lihava mies..hoikka nainen

nallekarhu..

voiko lihava mies saada hoikan naisen?? voiko iso mies olla haluttava..? tiedättekö tälläisiä pareja? kertokaas..

24

5320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Kuitenkin samankaltaisuus vetoaa ihmisissä. Sporttiset tuskin haluavat sohvaperunaa jne. Läskit syövät myös epäterveellisesti, joten syömistavat voivat olla este. Hoikkaa voi alkaa ärsyttämään, jos esim. karsastat kasviksia ja syöt vain rasvaa ja lihaa. Miten esim. kotiruokailu onnistuu, jos ette pääse yhteisymmärrykseen terveellisestä ruoasta.

Jos ihannoit hoikkuutta niin miksi et laihduta?

Iso ei sano mitään, kuinka iso? Kerro paino ja pituus. Ahtisaarilihavuus ei useita innosta. On kiva nauttia elämästä vielä vanhanakin ja ilman itseaiheutettuja terveysvaivoja.

• Terocky

Eihän se Ahtisaari kai nyt kovin lihava ole. Se on vaan muuten kurttunen :D

• tykkää vankasta

olen hoikka ja urheileva nainen ja satun tykkäämään (suorastaan himoan) isokokoisia ja lihaviakin miehiä, ihan hirvittää itseänikin. nyt kiikarissa aika vankka kokki...

• hoikka nainen, painoindeksi...

Tulee useampikin tuollainen pari mieleen.

Jostain syystä julkisella paikalla lihavat ja ylipainoiset miehet ovat mielestäni usein puoleensavetäviä, en kuitenkaan tiedä miksi enkä ole koskaan ihastunut lihavaan mieheen (mitäs eivät ottaneet kontaktia ;)). En erityisemmin edes pidä lihavuudesta, pieni ylipaino on ihan ok, muttta silti näin on käynyt. Isoista miehistä en kyllä pidä koskaan, vain ylipainoisista.

• Hoikka nainen

Yhtään tälläistä paria en henkilököhtaisesti tunne, mutta mikään ei ole mahdotonta.

• oikee vastaamaan

en ole ihan hoikka, mutta liikun ja urheilen päivittäin, syön terveellisesti yleensä, mutta en ole mikään terveysterroristi.

Mun mies ihanne on iso :) pidän että miehessä on hiukan enemmän massaa

• huomannut

että pitkät hoikat mallimaiset kaunottaret ottavat keskipituisen pyöreämahaisen miehen kumppanikseen. Eli ei painolla niinkään väliä.

• siis mitä ikäluokkaa?

Mitä ikäluokkaa olevat?

Eivät ainakaan nuoret naiset...

• elätään
        siis mitä ikäluokkaa? kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa olevat?

Eivät ainakaan nuoret naiset...

ja nykyään olen tuon huomannut.

• M102kg

Minulla on omenamaha ja kaksoisleukaa ja manboobsit ja minulla on kaunis, upea hoikkavartaloinen nainen. Naimisiin mennään kesällä. Että kyllä vaan: asenteet ja arvot kohdalla niin kaikki on mahdollista...

• Tanakkana parempi kuin hern...

Asenteet ja arvot on tärkeämpiä kuin pituus tai paino. Sen verran jokaisen tulis liikkua, ettei saa diabetestä ja sen myötä verenmiertoelimstön sairauksia liitännäisinä. Ylipaino ei haittaa, jos kumminkin liikkuuu sen verran, ettei sitä tule lisää ja sen verran, ettei tule elintapasairauksia.

• yks mies vaa

Tiedän yhden miehen(kaverini),jolla on hoikka nainen.Tämä nainen on kannustanut kaverin urheilemaan,tekemään asiota joihin se ei itsenäisesti oli ryhtynyt...(lenkkeily,sali,pyöräily...yms.
      terveellinen ruokailu)
      Ja nyt kun viimeksi näin niin oli paino hurjasti jo tipahtanut...kys.isomies heitti legendaa että arvaa vaan jos mä kauan viel tuon kasellin peräs "juoksen"ni musta tulee solakampi ku naisestani.pari oli yhtä hymyä ku nähtiin joten taitaa mennä aika hyvin...M 123 N 50

• .........................

Tyydy paskasäkki vain läskeihin naisiin, ne ovat samalla tasolla sinun kanssasi.

• isomies..

kiitos vastauksista..vastatkaa lisää jos kokemuksia löytyy,,ja mielipiteitä?? olivatpa ne positiivisiä tai negatiivisiä..

• itse sporttinen ja hoikka t...

Itseänikin välillä ihmetyttää omat mieltymykseni...koska ihanteellinen ruuminrakenne miehellä ei ole se tiukka sixpack, vaan semmonen sulonen karhumainen olemus. Ei mikään järkyttävän ylipainoinen mutta pikkuisen massuu pitäiskin olla :)ja siihen kun vielä yhdistää sellaset sopivan leveät hartiat! Se ehkä tuo sellaista turvan tuntua ja miehekkyyttäkin esiin. En sitten tiedä...mutta omasta kokemuksesta olen huomannut ettei se paino ole aina see pääasia. On se loppujen lopuksi niin ihmisestä kiinni ja siitä miten kantaa kroppansa.

• exeter-etcetera..

Olen omasta kropastani omistushaluinen.Haluan ojentaa oma-aloitteisesti pohkeitani.Mies joutuu tuhkasta tuleen jos on huomaavinaan,että laskeskelen indexejä neuroosin partaalla.Olen myös hölösuinen monosupattelija,kaivaan aina mielen sisälläni tupakkaa vaik en enää polta.

Isompi mies on mun kohdallani ei läski ceissi,vaan large font l-oréal.Eli rahalla suurennettu-bodausta aamusta iltaan suurinpiirtein.Huom: en pidä mistään plastisuudesta joka on luonnotonta! Ravinteet on ravinteita,mutta ootkos kuullut suolaliuslihaksista..yöx.

Olen sitä mieltä että kun hoikka nainen esittelee itseään,hän vetää itseensä.Katseet,naamat.Rotevampi nainen saa käsiä heilumaan ilmassa.

• miehen

joka on melko yleistäkin mutta toisinpäin tuo on todella harvinaista ja silloinkin kyse lienee siitä että nainen huoraa miehen seurassa koska tällä on paljon rahaa/omaisuutta. Miehille kelpaa usein omaa tasoa alempi mutta naiset haluavat lähes aina vähintään oman tasoisensa miehen.

• osa roskaa

Aluksi on myönnettävä, että lihavat naiset ovat paljon useammin hoikan miehen kanssa kuin päinvastoin. Sekin on myönnettävä, että haluan omantasoiseni miehen. En kuitenkaan ymmärrä, mitä tekemistä koolla on sen tason kanssa. Tasoa mittaan koulutuksella, sivistyksellä ja toisten huomioonottamisella.

• edellinen
        osa roskaa kirjoitti:

Aluksi on myönnettävä, että lihavat naiset ovat paljon useammin hoikan miehen kanssa kuin päinvastoin. Sekin on myönnettävä, että haluan omantasoiseni miehen. En kuitenkaan ymmärrä, mitä tekemistä koolla on sen tason kanssa. Tasoa mittaan koulutuksella, sivistyksellä ja toisten huomioonottamisella.

"Tasoa mittaan koulutuksella, sivistyksellä ja toisten huomioonottamisella."

... sekä ulkonäöllä.

• edellinen
        osa roskaa kirjoitti:

ei se tarkoita sitä että muut ihmiset olisivat kaltaisiasi. Jos väität ettei kiinnostukseesi vaikuta yhtään se onko mies selvästi ylipainoinen tavis vai komea malliksi kelpaava alfauros, saathan sinä niin väittää mutta älä oleta että ihmiset sinua uskovat. Äläkä sinäkään lähde sille iänikuiselle "komeat miehet ei kiinnosta koska ne on tyhmiä".

• Isohko mies
        osa roskaa kirjoitti:

Kaikki elämäni rakkaudet ovat olleet kauniita, hoikkia ja suhteellisen lyhyitä naisia.

Itse olen n.190 cm pitkä ja lähemmäs sata kiloa painava jässikkä.

Olen aina miettinyt mistä tämä johtuu ja en ole saanut siihen mitään kaiken kattavaa vastausta ikinä. Nämä naiset kenen kanssa olen seurustellut, ovat vastanneet lähes aina etteivät oikein itsekään tiedä mikä minussa kiehtoo.
        En ole mitenkään rikas, en kovinkaan paljon kouluja käynyt, mutta pidän huolta itsestäni ja omaan hyvät käytöstavat, sivistän itseäni etc. Ehkä vaikutelma luo tunteen turvallisesta miehestä heille...?

• sillä...
        edellinen kirjoitti:

ei se tarkoita sitä että muut ihmiset olisivat kaltaisiasi. Jos väität ettei kiinnostukseesi vaikuta yhtään se onko mies selvästi ylipainoinen tavis vai komea malliksi kelpaava alfauros, saathan sinä niin väittää mutta älä oleta että ihmiset sinua uskovat. Äläkä sinäkään lähde sille iänikuiselle "komeat miehet ei kiinnosta koska ne on tyhmiä".

komeat miehet eivät kiinnosta, koska he ovat komeita. Eli toden totta, ulkonäkö vaikuttaa, mutta käänteisesti. Älykkäitä komeita ja jopa mukavia miehiä löytyy kyllä vaikka kuinka paljon, mutta kun oikeastaan haluaisin olla se paremman näköinen ;). Oma mieheni on ihan kivannäköinen, mutta olen ensi hetkestä alkaen kokenut sen puutteena. Sen verran narsisti kai sitten olen, etten haluaisi muiden pohtivan, mitä ihmettä komea mies näkee minussa, kun olen vain sellainen tavallisen nätti. Mieluummin saisivat pohtia, mitä minä näen miehessä. Mikä muuten voisi olla optimaalisempi tilanne kuin mies, jota muut eivät haluaisi, mutta jonka itse kokee haluttavaksi? En ole niin urheiluhenkinen, että ajatus kilpailusta muiden naisten kanssa kiehtoo kamalasti.

Sitä en nyt rupea kamalasti pohtimaan, voiko ylipainoinen mies olla komea. Eiköhän!

• -hoikka nainen-

Tunnen monia tällaisia tapauksia. Se on paljon todennäköisempää, että on hoikka nainen ja lihava mies pareja kuin toisinpäin. Naiset kyllä loppupeleissä haluavat miehen, joka on täydellinen sieltä sisältä, ei ulkoa.

• nykyään

Nuoruudessa ainakin ongelma itse olen kohta 15. ja olen aika lihava mutta toiselta aika lihaksikaskin en näytä niin painavalta mitä olen ja ulko näöltäänkin muuten siisti ja kehuttu hyvästä luonteesta.Mutta silti tuntuu siltä ettei kukkaan tyttö haluaisi olla missään tekemissä kanssani.Talvella oli ripari ja sielä sen huomasi aika vahvasti. Sitä se nykyaika vissiin on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe