eli onko kukaan tilaanut tuota tai edes tilannut mitään e- villestä ja onko kyseistä tuotetta gigantissa tai missään muualla kuin tuola, kaupassa tai nettikaupassa
e-villestä Diel Utopia mp5
9
1073
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuo Diel on e-villen itse keksimä merkki, ei sitä myy kukaan muu tänne.
Eikä e-villekään taida paljoa myydä.- pettynyt
tilasin ja on täynnä häiriöitä/bugeja en suosittele kenellekkään vaikka on halpa. suomesta saa muutamia kymppejä enemmän sijoittavalle paljon parempia/varmatoimisempia multimedia laitteita.
- halparoskaa
pettynyt kirjoitti:
tilasin ja on täynnä häiriöitä/bugeja en suosittele kenellekkään vaikka on halpa. suomesta saa muutamia kymppejä enemmän sijoittavalle paljon parempia/varmatoimisempia multimedia laitteita.
Tuota e-villeä on monessa paikassa jo kommentoitu, myy halpaa roskaa jonka toimivuus on hyvin kyseenalaista. Lisäksi toimituksessa on monella ollut ongelmia ja jos laite sattuu tulemaan rikkinäisenä (lähetetty valmiiksi risa ?) ei myyjä halua kantaa minkäänlaista vastuuta asiasta.
- mä vain
halparoskaa kirjoitti:
Tuota e-villeä on monessa paikassa jo kommentoitu, myy halpaa roskaa jonka toimivuus on hyvin kyseenalaista. Lisäksi toimituksessa on monella ollut ongelmia ja jos laite sattuu tulemaan rikkinäisenä (lähetetty valmiiksi risa ?) ei myyjä halua kantaa minkäänlaista vastuuta asiasta.
no entä tuo halvathinnat onko se luotettava
- juhisqq
pettynyt kirjoitti:
Moro!
Mä tilasin tuon utopia soittimen, mutta yks pieni ongelma. Se ei käynnisty ilman että on kiinni laturissa. pitääkö jotain toistakin nappia painaa samaan aikaan kun pistän se käynnistysnappulan ON asentoon? - Gonahti!
halparoskaa kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa soopaa. Itse ollut asiakaspalvelun kanssa tekemisissä ja hyvinkin paljon asiakkaan ehdoilla mennään. Hyvin ovat joka kerta vastuuta ottaneet ja olen saanut korvauksen viallisista tuotteista. Jospa ensi kerralla kokeilet ensin ja puhut sitten.
- roskamerkki
sehän on tosiaan e-villen oma keksimä merkki.. vapaakauppa.netistä löytyy muutes soittimia vieläkin halvemmalla
- mina vain
tai itteasiassa varasin silti on ihan pakko kokeilla
- nyt on
mina vain kirjoitti:
tai itteasiassa varasin silti on ihan pakko kokeilla
nyt on tullut ja ensilatauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778