Olen syönyt e pillereitä noin 5 vuotta ja vaihdoin just minipillereihin. Huomasin että sellua rupes tulemaan niihin aikoihin kun söin kaksi liuskaa e-pillereitä putkeen ihan koko ajan, ja nyt kun rupesin minipillereitä popsimaan niin nyt yhtäkkiä huomasin että muutamassa kuukaudessa sellua on tullut ihan joka paikkaan!! siis vielä kolme kuukautta sitten sitä ei ollu muualla kuin pepussa ja takareisissä. nyt sitä on sitte ihan joka paikassa,jopa käsivarsissa!! raivostuttavaa!
Olen melko varma siitä että pillerit on aiheuttanut tän hirveän selluliitin leviämisen. Onko kellään siis kokemusta pillereiden lopettamisesta ja sellun häviämisestä sen jälkeen? haluaisin lopettaa hormonien syömisen ihan vaikka heti,jos se vois auttaa?
hormoneista sellua
ninni**
0
897
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609