Mies vonkasi seksiä. Vastasin, että nyt en voi kun just alkoi menkat ja on vatsa kipeä. Mies tokaisi: No ota sitten suihin!
Joo, varmasti otan... Eikö miehet oikeasti osaa ajatella muuta kuin sitä omaa k**päänsä? Tuonkin tilanteen oisi voinut hoitaa niin, että mies olisi kertonut haluavansa minua niin paljon, että on sietämätöntä olla ilman. Olisin ehkä saattanut heltyä auttamaan hänet ahdingosta. Mutta sylkäistä asia noin niinkuin mulla ois velvollisuus tyydyttää hänet kuin ilkeyttäni oisin hommannut kuukautiset ihan vaan hänen kiusakseen! Miehet taitaa tosiaan olla sikoja?
Ei ole röyhkeydellä rajaa!
42
989
Vastaukset
- gfsdgfd
"Miehet taitaa tosiaan olla sikoja?"
Sanoivatko ne kaikki niin? Jos sanoivat, sä olet itse antanut itsestäsi kuvan, että olet kaikille aina valmis.- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
Naisessahan se vika aina on. Silloinkin kun mies käyttäytyy huonosti, pettää, antaa turpaan tai tekee mitä tahansa. Naisen vikahan se aina on, kun "antaa" niin tehdä. Mies ei mitenkään voi koskaan olla itse vastuussa itsestään ja käytöksestään, eihän?
- gfsdgfd
%&/Q#¤&#Q&¤#Q!!! kirjoitti:
Naisessahan se vika aina on. Silloinkin kun mies käyttäytyy huonosti, pettää, antaa turpaan tai tekee mitä tahansa. Naisen vikahan se aina on, kun "antaa" niin tehdä. Mies ei mitenkään voi koskaan olla itse vastuussa itsestään ja käytöksestään, eihän?
miehet kollektiivisesti ole yhdessä vastuussa yhden tekemisistä. Et olisi niin typerä, että syyllistäisit miehiä (monikossa) vain jos yksi tekisi jotain hölmöä. Kysymyksessä siis täytyi olla useita miehiä, ja ainoa yhteinen tekijä heille olet sinä. Sen takia on aivan luonnollista miettiä, miksi miehet sanovat sinulle noin, kun sinulla on menkat. On aika epätodennäköistä että se olisi sattumaa.
- gfdgfdgfdgfdgfdgfd
gfsdgfd kirjoitti:
miehet kollektiivisesti ole yhdessä vastuussa yhden tekemisistä. Et olisi niin typerä, että syyllistäisit miehiä (monikossa) vain jos yksi tekisi jotain hölmöä. Kysymyksessä siis täytyi olla useita miehiä, ja ainoa yhteinen tekijä heille olet sinä. Sen takia on aivan luonnollista miettiä, miksi miehet sanovat sinulle noin, kun sinulla on menkat. On aika epätodennäköistä että se olisi sattumaa.
joku on niiiin mestari tekemään johtopäätelmiä. V***u mikä jättiläinen.
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
Vaan tämäpä miehen käytöksen puolustelu todistaa, että asia on juuri päinvastoin. Esitän syytöksen miestäni kohtaan ja heitän ilmaan hypoteesin "miehet taitavat tosiaan olla sikoja", niin miehet alkavat käyttäytyä kollektiivin tavoin ja puolustaa mieheni käytöstä, sekä syyttää minua.
Miehet eivät osaa näköjään erottaa miestäni miehistä yleensä? Olenko oikeassa vai väärässä?
Sinäkin olisit voinut vastata: Miehesi vaikuttaa sialta, mutta yleisesti miehet eivät ole sikoja. Sen sijaan aloit heti ajatella miehiä kollektiivina ja että jos minun mieheni on sika ja käyttäytyy huonosti, on vika minussa. Miestäni ei voi syyttää, koska se tekisi kaikista miehistä sikoja? - gfdgfdgfdgfdgfd
Vaan tämäpä miehen käytöksen puolustelu todistaa, että asia on juuri päinvastoin. Esitän syytöksen miestäni kohtaan ja heitän ilmaan hypoteesin "miehet taitavat tosiaan olla sikoja", niin miehet alkavat käyttäytyä kollektiivin tavoin ja puolustaa mieheni käytöstä, sekä syyttää minua.
Miehet eivät osaa näköjään erottaa miestäni miehistä yleensä? Olenko oikeassa vai väärässä?
Sinäkin olisit voinut vastata: Miehesi vaikuttaa sialta, mutta yleisesti miehet eivät ole sikoja. Sen sijaan aloit heti ajatella miehiä kollektiivina ja että jos minun mieheni on sika ja käyttäytyy huonosti, on vika minussa. Miestäni ei voi syyttää, koska se tekisi kaikista miehistä sikoja?Miehet ei kykene noin monimutkaiseen ajatteluun ainakaan ilman paperia ja lyijykynää.
- gfsdgfd
gfdgfdgfdgfdgfdgfd kirjoitti:
joku on niiiin mestari tekemään johtopäätelmiä. V***u mikä jättiläinen.
Ap epäili miehiä (kaikkia miehiä yleisesti) sioiksi, koska hänen miehensä (yksi ihminen) on mielestään sellainen. Ts. ap itse syyllistyy yhtä hölmöön käytökseen, josta toisia syyttää. Muttei tässä ongelmaa ole, samanlaisina ihmisinä he ansaitsevat toisensa. Joko alkaa mennä jekeluun?
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfdgfdgfdgfdgfd kirjoitti:
Miehet ei kykene noin monimutkaiseen ajatteluun ainakaan ilman paperia ja lyijykynää.
Voi olla että olet oikeassa :D
- gfsdgfd
Sinäkin olisit voinut vastata: Miehesi vaikuttaa sialta, mutta yleisesti miehet eivät ole sikoja. Sen sijaan aloit heti ajatella miehiä kollektiivina ja että jos minun mieheni on sika ja käyttäytyy huonosti, on vika minussa. Miestäni ei voi syyttää, koska se tekisi kaikista miehistä sikoja?pitäisi puolustella? En puolustele miehesi käytöstä, vaan pelkästään arvostelen sinun käytöstäsi. On turha odottaa muilta parempaa käytöstä, jos itsekin höpisee yhtä typeriä.
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
Ap epäili miehiä (kaikkia miehiä yleisesti) sioiksi, koska hänen miehensä (yksi ihminen) on mielestään sellainen. Ts. ap itse syyllistyy yhtä hölmöön käytökseen, josta toisia syyttää. Muttei tässä ongelmaa ole, samanlaisina ihmisinä he ansaitsevat toisensa. Joko alkaa mennä jekeluun?
ap. syyllistyi provosoivaan olettamukseen ihan vaan siksi, että ap.tä vituttaa miehensä sikamainen käytös ja tuli purkamaan vitutustaan viattomiin sivullisiin?
- gfsdgfd
Voi olla että olet oikeassa :D
Miksi suutut miehesi töksäyttelyistä, jos kuitenkin itsekin teet samaa?
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
Miksi suutut miehesi töksäyttelyistä, jos kuitenkin itsekin teet samaa?
Mitä, missä ja milloin?
- gfsdgfd
ap. syyllistyi provosoivaan olettamukseen ihan vaan siksi, että ap.tä vituttaa miehensä sikamainen käytös ja tuli purkamaan vitutustaan viattomiin sivullisiin?
Silloinhan ap:lle olisi varmasti ensimmäisenä tullut mieleen, että hänen miestään kotona tuskastutti jokin asia ja hän vain purki pahaa oloaan ap:hen? Ei se olisi ap:lle mikään syy haukkua täysin ulkopuolisia ihmisiä.
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
Silloinhan ap:lle olisi varmasti ensimmäisenä tullut mieleen, että hänen miestään kotona tuskastutti jokin asia ja hän vain purki pahaa oloaan ap:hen? Ei se olisi ap:lle mikään syy haukkua täysin ulkopuolisia ihmisiä.
kun itse Herra Vitutuksen Aiheuttaja ei ole tässä käden ulottuvilla, vaan omalla työpaikallaan. Ja mies ei suinkaan purkanut pahaa oloaan, vaan käyttäytyi sikamaisen itsekkäästi, koska olisi halunnut purkaa jotain ihan muuta.
- gfsdgfd
kun itse Herra Vitutuksen Aiheuttaja ei ole tässä käden ulottuvilla, vaan omalla työpaikallaan. Ja mies ei suinkaan purkanut pahaa oloaan, vaan käyttäytyi sikamaisen itsekkäästi, koska olisi halunnut purkaa jotain ihan muuta.
ihan asiallisesti kohteeksi kaikki miehet yleisesti? Jos syyllistä ei saada kiinni, syyllistetään kaikki muut ja rangaistaan niitä, sillä tavallahan se tilanne korjautuu?
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
ihan asiallisesti kohteeksi kaikki miehet yleisesti? Jos syyllistä ei saada kiinni, syyllistetään kaikki muut ja rangaistaan niitä, sillä tavallahan se tilanne korjautuu?
Ja tämähän toimii! Vitutus helpotti, kun sai vähän perspektiiviä asiaan ja tämä inttäminen alkoi hymyilyttään. Niinkuin tämä oikeasti olis mulle joku iso juttu tai oisin oikeasti miehelle kilahtanut :D Tosiasiassa vaan murjotin vähän ja lupasin et katsotaan illalla, jos en ole niin kipee...
- sitten
koskaan ole itse halunnut silloin,kun miestäs ei kiinnosta... Ajelkaa punaisia päin?
*vissiin kaikki paitsi minä osaa muotoilla asiat aina hienosti*- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
Suurempi ongelma tässä oli kyllä kipeyteni, ei haluttomuuteni. Ja eipä kyllä tulisi mieleenkään alkaa tylysti vaatimaan miestä tyydyttämään mua, jos hän on kipeenä.
- se ei ole
hyvä että mies kertoo totuudellisesti mitä hän haluaa, vaan on parempi mielistellä ja valehdella?
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
Et sitten lukenut aloitusta? Justhan sanoin, että jos vaan ois esittänyt asiansa toisin, eikä vaan tylysti töksäyttänyt "Ota sitten suihin!" Voi v, että te miehet ootte yksinkertaisia!
- tähän:
Et sitten lukenut aloitusta? Justhan sanoin, että jos vaan ois esittänyt asiansa toisin, eikä vaan tylysti töksäyttänyt "Ota sitten suihin!" Voi v, että te miehet ootte yksinkertaisia!
"Tuonkin tilanteen oisi voinut hoitaa niin, että mies olisi kertonut haluavansa minua niin paljon, että on sietämätöntä olla ilman."
Kuka nyt noin paljon haluaa, valehtelematta? - gfhgfhgfhgfhgfgh
tähän: kirjoitti:
"Tuonkin tilanteen oisi voinut hoitaa niin, että mies olisi kertonut haluavansa minua niin paljon, että on sietämätöntä olla ilman."
Kuka nyt noin paljon haluaa, valehtelematta?Oletko idiootti vai seisooko sulla just nyt?
- en ole
gfhgfhgfhgfhgfgh kirjoitti:
Oletko idiootti vai seisooko sulla just nyt?
tiennytkään että nuo sulkevat toisensa pois
- gfsdgfd
tähän: kirjoitti:
Kuka nyt noin paljon haluaa, valehtelematta?Naiset katsovat liikaa naisten kirjoittamia romanttisia elokuvia ja lukevat vast. kirjoja. Ei oikeasti noin paljon kukaan halua ketään.
- gfdgfdgfdgfdgfdgfd
en ole kirjoitti:
tiennytkään että nuo sulkevat toisensa pois
No useimmilla miehillä seisoo k***pä ja järki yhtäaikkaa ja useimmat ovat kyllä kuulleetkin tämän totuuden.
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
gfsdgfd kirjoitti:
Naiset katsovat liikaa naisten kirjoittamia romanttisia elokuvia ja lukevat vast. kirjoja. Ei oikeasti noin paljon kukaan halua ketään.
Mut jos jotain haluaa, vois käyttää järkeään sen saadakseen. Jollei viitsi vaivautua käyttäytymään, olkoon sitten ilman tai vetäkööt käteen. Niin yksinkertaista se on. Mitä tässä maailmassa muka saa vittuilulla ja huonolla käytöksellä muuta kuin turpaansa? Tyhmyyttähän se on, jos luulee seksiä irtoavan tylyttämällä. (Jollei sit satu olemaan siihen liittyvää fetissiä, mitä tässä tapauksessa ei ole.)
- zisel
saunassa yhen kaverin luona ja se rupes kaivelee kaapistansa jotain exänsä puhtaita vaatteita mulle. Ei siinä mitään, en mä tollasesta pulttia ota, hyvä vaan kun etsikin mutta kun se sai käsiinsä jotkut rintsikat jotka oli aika isoa kuppikokoa niin se roikotti niitä käsissään ja sano että "sä et vissiin näitä tarvii" ja heitti roskiin. HIEMAN jäi asia hautumaan mulla päähän! Sitten kun se oli mun luona niin mä kaivoin kaapistani miesten bokserit ja sanoin että "sä et vissiin näitä tarvii kun jää tosta etumuksesta turhan löysäks nää housut". :P
- kuules.
En usko tyypin tarkoittaneen pahaa. Hän vain ajatteli käytännöllisesti ja oli ehkä kompelö huomioidessaan sinua. Ihan mukavalta tuo kuulosti. Kostomentaliteetista sinun pitäisi luopua.
- .......
jatkossa vastaamaan oikein: "Nyt en voi kun just alkoi menkat ja on vatsa kipeä, mutta voin hoidella sut muuten jos pusseja noin kovasti kuumottaa."
- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
Tai oppisin, jos oisin nöyristelevä koira. Jos tässä jonkun pitää jotain oppia, niin miehen.
- teme.
Tottakai me olemme sikoja, ei kai se ole yllätys kenellekään. Toiset miehet vain osaavat ilmaista asiansa hivenen kauniimmin sanankääntein. Kaikki miehet vonkaavat, joskus enemmän, joskus vähemmän, ja jossain vaiheessa he lopettavat sen.
Toisaalta sun reaktiosi on tuossa tilassa vielä äkkinäisempi miehesi kömpelöön ulosantiin. Muista kertoa nämä mietteesi myös miehellesi heti, eikä aikojen päästä seuraavan riidan koittaessa.- %&/Q#¤&#Q&¤#Q!!!
Se on kyllä tiedossa, että palautteen pitää olla välitöntä ja selkeäsanaista.
- Mies on perheen pää
Jos nainen ei hoida velvollisuuksiaan kuuliaisesti tietää se nyrkkiä ja kurinpalautusta.
- joku oikeasti
rakastaa noin ajattelijoita??? Varokaa vain kaikki vastaavat - joku kaunis kerta sit vanhana muija vetää takaapäin valurautapannulla sen niinsanotun viimeisen kerran, kun on kuunnellut ja tuntenut tuskaa vuos kymmeniä.
- fkjlds
joku oikeasti kirjoitti:
rakastaa noin ajattelijoita??? Varokaa vain kaikki vastaavat - joku kaunis kerta sit vanhana muija vetää takaapäin valurautapannulla sen niinsanotun viimeisen kerran, kun on kuunnellut ja tuntenut tuskaa vuos kymmeniä.
"muija vetää takaapäin valurautapannulla" Mikä ei toimi joillekin, voi taas olla toisille just se juttu, mistä ne tykkää eniten.
mutta menköön. Röyhkeäksi ton musta tekee (jos tekee) äänensävy, millä se sanotaan. Jos sävy on selkeä, törkeä käskytys, niin sitten on röyhkeää.
monte24 kirjoitti:
vastata?
Lisäkysymyksien pelossa. Mua ujostuttaa jutella tämmöisistä aiheista julkisesti *posket alkaa jo punertua*
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Lisäkysymyksien pelossa. Mua ujostuttaa jutella tämmöisistä aiheista julkisesti *posket alkaa jo punertua*
ei ollut tarkoitus punastuttaa.
- Asiasta.huvittunut
Asia on tietysti sinun päätettävissäsi. Muista kuitenkin, että jos mies ei saa sinulta sitä mitä haluaa, tulee hänelle kiusaus hakea sitä jostain muualta.
- suikki ja poski
silloin pitää muistaa käyttää reilusti hampaitaan. Pitää iskeä kiinni kuin viimeistä kertaa ja jurskauttaa oikein kunnolla. Samalla kun puree hampaat yhteen survaistaan pari sormea kakkoseen. Lähtee pahin kutka munista ja muistaa herra saaneensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930