Oisko tää hyväksyttävämpää, jos olis mainittu, että aviovaimokin voi vaatia tai kieltää?
Lain mukaan aviomies voi vaatia vaimoltaan seksiä joka neljäs päivä, mikäli sukupuoliyhdyntä ei vahingoita vaimoa eikä tämä ole sairas. Samalla säädös kieltää naisia poistumasta kotoaan ilman aviomiehen hyväksyntää.
Aviomies voi vaatia
31
583
Vastaukset
vai toimiiko.
eroaisin kyllä heti jos alettais vaatimaan seksiä joka neljäs päivä.- rusalkaa
Poistumiskielto sulle.
rusalkaa kirjoitti:
Poistumiskielto sulle.
säännöllisesti ja saan pitää nettiyhteyteni toimivana niin tyydyn rooliini.
- FiliaFerusFabulosus
Mikä on sopiva määrä mielestäsi harrastaa seksiä viikossa?
(ps. en ole tuo alkuperäinen) FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
Mikä on sopiva määrä mielestäsi harrastaa seksiä viikossa?
(ps. en ole tuo alkuperäinen)vallan mainiosti ettei pääse unohtumaan miltä se tuntuu :)
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
vallan mainiosti ettei pääse unohtumaan miltä se tuntuu :)
harvoin? Etkö sinä monte24 pidä rakastelusta? Kyllä minä haluaisin enemmän kuin kerran kuukaudessa, enemmän kuin kerran viikossa....
;) FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
harvoin? Etkö sinä monte24 pidä rakastelusta? Kyllä minä haluaisin enemmän kuin kerran kuukaudessa, enemmän kuin kerran viikossa....
;)siksi ei pidä touhuta liikaa.
- laatua,
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
;)kaikki alkaa lopulta maistua puulta jos ei ole selkärankaa pitää muutamaa vapaapäivää. Seksi on ihan liian yliarvostettua, rakastella voi harvemminkin.
- FiliaFerusFabulosus
laatua, kirjoitti:
kaikki alkaa lopulta maistua puulta jos ei ole selkärankaa pitää muutamaa vapaapäivää. Seksi on ihan liian yliarvostettua, rakastella voi harvemminkin.
että rakasteleminen ja seksin harrastaminen ovat kaksi aivan eri asiaa. Ja rakastelu tuntuu aina ihanalta teki sitä kuinka harvoin tai usein, mutta seksi on ilman rakkauden tunteita tapahtuvaa puutteenpoistoa ja siinä ei ole mukana rakkauden tunteita ja se ei tyydytä samalla tavalla kuin rakastelu, eli ei kiinnosta meikäläistä, sillä en harrastakkaan seksiä vaan rakastelen. En näet harrasta irtosuhteita ja puutteen voi poistaa omin avuinkin.
Yummarsitko????
- no...
No ei ole hyväksyttävää. Vapaa tahto kaikilla pitäisi olla. Positiivisin keinoin asiat toimii.
- rusalkaa
Ihmettelen, että tämmösestä pitää oikeen laki väsätä.
- FiliaFerusFabulosus
mutta on ihan eri asia että saako...
Itse menis halut jos toinen ruikuttais; anna, anna... (- sit en ainakaan antais).
Mut pitää vietellä... ;)- rusalkaa
seksistä. Minä en ainakaan vaatisi mieheltä mitään koskaan, jos se olis vaan panemista.
- miehet vaatimuksineen!
eivät tajua että kunnioitusta ei voi vaatia, se pitää ansaita. Sama pätee seksiin.
- edelliseen-
ennen kuin joku tyhmä (mies) kysyy, miten seksi ansaitaan.
Se ansaitaan sillä, että huolehditaan myös naisen tyydytyksestä, eikä vaan omasta kepistä.
Jos nainen jää jatkuvasti ilman, hittojako seksiä miehellekkään antaisi, tekee sitten vaikka hiljaisuudessa itse itselleen.
Vain huonot rakastajat valittavat seksin vähyyttä. - ölfdsh
edelliseen- kirjoitti:
ennen kuin joku tyhmä (mies) kysyy, miten seksi ansaitaan.
Se ansaitaan sillä, että huolehditaan myös naisen tyydytyksestä, eikä vaan omasta kepistä.
Jos nainen jää jatkuvasti ilman, hittojako seksiä miehellekkään antaisi, tekee sitten vaikka hiljaisuudessa itse itselleen.
Vain huonot rakastajat valittavat seksin vähyyttä.tyydytetään oikein nainen, jolta on klitoris leikattu?
- sairaslomalla seksistä!
Jos olis esim, jokin pitkäaikais tai krooninen sairaus, vois hakea lääkäriltä lupalapun?
hehhehehehehee........
pyllistäis kerran lääkärille ja se kirjoittais puolenvuoden kiellon? hahhhehhehehe. ihanaa. mä kannatan tätä lakia. - seksi?
Jos se on miehen puolelta kolmen minutin nytkytys, niin riittääkö jos nainen ottaa patakintaalla kiinni ja vähän ravistaa?
Sehän olis sitten tasa-arvoa.- rusalkaa
Miten pitää tehä...momenteissa :D
- tehdään jos
Aviomiehellä ei seiso joka neljäs päivä? Pakkosyötetäänkö jotain viakra-mömmöjä?
se kans kirjallisena siihen lakiin.- rusalkaa
...niin siitä sais sitte eron! :P
*aika rankkaa jo*
- päässä voi
kehkeytyä noin kuolleita ajatuksia?
- rusalkaa
että nainen vaatii tai jopa haluaa seksiä?
Kannattasi nukkua yöllä eikä keksiä tänne tyhmiä viestejä puolen tunnin välein...hohhoijaa
- muumi-läppäri
Tuskin ehtii aviolapsiakaan tulemaan
- tule jos
jos ei kukaan sulle anna!
Kuole lapsetonna.
- scale
Eihän monet äijät pääse tänä päivänäkään ulos ravintolaan, kun muija nalkuttaa ja kieltää.
- rusalkaa
Muija vaatii, muttei mies anna?
- scale
rusalkaa kirjoitti:
Muija vaatii, muttei mies anna?
heti, kun mä en enää itse pääse ulos.
- rusalkaa
Tääläpäs on päästelty törkeyksiä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103561Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90548- 78541
- 53527
- 39518