Ottakaa huomioon palstan rajallinen kapasiteetti. Nyt on sentään pääsiäinen! Ei tarvitse olla niin vaativia, vaan tuokaa joskus itsekin sitä energiaa muiden käyttöön.
Ps. Hymiöiden käyttö on pinnallista
Palstan rajallinen kapasiteetti
20
529
Vastaukset
Onkin :)
- zisel
viesteistä.
Luettuani aloituksesi tuli heti todella energinen olo. ;-)
Ps. Mikä sitten on syvällistä? (Ja vielä hymiö kiellon päälle. ;-) )- Rajansa kaikella.
jotka ovatkin tämän palstan aihe. Minusta tuntuu, että sinua on pitkäaikaisesti ja syvästi haavoitettu. Nyt olisi mahdollisuus avautua, jos siltä tuntuu.
Rajansa kaikella. kirjoitti:
jotka ovatkin tämän palstan aihe. Minusta tuntuu, että sinua on pitkäaikaisesti ja syvästi haavoitettu. Nyt olisi mahdollisuus avautua, jos siltä tuntuu.
Minä en avaudu kuin kirurgin veitsellä.
- Rajansa kaikella.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en avaudu kuin kirurgin veitsellä.
Haluat ylläpitää rooliasi.
*Eikä silloin tirskuta* :-|
- Rajansa kaikella.
rintamallesi kuuluu?
- k32v
mutta jos ei ole mitään annettavaa. Tyhjästä on paha nyhjästä. Tunnistan rajallisuuteni, mutta en katso olevani siihen syyllinen.
Rauhallista pääsiäistä.- Rajansa kaikella.
Mistä tuollaiset epäilykset ovat saaneet alkunsa?
- k32v
Mistä tuollaiset epäilykset ovat saaneet alkunsa?
jaoinhan tuolla toisaalla jo lempi lihapiirakka reseptin, ehkä joku siitä saa jotain.
Tai voisinhan yrittää ilahduttaa muita kertomalla vaikka miten hyvin menee. - Rajansa kaikella.
k32v kirjoitti:
jaoinhan tuolla toisaalla jo lempi lihapiirakka reseptin, ehkä joku siitä saa jotain.
Tai voisinhan yrittää ilahduttaa muita kertomalla vaikka miten hyvin menee.kuulumisiasi.
- k32v
kuulumisiasi.
hymiö mielestäsi muuttanut edellisen viestini merkitystä tai tehnyt siitä pinnallisemman?
Olisin halutessani voinut laittaa hymiön tähänkin.
En taida nyt jaksaa alkaa jakamaan mitään. Voitte yrittää pähkäillä kuulumisiani sen mukaan mitä ilman hymiöitä kuvittelette tänne kuuluvan. - Rajansa kaikella.
k32v kirjoitti:
hymiö mielestäsi muuttanut edellisen viestini merkitystä tai tehnyt siitä pinnallisemman?
Olisin halutessani voinut laittaa hymiön tähänkin.
En taida nyt jaksaa alkaa jakamaan mitään. Voitte yrittää pähkäillä kuulumisiani sen mukaan mitä ilman hymiöitä kuvittelette tänne kuuluvan.myöhemmin, kun siltä tuntuu. Me olemme kärsivällisiä.
myöhemmin, kun siltä tuntuu. Me olemme kärsivällisiä.
Jos ei nimellään kuulustele----vitun väliä kommenteistakaan, mitä suoltaa
- mitä?
häh?
(mä en kyllä läheskään aina kaikkia täällä julkistettavia ajatuksia tajua) - Kysyn vaan
Se energian antaminen? Alkoholissahan on aika lailla energiaa. Pitääkö tänne kirjoittaa kännissä? Tai vähintäänkin sokerihumalassa?
Olenpahan oppinut vasta selvänä lähettämään, vaikka pelkkää paskaa---on kuitenkin pieni kontrolli juomiseenkin.
Joskus kiukkuisenä kirjoitan pitkän ja häijyn herjaus mailin.
Seuraavana päivänä hihitellen painan DELETE
- rusalkaa
Tänne siis pitää kirjoittaa enemmän. Nimenomaan niitten, jotka vaan yleensä lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861789Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981106Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot151828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54751- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52681