostaan? Oliko se nyt kamalaa olla treffeillä nuoren tyypin kanssa? Hetikö sitä täytyy arvioida toisen rehellisyyttä SUURISSA asioissa? Ja käytä välilyöntejä pisteiden jälkeen, kiitos!

      • kirjasto-gona

        .... että jokaisen arjessa on niin paljon säätämistä ja valkoisia valheita että, kannattaa edes perusasioissa pysyä totuudessa.

        Niihin kuuluu ikä, koulutus, paino, pituus.

        Toisaalta taas jos uskoo että, pienestä valehtelusta on hyötyä pikapanoon, niin silloin kannattaa olla taas rehellinen siinä, että treffien tarkoitus on vain pikapano.


      • Eri juttuja

        Painoon pystyy vaikuttamaan laihduttamalla/lihottamalla, ikäänsä ei, siinä se vissi ero.


      • !!!!!!!!!!
        Eri juttuja kirjoitti:

        Painoon pystyy vaikuttamaan laihduttamalla/lihottamalla, ikäänsä ei, siinä se vissi ero.

        Valehtemista on vaikea silti sietää, oli syy mikä tahansa. Huono lähtökohta.


      • hjjkhkhkh

        Valhe on aina valhe, oli se ns. valkoinen tai mikä vaan valhe. Jos on hyvä pelisilmä, tietää milloin on valkoinen valhe paikallaan. Joskus se kyllä on parempi kuin totuus.

        Sitä voi helpoisti yleistää, (vaikkakin ehkä väärin), että jos joku valehtelee pienissä asioissa, valehtelee hän missä vaan asioissa.


      • ........
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

        Valehtemista on vaikea silti sietää, oli syy mikä tahansa. Huono lähtökohta.

        Paino vaihtelee pari kiloa sen mukaan, mikä aika kuusta sattuu olemaan. Ikä ei mee kuin yhteen suuntaan.


      • eiymmärräei

        Luepa tuo viimeinen rivisi uudestaan heh heh.Ja joo mä en valehtele painoani,ikääni,ulkonäköäni enkä mitään muitakaan asioita.


      • K.I.A
        Eri juttuja kirjoitti:

        Painoon pystyy vaikuttamaan laihduttamalla/lihottamalla, ikäänsä ei, siinä se vissi ero.

        Tapasin täältä s24 treffiseuralaisen, profiilissa sanoi olevan 40 ja todellisuudessa olikin 50, se selvisi myöhemmin muuta kautta.
        Paino oli 69kg ja itse sitten mies kertoi painavansa hieman enemmän, no miksi ei
        voinut myös ikäänsä suoraan kertoa.


    • valheella on lyhyet jäljet

      Kirjoittelin ja tutustuin netin kautta mieheen, jonka treffi-profiilissaan oli ilmoitettu iäksi 36.

      No, sovimme sitten tapaamisen kun tuntui että synkkaa hyvinkin, mutta lievästi sanottuna järkytyin nähdessäni kun vastassa olikin 20 vuotta vanhempi mies.

    • Valjeenpaljastus

      Sellainen, jota kiinnostaa itseään nuoremmat tai paljon nuoremmat.

    • u766i68i

      epävarmat miehet... yksinkertaista :) Ei varmaankaan pahaa tarkoita

      • -58 onkin nyt -68

        Olen kanssai samaa mieltä. Itse myös tapasin s24 mukavan oloisen miehen
        profiilissa oli aluksi nimimerkki ja -58 ja ikä oli 45v ja kuvakin oli varmaankin lähemmäksi 10 vuotta vanha, (myös s-posti osoite on nimi ja -58, oletan että on
        syntymävuosi). Nyt profiilissa on nyt -58:n tilalla -68.
        Kun viimein tavattiin ei ihan vastannut kuvaa ja myöhemmin selvisi oikea ikäkin siis 50v. Itse kyllä kerroin rehellisesti ikäni ja ei minua nyt niin hirveesti tuo n. 7 vuoden ikäero haitannut, koska silloin mies osottauti ihan mukavaksi. Olisi kuitenkin voinut olla rehellinen iän suhteen.


    • ...........

      Olin kerran treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa. Se jäi siihen, hän ei kai tykännyt, kun ei enää vastannut viesteihin.

      Kyseinen mies etsii edelleen seuraa 39-vuotiaana. Noista meidän treffeistä on kulunut 6 vuotta. Ja kyllä, itse käyn vähintään kerran vuodessa tsekkaamassa, vieläkö se on siellä :)

      • etsiskelee...

        vielä pappaiässäkin itseään 39-vuotiaana, mutta saattaa treffikumppaneilla tulla yllätys, kun valheet ja totuus kohtaavat...ja treffikumppani pakenee paikalta:))


      • Ex Vaimo
        etsiskelee... kirjoitti:

        vielä pappaiässäkin itseään 39-vuotiaana, mutta saattaa treffikumppaneilla tulla yllätys, kun valheet ja totuus kohtaavat...ja treffikumppani pakenee paikalta:))

        Ihan vahingossa satuin näkemään oman ex mieheni etsivän seuraa netissä.
        Oltiin aviossa senverran kauan että tiedän tasantarkkaan hänen iän.
        Miehen ikäähän on vaikea arvioida yleensäkin.
        Exäni ilmottaa oman ikänsä tasan 10v nuoremmaksi netin treffisivulla.
        Oikea s.aika 1950 ja treffisivulla 1960.
        Olen joskus ihmetellyt miksi valehtelee?
        Jos löytää vakikumppanin, valheet kuitenkin paljastuu. Minuun ainakin vaikutti se kun huomasin
        miehen valehtelevan ihan perusasioissa kotona minulle.
        Joillekkin valehtelu on tapa.
        Minä jätin mieheni justiin sen epäluotettavuuden vuoksi.


      • jääny

        Vastaava tapaus:

        Kyseinen nainen etsii edelleen seuraa 51-vuotiaana. Noista meidän treffeistä on kulunut n. 4 vuotta. Silloinkin ehkä valehteli ikänsä puhelimessa. Selvä miettimisaika kysymyksen jälkeen ja epävarman tuntuinen ääni.

        Nainen parhaassa iässä, ja huomannu sen, mitä sitä muuttelemaan. Ja kyllä mulle valehdellakin saa, jos ei ihan mauttomuuksiin mene. En mä mitään robotilla tekis.


      • silleensä
        Ex Vaimo kirjoitti:

        Ihan vahingossa satuin näkemään oman ex mieheni etsivän seuraa netissä.
        Oltiin aviossa senverran kauan että tiedän tasantarkkaan hänen iän.
        Miehen ikäähän on vaikea arvioida yleensäkin.
        Exäni ilmottaa oman ikänsä tasan 10v nuoremmaksi netin treffisivulla.
        Oikea s.aika 1950 ja treffisivulla 1960.
        Olen joskus ihmetellyt miksi valehtelee?
        Jos löytää vakikumppanin, valheet kuitenkin paljastuu. Minuun ainakin vaikutti se kun huomasin
        miehen valehtelevan ihan perusasioissa kotona minulle.
        Joillekkin valehtelu on tapa.
        Minä jätin mieheni justiin sen epäluotettavuuden vuoksi.

        taispa olla dr phil, jossa vieraili deittiprofiilia pitävä aviomies. siviilisäädyn valehtelemisen lisäksi profiilissa oli ikä valehdeltu 10v nuoremmaksi (mies oli oikeasti n. 50v). Kysyttäessä syytä ikäfuskaukseen, mies perusteli asia sillä, ettei hän halua mummoa, kun on omasta mielestään ikäisiään nuorekkaampi.


      • huomioinut

        juu tuo 39-vuotiaisuus on aika yleistä katsos kun sillä pysytään vielä 30-40v.-hakuhaarukassa...


    • trsztr

      ... 50 mies valehtelee ikänsä, koska iso osa nykyajan naisista on ohjaamassa yli 5-kymppisiä miehiä saunan taakse lopetettavaksi!

      5-kymppinen mies on nyky-yhteiskunnassa näiden naisten silmissä auttamatta vanha, impotentti, tyhmä, vonkaaja, pervo, pappa, pedofiili, eturauhasvaivojen runtelema haaska!

      Nuo kommenttini perustuvat S24 Keskustelujen muodostamaan kuvaan. Ja itse kun olen tasan 50... mietin, menisinkö sinne saunan taakse ihan vapaaehtoisesti.

      50 v miehillä on takana loistava tulevaisuus.

      • kymppistä...


      • takana

        Vauhtiakin näköjään annetaan mielellään!

        Sillä lailla, kyl ne on lutusia.


      • pappa7
        kymppistä... kirjoitti:

        ei pidä paikansa


      • 50v ok
        kymppistä... kirjoitti:

        Mutta minua riepoo, kun 60-vuotiaat miehet ihan vakavissaan ehdottelevat treffejä. Itse olen 40 ja kuvakin on näytillä...nuoremmaksikin voisi sen perusteella luulla. Siis 60v...isäni on sen ikäinen!!


      • MoltoPotenza
        50v ok kirjoitti:

        Mutta minua riepoo, kun 60-vuotiaat miehet ihan vakavissaan ehdottelevat treffejä. Itse olen 40 ja kuvakin on näytillä...nuoremmaksikin voisi sen perusteella luulla. Siis 60v...isäni on sen ikäinen!!

        Saulihan on, mitä, 65 ja Jenni on juuri ja juuri 30. Minä olen yli 40 enkä voisi ajatellakaan deittaavani yli nelikymmpisen naisen kanssa ja asia säilyy näin ainakin seuraavat 25 vuotta. Ja tiedätkö mitä: deittikavereita saa. Kauniita viehättäviä kolmekymppisiä, jotka ovat vielä naisia.


      • ;))))
        MoltoPotenza kirjoitti:

        Saulihan on, mitä, 65 ja Jenni on juuri ja juuri 30. Minä olen yli 40 enkä voisi ajatellakaan deittaavani yli nelikymmpisen naisen kanssa ja asia säilyy näin ainakin seuraavat 25 vuotta. Ja tiedätkö mitä: deittikavereita saa. Kauniita viehättäviä kolmekymppisiä, jotka ovat vielä naisia.

        Haaveissasi ehkä ;)))


      • mahkuja on
        MoltoPotenza kirjoitti:

        Saulihan on, mitä, 65 ja Jenni on juuri ja juuri 30. Minä olen yli 40 enkä voisi ajatellakaan deittaavani yli nelikymmpisen naisen kanssa ja asia säilyy näin ainakin seuraavat 25 vuotta. Ja tiedätkö mitä: deittikavereita saa. Kauniita viehättäviä kolmekymppisiä, jotka ovat vielä naisia.

        jos olet rikas, vaikutusvaltainen, julkkis


    • mietin ku

      tapailin yhtä kundia ja sit paljastu et se olikin 22 vuotias (oli valehdellu olevansa 28) ja mä 25 vuotias.
      Typerää jos miestä vaivaa se että on pikkasen naista nuorempi ja pitää sitten valehdella ikänsä, herää vaan kysymys että missä muissakin asioissa on tosiaan valehdellu.

      • neroko oot

        *Typerää jos miestä vaivaa se että on pikkasen naista nuorempi ja pitää sitten valehdella ikänsä,

        Ei se sitä miestä vaivannu koska halus sua tapailla.
        Just siks narras et pääsis tutustuun kun kuvitteli et sua ehkä häirittee ja dissaat sen miettimättä.
        Ties se et paljastuu mut tuntisit sen jo paremmin. Meinas jos et vaikka ottais sit ihan lukkosokkapulttia.


        *herää vaan kysymys että missä muissakin asioissa on tosiaan valehdellu.

        Mulla herää vastaus ettei varmaan missään oleellisessa.

        Tommoset paranoiat on aika lapsellisia.

        Naiset kai tykkää sanoo et sodas ja rakkaudes kaikki on sallittua (niille ei miehille)
        Haupitsilla persaukseen sit vaan!

        Voihhel...


      • Että silleen
        neroko oot kirjoitti:

        *Typerää jos miestä vaivaa se että on pikkasen naista nuorempi ja pitää sitten valehdella ikänsä,

        Ei se sitä miestä vaivannu koska halus sua tapailla.
        Just siks narras et pääsis tutustuun kun kuvitteli et sua ehkä häirittee ja dissaat sen miettimättä.
        Ties se et paljastuu mut tuntisit sen jo paremmin. Meinas jos et vaikka ottais sit ihan lukkosokkapulttia.


        *herää vaan kysymys että missä muissakin asioissa on tosiaan valehdellu.

        Mulla herää vastaus ettei varmaan missään oleellisessa.

        Tommoset paranoiat on aika lapsellisia.

        Naiset kai tykkää sanoo et sodas ja rakkaudes kaikki on sallittua (niille ei miehille)
        Haupitsilla persaukseen sit vaan!

        Voihhel...

        ...on valehdella oma ikänsä. Saa kyllä syyttää ihan itseään, jos toista ei
        enää kiinnosta, kun narahtaa valheesta.

        Kusettakaa ihan vapaasti, mutta älkää sitten uikuttako, jos jotkut
        eivät valehtelijoista pidä.


    • m35uros..

      Walehtelen että olen 52 vuotias. Kaikki kehuu, että kuinka hyvin olen säilynyt :)

    • ________,

      "Millainen mies valehtelee ikänsä?"

      Epätoivoiset, tyhmät tai elämäntapa ketkuttajat.

    • Nimetön

      ja mies sanoi olevansa 28v. Tunnusti viikon tapailun jälkeen olevansa 23v. Oli helppo valehdella, kun oli kaikkien mielestä vanhemman oloinen. Suhde ei siihen kaatunut kuitenkaan, vaan muutaman kk:n jälkeen kaikkeen muuhun valehteluun.

    • valehtelen

      >Aina kun menen nuoremman naisen kanssa sensseille.Itse olen nuoren näköinen 40v.
      Ainakin kaikki sanovat.Viime viikolla kävin 28v naisen luona,olin sanonut hälle,että
      olen 35v ja täydestä meni.Tänäänkin menen tämän typyn luo yöksi...

      • walee

        tullut ajatelleeksi, että se nainenkin voi olla vaikka kuinka vanha oikeasti. on vaan nuoren näköinen ja sanonut sulle olevansa 28? :-D


      • Anonyymi
        walee kirjoitti:

        tullut ajatelleeksi, että se nainenkin voi olla vaikka kuinka vanha oikeasti. on vaan nuoren näköinen ja sanonut sulle olevansa 28? :-D

        Ohhoh, enpäs tullut tuota ajatelleeksi.


    • miten sinä

      Voit olla noin pikkusieluinen,mitä kahden vuoden ikä merkkaa??jokainen valehtelee
      vähän ikää ylös/tai alaspäin..Minä menin sensseille ja naisen piti olla normaalipainoinen
      mutta,kun hän pääsi vääntymään autosta ulos,sieltä tuli 130 kg nainen.Hän kertoi
      syyksi sen,että jos puhuu totta ei kukaan lähde sensseille hänen kanssaan.

      • Herää jo

        No eikä valehtele. Miksi ihmeessä muka jokainen ikäänsä valehtelisi? Ne valehtelevat, jotka jollain tapaa häpeävät omaa ikäänsä, tai ovat luonteeltaan valehtelijoita. Ei hyvän itsetunnon omaavalla ole mitään syytä valehdella ikäänsä.

        Jos valehtelee omasta iästään, niin luultavasti valehtelee paljon muustakin. Mikä ihmeen syy se on valehtelulle, että haluaa huijata itsensä treffeille jonkun kanssa? Jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin tyydy siihen. Vai onko sekin ihan ok, että valehtelen pituuteni 20cm ylöspäin, tuloni kaksinkertaisiksi jne?

        Ihmeellinen lähtökohta suhteelle, että treffeille päästäkseen valehdellaan. Miten sellaiseen muka voi enää luottaa?

        Eihän se parin vuoden ikäero mitään merkkaakaan, mutta se merkkaa että tyyppi on valehtelija.


    • äimänä..

      joo sen mä myös opin etten rehveille lähe ainakaan omaa naamani näyttään.on sattunut pari kertaa sellasia vanhoja ukkoja että ikä-ero valtava.kehtaavatkin valehella,kun käry käy kuitenkin.

      • Rehellinen.......

        muutama vuotta ei ole vaarallista, jos on sen ikäisennäköinen kuin väittää. Itse olen oman ikäluokkani kestovertonaisia selvästi nuoremman näköinen, enkä pidä pientä fiilausta valehtelemisena.
        Muissa asioissa olen umpirehellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe