kukkia?
Siis miehet, ostatteko oikeasti
28
677
Vastaukset
Onko siinä jotain väärää?
- mä olen yhden
kerran elämässä saanut mieheltä kukan - oi .... kun joku vielä joskus ostaisi mulle kukkia. :(
- ap.
heti oot epäilemässä, että nyt taas miehiä jostain syytetään... ;)
Sain vasta kukkia ja se oli tosi ihanaa, ihan kuin tuossa edelläkin joku jo ehti hehkuttaa... ap. kirjoitti:
heti oot epäilemässä, että nyt taas miehiä jostain syytetään... ;)
Sain vasta kukkia ja se oli tosi ihanaa, ihan kuin tuossa edelläkin joku jo ehti hehkuttaa...Kukkien ostaminenhan on vanha herrasmiesten hyve ja vaimon ilahduttaminen on aina paikallaan. ;-)
mä olen yhden kirjoitti:
kerran elämässä saanut mieheltä kukan - oi .... kun joku vielä joskus ostaisi mulle kukkia. :(
Miehillä on keskimäärin huono mielikuvitus, ja kukkien osto ei vaadi kovin hyvää. ;-)
- Asiasta.huvittunut
Kuolleille viedään kukkia.
Joo. Oon mä pari kertaa ollut ostamattakin ja poiminut teiden varsiltakin.
- ihananpia!!!!
voih ja voih!
- Va-Nil-La
kimpun takiaisia... Hmmm... :)
- Va-Nil-La
Kukkomies kirjoitti:
Hakattu auringonkukalla.
olla iloinen, ettei minua hakattu niillä. :)
Mutta kaikki tiiliskiveä pienempi on kuulemma rakkautta... :) - mirame81
tosi romanttista jos saa oman keräämän kimpun...varsinkin yhdet Juhannusruusut on jäänyt mieleen.On mahtanu sattua piikit kerätessä.kaupasta ostetut ei läheskään nää sitä vaivaa.
Va-Nil-La kirjoitti:
olla iloinen, ettei minua hakattu niillä. :)
Mutta kaikki tiiliskiveä pienempi on kuulemma rakkautta... :)Lyöjänä oli kylläkin kaverini, miespuolinen. Annoin takaisin jollain muulla rehulla.
- Va-Nil-La
Kukkomies kirjoitti:
Lyöjänä oli kylläkin kaverini, miespuolinen. Annoin takaisin jollain muulla rehulla.
sun antavan takaisin jotain muuta kuin rehua... :D
Va-Nil-La kirjoitti:
sun antavan takaisin jotain muuta kuin rehua... :D
Kaverit on joo vaarallisia, niistä ei voi olla ikinä tarpeeks varma. Tosin sä tossa vihjasit että mä olisin liian kiltti tai jotain, pitänee kaataa sun kauluksesta jäävettä sisään ja katkoa kynistäsi terät että saa jotain hohtoa.
- viimeisen
vuoden aikana olen ostanut joku 6-7 kertaa akalle kukan, tai kukkakimpun; ruusuja kuitenkin.
- ap.
ei nyt ihan jokapäiväistä sentään. Aika romanttista.
Mulle tämä oli harvinaista herkkua. Itse asiassa eka kerta elämässäni kun ylipäätään sain kukkia mieheltä... - edellinen
ap. kirjoitti:
ei nyt ihan jokapäiväistä sentään. Aika romanttista.
Mulle tämä oli harvinaista herkkua. Itse asiassa eka kerta elämässäni kun ylipäätään sain kukkia mieheltä...silloinhan koko hommasta menis maku.
Olet varmasti hieman hämilläsi. :)
- KoppavaHoro
mulkulta on sama asia kuin sais paskaa lasissa.
Eli ei ne kukat, vaan se mies. Mun poikaystäväni kysyy suoraan mitä haluan tai tarvitsen ja tuo sitä, mutta silti se on maailman parasta. Aina silloin, kun suhde päättyy, kokoan kivan hautajaiskimpun!
Kyllä mä toisinaan ostan, mutta eipä ole montaa naista ollut, ketkä olis sellasessa suhteessa olleet, että kukkien vieminen olis ollut paikallaan.on kyllä joskus tullut baarissa ostettua ruusu miehellekin,ihan vain tasa-arvon vuoksi.
Usein ostelen rakkaalleni kukkia ja yleensä ilman et olis mikään merkkipäivä tms "pakkomuistamis"tilanne!
Niinkin pienellä vaivalla kuin kukkien ostolla voi toisen päivän pelastaa tai parantaa. =)- KoppavaHoro
moninkertaisesti. Pienellä neilikkanipulla saa loppuviikon hemmotelua. Tai ainakin mä oon niin "helppo" :DD
- On?
KoppavaHoro kirjoitti:
moninkertaisesti. Pienellä neilikkanipulla saa loppuviikon hemmotelua. Tai ainakin mä oon niin "helppo" :DD
Moniko mies on vienyt kukkia vaimokkeelleen vaan kun on tehnyt jotain väärä, kuten pettänyt?
KoppavaHoro kirjoitti:
..ja vaikka en itse saiskaan yhtään mitään takaisin, saati moninkertasesti, ni kyllä se omakin mieli siitä paranee ku näkee et toinen aidosti ilahtuu.. =)
Kerran vuodessa.
- HQ-z
Mulla on pari todella laadukasta ja kohtuullisen edulista naista, joille tulee hankittua kukkia ym. sälää ihan "automaattisesti".
- gfdsgre
Ei naisetkaan osta mulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57959Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa143768- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89528Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99519- 39518
- 40516