KELTAINEN RUUSU

ENSI TREFFEILLÄ

SAIN KELTAISEN RUUSUN ENSITREFFEILLÄ.OLIN YMMÄLLÄNI,KUN KELTAISESTA RUUSUSTA PUHUTAAN KIELTEISEEN SÄVYYN,SILLOIN OLI KYLLÄ PÄÄSIÄINEN . MITÄ MIELTÄ OLETTE KYSEISESTÄ.

17

6220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoisasiantuntija

      Ei mitään merkitystä ruusun värillä pääasia että sait ruusun.

      • ensitreffeillä

        Mies tiesi mitä antoi,ei ole sen jälkeen puhelimeen vastannut eikä ole soittanut .


    • sanotaan

      viestivän ikuista rakkautta, mutta ilmeisesti merkitys pitää tietää, ei välttämättä osu kohdalleen pelkällä mutu-tuntumalla. Sinänsä käsittämätöntä, että joku antaa ensitreffeillä ruusun. Ei välttämättä kovin loppuun ajateltua sekään.

      • ..keltainen ruusu on merkki ystävyydestä..platonisesta sellaisesta.


      • Kauniseleoleonnellinen

        Ettekö te apinat tajua yhtään mitään? Keltainen ruusu merkitsee iloa, hyväntuulisuutta ja ystävyyttä.


    • täällä....

      nuriset. Jos joku vaivautuu tuomaan sinulle ruusun niin miten sinä moukka käyttäydyt, ilmeesi varmasti kertoi kaiken. Et ole ansainnut niin hienoa miestä.

    • voi tarkoittaa

      muutakin, mutta yleisesti ottaen keltainen ruusu tarkoittaa h***aa.

      • ensi treffeillä

        joo sitä en todellakaan ole. ja tuollaista en ole keltaisesta ruususta kuullutkaan.lieneekö sitten tottakaan


    • heissanhth

      Mielestäni olet hieman yksinkertainen. Varmaankin olet siitä tietoinen itsekin mutta tsemppiä. Ei pahalla mutta muuhunkaan johtopäätökseen on vaikea päätyä. Mies tosiaankin taisi saman oivaltaa sinusta ja toimi sen mukaisesti. Sai susta fiksumman vaikutelman ennen tapaamista mutta tapaaminen toi esiin oman tökeryytesi. Ei huolta, jokaiselle löytyy ansaitsemansa kumppani.

      • merkityksestä

        keltainen on yksinäisen ja hyljätyn väri sori:((


      • ENSITREFFEILLÄ

        MINUA YRITETTIIN HUIJATA JA HUOMASIN ASIAN JA KUN HÄN HUOMASI ETTÄ MINÄ HUOMASIN HÄNEN HUIJAUSYRITYKSENSÄ ,NIIN EI VASTAA SIKSI PUHELIMEEN ,MUT SE SIITÄ MIEHESTÄ.


    • keltaisia ruusuja

      Minä sain ison kimpun keltaisia ruusuja eka treffeillä. Tulkitsin sen niin, että suhde ei ole vielä sopiva punaisille ruusuille, mutta mies halusi huomioida minut kuitenkin.

      • .m.

        Puhut ekoista treffeistä ja suhteesta samassa yhteydessä. Olisko kuitenkin niin, että nämä kaksi asiaa ovat yleensä melko kaukana toisistaan? Miksi pitää mennä asioissa liikaa edelle? Toki itsekin käyn treffeillä siksi, että olisi mahdollisuus suhteeseen - sitten joskus. Päällimmäisenä tarkoituksena minulla on treffeillä kuitenkin tutustua toiseen ja katsoa voisiko häntä tavata toisenkin kerran. Mitään suhteen syntymistä siinä ei vielä voi varsinaisesti arvioida. Ainakaan mitään suhdetta ei vielä sillä hetkellä ole sanan varsinaisessa merkityksessä.


    • keltaiset kukat

      on Aurinko

    • Anonyymi

      Keltaisilla ruusuilla on yksi ruusun värien iloisimmista merkityksistä. Kautta historian keltainen on liitetty läheisesti aurinkoon, joten ruususi on tarkoitettu sinun piristämiseksi. Keltaiset ruusut välittävät arvostuksen ja palatonisenkin rakkauden viestin. Väri edustaa iloa ja mielihyvää, mutta on otettava selvää mahtaako mies olla perillä tällaisesta ruusujen väriviestinnästä! Iloa rakkautesi tielle!!!

    • Anonyymi

      Miksi HUUDAT? Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on epäkohteliasta, ja tulkitaan huutamiseksi.

    • Anonyymi

      Keltainen ruusu on se seksilelukauppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe