FB Are you interested -sovellus

Tiituli30

Miten ihmeessä Facebookin Are you interested -sovelluksen pitäisi toimia? Lisäsin sen jo monta päivää sitten, eikä kukaan ole klikkaillut "kyllä". Kuva kuitenkin ihan edustava ja itse olen klikkailut nimettömänä moniakin. Kiva itsetunnonlatistaja koko sovellus ;)

7

4185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sain ainakin

aivan hirveesti flirttejä, parissa päivässä...

t, n43v

• Tiituli30

Asetuksissa oli jostain syystä "etsii"-kohdassa, että etsin sekä miehiä että naisia. Kun vaihdoin sen pelkiksi miehiksi, niin jopa rupesi olemaan vientiä :) Mutta siis ilmeisesti minua ei sitten sitä ennen oltu näytetty kenellekään, tosi outo systeemi...

• Eija35

Taitaa siellä olla vaan pelimiehiä!

• 11

Olen 30v mies ja tulin kokeilleeksi kyseistä sovellusta. Näin miehen näkökulmasta on hyvin ongelmallista löytää sellaisia uusia facebook-kavereita, joihin todella haluaisi tutustua. Tämä sovellus todisti sen ja poistin ohjelman oitis.

Sovelluksen ongelma on, että valikointi tapahtuu pinnallisilla perusteilla ja vain niillä. Otin tuota kautta vajaat 10 kaveria, todetakseni ajan myötä heidän kaikkien olevan joko miesten nielijöitä, tai sitten tyhmiä jos näin saa sanoa.

Facebook on mielestäni hyvä alusta oppia tuntemaan ihmistä, mutta se ei toisaalta ole leikkikenttä johon lisäillään ystäviä ja poistellaan heitä mielivaltaisesti. Olen oppinut tuntemaan montaa vanhaa tuttua Facebookin myötä paremmin, kuin tunsin heitä arkielämän small talkien pohjalta. Uusi ystävä taas integroituu ajanmyötä osaksi kaverikuntaa, ikäänkuin olisin aina tuntenut hänet, vaikka todellisuudessa en ole edes tavannut =) Pidän tästä ominaisuudesta. Jos jotenkin esikarsinnan voisi suorittaa paremmin kuin naamataulun perusteella, Facebookissa olisi valtavasti sosiaalista poteniaalia.

Usein keskusteluista tekisi mieli poimia kiinnostavia tyyppejä kavereikseni, sitten taas toisaalta en kehtaa heittää pyyntöä tuntemattomalle. Jokin ratkaisu tähän täytyisi keksiä.

• reegsedgfv

No, noita sovelluksia käyttää niin varatut kuin vapaatkin. Jotkut ovat siellä tosissaan ja toiset taas pitävät ajanvietteenä, eli, ei kannata ihan luottaa että se olisi joku "deitti" systeemi.

• 11

Itse en niin deittisysteemin perään haikailekkaan. Lähinnä haikailen vakavasti otettavan ja ihmissuhteita oikeasti rakentavan systeemin perään. Are you interested on suosituin, mutta ei sovellu tarkoitukseen korostuneen pinnallisuutensa vuoksi. Ihmisten esikarsinta hyviin ja huonoihin vaihtoehtoihin vain ulkonäön perusteella, ei lupaa myöhempäänkään ihmissuhteen muodostusprosessiin kovin vahvoja eväitä. Sovellus on tosin hyvin tyypillinen ja nyky-yhteiskunnan nopeatempoista mielikuvashoppailua kuvaava, jossa myös suhteen muodostus tulee olla vaivatonta ja nopeaa. Pitää saada mahdollisimman pienillä liikkeillä mahdollisimman suuria seurauksia aikaan.

• reegsedgfv
        11 kirjoitti:

Itse en niin deittisysteemin perään haikailekkaan. Lähinnä haikailen vakavasti otettavan ja ihmissuhteita oikeasti rakentavan systeemin perään. Are you interested on suosituin, mutta ei sovellu tarkoitukseen korostuneen pinnallisuutensa vuoksi. Ihmisten esikarsinta hyviin ja huonoihin vaihtoehtoihin vain ulkonäön perusteella, ei lupaa myöhempäänkään ihmissuhteen muodostusprosessiin kovin vahvoja eväitä. Sovellus on tosin hyvin tyypillinen ja nyky-yhteiskunnan nopeatempoista mielikuvashoppailua kuvaava, jossa myös suhteen muodostus tulee olla vaivatonta ja nopeaa. Pitää saada mahdollisimman pienillä liikkeillä mahdollisimman suuria seurauksia aikaan.

Ehkä olet saanut väärän käsityksen naisista joidenka olet kuvitellut hakevan suhdetta, kuten edellä totesin että kyseinen sovellus ei ole mikään seuranhaku saitti vaan siellä on paljon paljon varattuja jotka vaan ajanvietteeksi selailevat niitä "naamoja" sekä sitten varmasti löytyy näitä pelailijoita, jotka etsivät seikkailuja sieltä mutta joukkoon mahtuu myös tositarkoituksella olevia.

Itse vaikka sinkkuna olenkin, en todellakaan ota todesta niitä "vink, vinkkejä" mitä tuolta sovelluksesta tulee, ja mitä ulkoiseen olemukseen tulee, niin kyllä varmaan 99% jokaiseen ihmiseen vaikuttaa jollain lailla ulkonäkö, miellyttääkö se omaa silmää etc.. Henkilön ei tarvitse olla kaunis/komea, mutta sen pitää kuitenkin jollain lailla miellyttää sitä omaa silmää/sisintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13