onkohan hillomunkissa paljon kaloreita? syön vaan pari kolme munkkia päivässä, enkä laihdu millään.
paljonko kaloreita munkissa?
5
8329
Vastaukset
- täti
Yhdessä hillomunkissa on reilut 300 kcal. Jos syöt päivässä 3 munkkia, niin se tekee n. 1000 kcal. Jos et tosiaan syö muuta, sinun pitäisi laihtua n. 1 kg/viikossa :-) Hillomunkeilla siis voi laihduttaa, mutta onkohan se aivan järkevää?
- Tanni
Vain pari kolme päivässä? Ja syöt varmaan jotain muutakin?
Kuulostaa aika tyhmältä tai sitten toi oli pilaa. Laihdutuksessa on sallittua herkuttelu joskus, mutta silloinkaan en itse suosittele muutamaa hillomunkkia jotka makeannälässä ahmaistaan..Eikä siis joka päivä hyvänen aika sentään!
Pikkusen miettimistä ehdottaisin.. - Rita
vaikka mieluummin.yksinkertaisen laskuopin mukaan ihminen laihtuu 1000 kalorilla, mutta on tapauksia jotka eivät sitä tee.ja nää ei oo poikkeuksia läheskään.vaan heitä, jotka on hieman lihavampia mm.vatsastaan kun keskivertopullukat ja kakkostyypin diabetesta kohti kulkemassa.täydellisen tyhjien kalorieden lisäksi pumppaat ittees myös trans-rasvoja, jotka aiheuttaa sydänvaivoja varmemmin kuin voi, munkin muodossa.toivottavasti vitsailit.....jos et, hanki edes perusravitsemuksen oppikirja.
- Leipuri
noin 550 kaloria. Kerroppa se kolmella!
- munkkia syöt
Nimittäin Fazerin sivuilta löytyi tieto, että yhdessä Fazer munkissa on 364 ckal. Ja Fazerin munkkihan on "hillomunkki", ei possu eikä rinkilä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803