Olisi tarkoitus ostaa spinningkengät, mutta millaisiin asioihin pitäisi kiinnittää huomiota? Myydäänkö ne klossit erikseen? Millainen hintataso hyvälle kengälle? Onko spinninkiin tarkoitettu kenkä erilainen entä ulkopyöräilyyn?
Spinningkenkä
2
830
Vastaukset
- Kengät voivat
Olla ihan samanlainen, kuin mitä käytät ulkona ajaessa. Itse olen ajellut maantiekengillä spinningissä (mutta minulla on Lookin klossit-> eli pitää vaihtaa polkimet pyöriin).
Jos ostat maantiekengät, niin osta sellaiset missä on Shimanon SPD:lle käyvä klossikiinnitys, sillä useimmissa kuntosaleissa ajellaan noilla SPD:n polkimilla ja siten vältyt polkimien vaihdolta.
Monet, etenkin naiset, näyttävät ajavan halvemman pään pehmeähköillä kengillä. Kaikki siis lienee toimivia ja valitset kengän oman lestin, rahapussin ja jalanmuodon mukaan. Jos kengän pohja on riittävän kova, niin polkimen paino jakautuu tasaisesti jalkaasi, eikä jalka puudu kuten tennareilla ajaessa.
Jos hintaluokkia mietit, niin halvemman pään kengät maksanee luokkaa noin 50 euroa. Kallit kengät taas 250 euroa, joten voit valita kaikkea siltä väliltä ihan omien mieltymysten mukaan, värit, materiaalit, valmistaja yms.
Onnistuneita valintoja! - seuraavaa
viestiä. Itellä on myöskin tuollaiset shimano FN-51 spinningkengät. Oon ollu tosi tyytyväinen. Ne on myös hyvät kuntosalilla. Niissä on klossit mukana. Toivottavast löydät hyvät spinningkengät! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733