Komiaa keliäkin luvattu, nautitaanhan pitkistä pyhistä. :)
Hyvää pääsiäistä!
16
460
Vastaukset
- zisel
suakin näkee :O
Kiitos samoin sulle! :)- sattuu :)
Mun piti kirjoittaa tuo puskista, mut en kerenny tajuta, että olenkin kirjautunut sisälle kun viestin lähetin. Pitää välistä käydä tarkistelemassa, että onko kukaan kirjottanu mulle mitään vieraskirjaan tai muualle.
Mut niin, kiitos. - zisel
sattuu :) kirjoitti:
Mun piti kirjoittaa tuo puskista, mut en kerenny tajuta, että olenkin kirjautunut sisälle kun viestin lähetin. Pitää välistä käydä tarkistelemassa, että onko kukaan kirjottanu mulle mitään vieraskirjaan tai muualle.
Mut niin, kiitos.edelleen kirjotella galleriaan? Hyvä tietää, mä oon luullut että oot jotenkin poistanut sen koko profiilin. Pitääkin laittaa viestejä tulee joskus :)
Olehan ihmisiksi. ;-)
- minä :)
kuin myös:)
- scale
Kyllä kohta stalkkeris innostuu. Ne on nyyhkiny kaipuusta.:D
- Niin???
Mistä hän on nyyhkinyt?
- scale
Niin??? kirjoitti:
Mistä hän on nyyhkinyt?
ole puhunut. Stalkkerit sählää puskata ilman nimimerkkiä.
- mä ite
elän siinä uskossa, että täällä on mielenkiintoisempiakin tyyppejä stalkattavaksi.
Oikein Hyvää Pääsiäistä. :D
Suklaata jeess!!, mämmiä noup.- mä en
oo oikein kummankaan ystävä. Mutta täällä pohojanmaalla poltetaan noitien karkoittamista varten pääsiäiskokkoja, niin kokkomakkara on se mun juttu. Ja tääl käy pääsiäistrullitkin vasta nyt lauantaina niin näkee pikkunoitiakin. :)
- cookos
koitetaan.
- yritähän nyt,
ottaa uudesta alusta kaikki irti :)
- cookos
yritähän nyt, kirjoitti:
ottaa uudesta alusta kaikki irti :)
itse asiassa hillitä vähän menoa ;D, ettei villiinny ihan mahdottomaksi.
Töissäkin taitavat jo pelätä, että joku kaappaa mut ja häviän maailmalle. Kyllä elämä maistuu.
Ratkaisun paikka.
sitä samaa... eiku kaljat kylmään, sauna lämpiämään ja kelkalla ihan pikku pikku pyrähdys vielä....
- mä oon kade,
tääl ei oo enää kelkkakelejä. :/
Otit toivonmukaan kelkkailusta kuitenkin kaiken irti. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622