Nostakaa käsi pystyyn, kuka

vielä hereillä! :)

Mikä valvottaa?

40

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

Huolet ja murheet.. kohta kaatuva suhde, oma elämä , vähäiset kaverit, vanhat traumat, kaikenlaista.

• mitä traumoja ja huolia? Terapioin sut yhdessä yössä kuntoon...

• yksi nainen

Joo no oikeastaan minuakin mietityttää elämä...ni. Monenlaisia mietittäviä asioita, positiivisia ja sitten vähän muita, sekä elämän "arvoituksia". Ja miten pääsen tavoitteisiin ja pysyn niissä. Mennet, nykyiset, tulevat :) Sekä ihmiset ym ym.

• äskeinen-
        dazu kirjoitti:

mitä traumoja ja huolia? Terapioin sut yhdessä yössä kuntoon...

...No miesystävän ja mun juttu taitaa olla lopussa, kummankin puolelta ja on ollu jo jonkinaikaa.. Eikä siinä sinäänsä mitään,parempi ehkä niin..mutta kun roikutaan vaan toisissa,tunteta ei oikeen ole.. ja pelkään omia hölmöilyjäni,tai sitä et ne tulee julki..ehkä miehen kavereiden kautta sitten.. en tiedä kehtaanko enään liikkua missään sen jälkeen:(.. Ja ne traumat nyt on vanhoja,lapsuus/nuoruus juttuja..eipä niille enään mitään mahda. Mutta kiva kun vastasit:).

• yksi nainen
        yksi nainen kirjoitti:

Joo no oikeastaan minuakin mietityttää elämä...ni. Monenlaisia mietittäviä asioita, positiivisia ja sitten vähän muita, sekä elämän "arvoituksia". Ja miten pääsen tavoitteisiin ja pysyn niissä. Mennet, nykyiset, tulevat :) Sekä ihmiset ym ym.

"Mennet, nykyiset, tulevat" siis ihmiset ja asiat, elämä. Onhan niitä traumoja toki, mutta mulla on "niskaote" niistä jonkinlainen.

• ......
        yksi nainen kirjoitti:

Yöllä on hyvä miettiä omassa yksinäisyydessä:).

• yksi nainen
        ...... kirjoitti:

Yöllä on hyvä miettiä omassa yksinäisyydessä:).

Niin, ihanaa. Ah mikä hiljaisuuskin. :) Voisin jopa sanoa että yöt ovat kauniita.

• äskeinen- kirjoitti:

...No miesystävän ja mun juttu taitaa olla lopussa, kummankin puolelta ja on ollu jo jonkinaikaa.. Eikä siinä sinäänsä mitään,parempi ehkä niin..mutta kun roikutaan vaan toisissa,tunteta ei oikeen ole.. ja pelkään omia hölmöilyjäni,tai sitä et ne tulee julki..ehkä miehen kavereiden kautta sitten.. en tiedä kehtaanko enään liikkua missään sen jälkeen:(.. Ja ne traumat nyt on vanhoja,lapsuus/nuoruus juttuja..eipä niille enään mitään mahda. Mutta kiva kun vastasit:).

Mut tulisko kaipaus kuitenkin, jos että olis yhdessä? Pitäkää välit kunnossa, mut jos tunteita ei ole, niin ei tarvii olla siitä riippuvainen, kunhan tiedätte sen molemmat...
        Sun hölmöilyt jos tulee julki... kuka ne tuomitsee? Sinä, vai muut? Pelkäätkö, että muut tuomitsee? Jos ymmärrät, mitä olet tehnyt ja miksi, niin ehkä annat itselles anteeksi niistä...

Kerropa traumoista! Kyllä niille mahtaa, jokainen hetki elää päässä kaiken aikaa ja on tässä hetkessä. Aikahan on illuusio.

• dazu kirjoitti:

Mut tulisko kaipaus kuitenkin, jos että olis yhdessä? Pitäkää välit kunnossa, mut jos tunteita ei ole, niin ei tarvii olla siitä riippuvainen, kunhan tiedätte sen molemmat...
        Sun hölmöilyt jos tulee julki... kuka ne tuomitsee? Sinä, vai muut? Pelkäätkö, että muut tuomitsee? Jos ymmärrät, mitä olet tehnyt ja miksi, niin ehkä annat itselles anteeksi niistä...

Kerropa traumoista! Kyllä niille mahtaa, jokainen hetki elää päässä kaiken aikaa ja on tässä hetkessä. Aikahan on illuusio.

Mä alan nukahtaan nyt, mutta kumpi on ollut traumaa aiheuttava osapuoli... äiti, vai isä? :)

• On vaarallista luvata
        dazu kirjoitti:

mitä traumoja ja huolia? Terapioin sut yhdessä yössä kuntoon...

oikeasti kellekään mitään sellaista. Luulen sinun tietävän sen itsekin. Jopa oikealta lääkäriltäkin se on eettinen virhe tehdä sillä tavoin.

• ......
        dazu kirjoitti:

Mä alan nukahtaan nyt, mutta kumpi on ollut traumaa aiheuttava osapuoli... äiti, vai isä? :)

vaan jos haluat kuulla niin isäpuoli,olin vaan 8v kunhyväksikäyttö alko..sitä jatkukin sitten14v.asti,kunnes uhkasin tappaa sen jos se vielä koskis muhun.. Senkin jälkeen se vakoili mua kun kävin suihkussa,ym.. Nää on vaan sellassia juttuja josta ei pääse yli. Ja siitä tuomitsemisesta,,pelkään että muut tuomitsee,,kun muutenkin oon aika yksinäinen niin en kaipais yhtään enempää sortoa keneltäkään,,mut mut..sille ei kai voi mitään,en mä voi muita ihmisiä kotroloida. ,,Pelottaa vaan..ja en mä kyllä pysty antamaan itselleni mitään anteeks.koskaan.

• mut ihankiva
        On vaarallista luvata kirjoitti:

oikeasti kellekään mitään sellaista. Luulen sinun tietävän sen itsekin. Jopa oikealta lääkäriltäkin se on eettinen virhe tehdä sillä tavoin.

et jotain kiinnostaa.

• ...... kirjoitti:

vaan jos haluat kuulla niin isäpuoli,olin vaan 8v kunhyväksikäyttö alko..sitä jatkukin sitten14v.asti,kunnes uhkasin tappaa sen jos se vielä koskis muhun.. Senkin jälkeen se vakoili mua kun kävin suihkussa,ym.. Nää on vaan sellassia juttuja josta ei pääse yli. Ja siitä tuomitsemisesta,,pelkään että muut tuomitsee,,kun muutenkin oon aika yksinäinen niin en kaipais yhtään enempää sortoa keneltäkään,,mut mut..sille ei kai voi mitään,en mä voi muita ihmisiä kotroloida. ,,Pelottaa vaan..ja en mä kyllä pysty antamaan itselleni mitään anteeks.koskaan.

kuulostais kyllä aika megapahalta hommalta... oon aika hukassa tällaisen jutun kanssa. No, ethän sä ole saanut isääs valita. En voi tietää, miltä susta tuntuu ja siitä hyväksikäytöstä voi kestää kyllä pitkään toipua... Mun täytyis enemmän kysellä huomenna... Ootko hakenut apua tuohon juttuun?
        Niin, no eihän sun tarvitse muista olla riippuvainen tuossa tuomitsemissa, siis ehkä sä peilaat oman ajatusmaailmas, mikä on sun isäs sulle opettama, muihin ja näet tavallaan isäs arvomaailman olevan muidenkin arvomaailma.
        Neuvona on, että ajattele niin, että ne, ketkä tuomitsevat, ovat väärässä. Voisit aluksi vaikka vihata kaikkia, jotka sut tuomitsisivat.

• Ei biologinen isä.
        dazu kirjoitti:

kuulostais kyllä aika megapahalta hommalta... oon aika hukassa tällaisen jutun kanssa. No, ethän sä ole saanut isääs valita. En voi tietää, miltä susta tuntuu ja siitä hyväksikäytöstä voi kestää kyllä pitkään toipua... Mun täytyis enemmän kysellä huomenna... Ootko hakenut apua tuohon juttuun?
        Niin, no eihän sun tarvitse muista olla riippuvainen tuossa tuomitsemissa, siis ehkä sä peilaat oman ajatusmaailmas, mikä on sun isäs sulle opettama, muihin ja näet tavallaan isäs arvomaailman olevan muidenkin arvomaailma.
        Neuvona on, että ajattele niin, että ne, ketkä tuomitsevat, ovat väärässä. Voisit aluksi vaikka vihata kaikkia, jotka sut tuomitsisivat.

Vanhemmat eros jo kun olin vauva.
        Mut tosta vihahommasta,mä en oikeen osaa vihata muita.. Oon antanu jo tavallaan isäpuolellekkin anteeksi näennäisesti,käyn porukoilla vielläkin välillä ja esitän kun mitään ei olis koskaan ollut. Oon aina kohdistanu vihan ja halveksinnan itseeni,tavallaan musta tuntuu että ansaitsen kaikenpahan.,Vaikka kuullostaakin vähän oudolta.
        Sen takia mulla niitä ongelmia kai vielläkin on.. Mut pelkäänkai et jos en pidä kaikista,niin ketään ei pidä musta,koska oon muutenkin jo niin kamala.

• kaikilta
        Ei biologinen isä. kirjoitti:

Vanhemmat eros jo kun olin vauva.
        Mut tosta vihahommasta,mä en oikeen osaa vihata muita.. Oon antanu jo tavallaan isäpuolellekkin anteeksi näennäisesti,käyn porukoilla vielläkin välillä ja esitän kun mitään ei olis koskaan ollut. Oon aina kohdistanu vihan ja halveksinnan itseeni,tavallaan musta tuntuu että ansaitsen kaikenpahan.,Vaikka kuullostaakin vähän oudolta.
        Sen takia mulla niitä ongelmia kai vielläkin on.. Mut pelkäänkai et jos en pidä kaikista,niin ketään ei pidä musta,koska oon muutenkin jo niin kamala.

hyväksyntää. En oo vuosiin näyttänyt oikeita tunteitani,elän näytellen..kaikille,kai itellenikin? Kun olin todella masentunut en edes tiennyt kuka oikeen olen,,sitä kun näyttelee kokoajan oma persoona jää aivan unohduksiin.. Nykysin syön masennuslääkkeitä,ja oon taas vähän paremmassa kunnossa,oon vähän enemmän taas itseni. Miten sitä oppis uudestaan ihmiseks?,sellasseks normaaliks joka voi näyttää hyvät ja huonot tunteet toisille? En tahtois mitään niin paljon kun olla taas onnellinen..että tää kaikki paska vaan olis poissa,tai ei tarvis hävetä enään.. Vois olla sellanen huoleton ja normaali. En oikeen osaa ees rakastaa,tai luottaa, ainoat johon oikeasti luotan on mun sukulaiset,sekä lapsuuden ystävä.. En jotenkin enään pysty olemaan läheinen kenenkään kanssa.

• julkisesti tämän?

• Jos joku sanoo vitsillä

• yksi nainen

Valvon, koska en jaksa mennä nukkumaan.

• Huolia?

Univaikeuksia?

• yksi nainen
        Huolia? kirjoitti:

Univaikeuksia?

Kerron vain privaatisti. ;) Ei täällä viitsi koko kansalle jakaa, mutta 20 vuotta olen ollut hereillä aika myöhään.

• iskee montee. ;) (okei, meen tauolle)

• äskeinen-

....

• Ja joudun

valvomaan, joskin vapaaehtoisesti. Voisihan sitä yrittää välillä nukkuakin. Hiljaista on.

• krooooh pyyhhh kroooh pyyhhh

• rusalkaa

Hereillä oon...erehdyin katsomaan Suden vuosi -nimisen elokuvan.

• jääkiekkoo, niin kerro, mikä on Suomen kokoonpano huomenna Venäjää vastaan? :D

• rusalkaa
        dazu kirjoitti:

jääkiekkoo, niin kerro, mikä on Suomen kokoonpano huomenna Venäjää vastaan? :D

Justiin voitti Jypi ja kaikki juhlii vAAN.

• rusalkaa kirjoitti:

Justiin voitti Jypi ja kaikki juhlii vAAN.

Meen kannattaan Venäjän voittoon... :)

• FiliaFerusFabulosus

olen hereillä.

Kadonnut kissa valvottaa... Onneksi on 4 päivää vapaata. Vasta ensi maanantaina töihin.

• kissan löytymiselle

• FiliaFerusFabulosus
        monte24 kirjoitti:

kissan löytymiselle

ja mitä muuta kuu'luu'pi?
        ;)

• Surffailen netissä ja kuuntelen musaa.
      Pari vapaapäivää, otan rennosti. =))

• ei voi kylllin

korostaa. Ihminen sairastaa paljon vähemmän, mitä enemmän saa lepoa ja hyvälaatuista unta.

• ei voi kylllin kirjoitti:

korostaa. Ihminen sairastaa paljon vähemmän, mitä enemmän saa lepoa ja hyvälaatuista unta.

..ei syytä huoleen. Vapaapäivinä voin nukkua pitkään ja ottaa vaikka iltapäivä nokoset, jos huvittaa.
        En muista, milloin olisin viimeksi sairastellut, kuntoilu ja reippailu pitää myös terveenä (koputan puuta). :D

• muumi-läppäri

Eiks mäyräkoiras ole vielä loppu?

• scale

Ilman sitä nukkuisin kuin viaton pikkulapsi kotona.

Jos ihminen olisi tarkoitettu heräämään näin aikaisin, niin jumala olisi rakentanut ihmiseen herätyskellon kiinteellä asennuksella.

• Menin aika aikasin nukkumaan ja heräsin 6.40 niinkuin aina arkisin. Vieläkin väsyttää. Tuntuu kuin olisi joku zombie =8-o

• Tää työ s*tana valvottaa.

• ajatukset.. aina viimesenä ennen maate menoa sitä miettii aivan liikaa ja ensimmäisenä noustessa petistä ylös.. toisekseen eihän tästä nyt vielä pääse mihkään ku hyvää musiikkia raikaa, sellasta oman mallista. :) onneksi ei herätystä.. mutta ei passaa liikaa valvoa että jaksais nousta ajoissa ylös ja illalla ehkä viihteelle päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65