Mitä viikonloppusuunnitelmia??

kysely

Itse ajattelin lähteä kaverin möksälle:))) Ja juomaa mukaan..

26

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suunnitelmia, ei jaksa, liikaa vaivaa.

• kwldsf

jos jäät kiinni?

• ap.

ei siellä niin tiheätä pensaikkoa tai metsikköä ole, vai mitä meinasit? Olen kyllä ihan aikuinen ihminen:D

• kwldsf
        ap. kirjoitti:

ei siellä niin tiheätä pensaikkoa tai metsikköä ole, vai mitä meinasit? Olen kyllä ihan aikuinen ihminen:D

Jos se sun kaveris sattumalta pamahtaa sinne paikalle, kun sä mökellät ja oksentelet sen mökissä, jonka oot sotkenut. Sehän suuttuu siitä, tiedä vaikka soittais poliisit.

• ap.
        kwldsf kirjoitti:

Jos se sun kaveris sattumalta pamahtaa sinne paikalle, kun sä mökellät ja oksentelet sen mökissä, jonka oot sotkenut. Sehän suuttuu siitä, tiedä vaikka soittais poliisit.

se kaveri on siellä paikalla myös:) Jopa oikein kutsunut mut..

• kwldsf
        ap. kirjoitti:

se kaveri on siellä paikalla myös:) Jopa oikein kutsunut mut..

Sanon minä, sairasta.

• menee viikonloppu. Ja ei taida olla ainoat tänä vuonna... Vanhoja ihmisiä kuitenkin. Mutta aika tiiviisti omaan elämään liittyneitä.

• ghlksgfljd

"Hautajaisten merkeissä menee viikonloppu. Ja ei taida olla ainoat tänä vuonna..." Mä en ainakaan oo vasikoinut tai tehnyt sulle mitään, joten mua ei tarvitse pistää kylmäksi.

• ghlksgfljd kirjoitti:

"Hautajaisten merkeissä menee viikonloppu. Ja ei taida olla ainoat tänä vuonna..." Mä en ainakaan oo vasikoinut tai tehnyt sulle mitään, joten mua ei tarvitse pistää kylmäksi.

Uskotaan:)

• persona-non-grata

erityisillä suunnitelmilla vapaa-ajan käytön suhteen? Mukavampaa tehdä asioita spontaanisti ja tavalla, joka tuntuu itsestä hyvältä.

• sininen_sitruuna

Tänään sattui olemaan vapaa päivä, joka on mennyt tuossa touhuillessa. :) Huomenna ois taas työpäivä, aikainen herätys (yöks) ja illalla en varmaan sen ihmeempiä sitten teekkään. Sunnuntaina olis sitten yhdet syntymäpäiväjuhlat tiedossa..

• yhden mun ystävän tupareihin ja huomenna toisen ystävän muuttoon siitä varmaan jatkamaan jonnekin. Sunnuntai on vielä auki.

• Jotenkin olen

ymmärtänyt, ettet enää ihan mikään nuori ole.

• Jotenkin olen kirjoitti:

ymmärtänyt, ettet enää ihan mikään nuori ole.

en vielä vanha ja väsynyt:) Olen itseasiassa viettänyt viime kuukaudet varsin rauhallista elämää :)

• scale

Naiseni on taas viikonlopun duunissa.

• maanataihin asti.

• teme.

halottava, olis saatava valmiiksi tämän viikonlopun aikana. Lasten kanssa touhuumista mahdollisimman paljon.

• KoppavaHoro

äsken. Tänään illansuussa käydään Immun kanssa morjenstamassa mun isäukkoa, jolle tulee huomenna 62 mittariin. Huomenna pesen pyykkiä ja koirapuistoilen aamupäivän, siivoilen vähäsen ja illalla maistellaan viinejä ja juustoja parin ystävän kanssa. Sunnuntai mennee telkan ja pyykkikoneen välissä. Että mukavaa viikonloppua vaan itse kullekin!

• disadora

mullakin tällä kertaa ihan vaan kotona. Ruokaa, musiikkia, saunaa, ja jokin leffa sit myöhään.Varmaan jotkut käy kylässä mutkan mutta tänään pysyttelen kotona.

• tulen Helsinkiin tapahtumaan, jossa laservalot säihkyvät, monenlainen musiikki soi trancesta houseen ja tanssitaan tuntitolkulla.. =P Tuskin maltan odottaa.. Tietysti tapaan samalla ystävän..

• Kuullostaa hyvält paikalta.

Vitsi et tekis mieli lähtee ryyppään ja bilettään.. mut ei oo nyt seuraa:/,,tylsä vk.loppu taitaa tulla.

• Tänään pelataan palokunnan porukkaa vastaan ja sit huomenna lähdetään junnujen kaa kylpylään ja laskettelemaan. Sunnuntaille on varattu bänditreenit ja eiks se sit oo taputeltu siinä.

• uk-ko

saunon ja juon olutta, kuten kunnon mies ainakin. Huomenna teen työtä ja sunnuntaina teen työtä. Jossain välissä myös retkeilen tavalla tai toisella: kovasti lintua tuolla pusikossa liikkeellä, taidan juoksennella niiden perässä tovin.

• varsinkin jos on oma sauna.

Itsekkin oon suunnitellu,et alotan lintujen bongailuja ja valokuvauksen,sit kesällä lepakoita olis tarkotus tarkkailla:)..

• uk-ko
        varsinkin jos on oma sauna. kirjoitti:

Itsekkin oon suunnitellu,et alotan lintujen bongailuja ja valokuvauksen,sit kesällä lepakoita olis tarkotus tarkkailla:)..

ja nyt se on lämminnyt: löyly odottaa. Mulla oli tässä viime kesänä myös lepakoita. Ensin yksi ja sitten ne lentelivät syksyyn asti parina. En tiedä saivatko poikasia, koskaan ei näkynyt kahta enempää. Nyt on paras muuttolintuaika käsillä - riippuen tietysti missä päin Suomea asut. Täällä etelässä kuitenkin on vilske kiivaimmillaan. Tuntuu että elämä rajähti kasvoille viikossa: aamuviideltä alkaa huuto ja mekastus ja jatkuu iltakymmeneen: aina joku äänessä. Uusimmat tulokkaat pihassani ovat punarinta ja kottarainen, pari päivää sitten saapuivat.

• Mokoma.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65