Ärsyttävimmät

biisit...

Mitkä kotimaiset tai ulkolaiset biisit ovat mielestänne ärsyttävimpiä biisejä? Tässä joitakin, ainakin minusta karseimpia joita mieleen tuli. Essi Wuorela: Naimisiin Jasmine: Niin kaunis on taivas Eero&Jussi: Liisan koira Tavaramarkkinat: Kevät Marita Taavitsainen: Sataa puuterilunta Yölintu: Mä putoan Vesku Loirin versio popedan, tahdotko mut tosiaan -biisistä. Finlanders: oikeesti Tea: Tytöt tykkää Paljon muitakin varmasti löytyy, mutta nää tuli nyt mieleen. Kaikista karmeimpia ja lapsellisimpia ovat sitten nää kaiken maailman pilabiisit joita jotku, etenkin nuorempi väki netistä imuroi ja kuuntelee ja nauravat katketakseen.

10

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kuuntele sellaisia

Gansta räppiin on kyllä mahdoton suhtautua vakavasti.

• Quantanamo

2000-luvun alternative/emo wannabe rock-bändien musiikki. Lisäksi örinä-metalli ja paskahousu räppi. Siinäpä ne paskat musiikit ovatkin.

• Tuhnu Jooseppi

joku Susanna Heikki saa voimaan pahoin. sekä Neljän Suoran "tuhma tyttö kahvilassa". ja se sössöttäjä ranskalainen joku Carla Bruni. Vilkkumaa ei ole mitään. Bon jovi rääkyy kun raiskattu lammas. Anneli Saaristo ,HAHAHAH noloa. Rasmuksen Lauri on ruma ääninen. Ville Valo ei OSAA LAULAA, hirveä raiskaus se Johnny Cashin biisi (vai oliko alkujaan Neil Diamondin tekemä)? Solitary MAN. räppi ja örinähevi on huonointa musaa.

• mieltä

paskahousuräpin suhteen xD

• s/pdif

Liiallinen toisto pilaa lähes joka laulun. Tätä nykyään YLE Radio Suomi soittaa joka tunti yhden The Beatles -kipaleen ja se ärsyttää minua. Tilanne on häiritsevin pienellä budjetilla pelaavilla radioasemilla, joiden ohjelmia vedetään juontajakohtaisesti 4 tunnin putkissa ja musiikki ei vaihdu kuukauden aikana kuin ehkä 10 %.

• vihaan sitä

Niin ärsyttävän teennäinen biisi ja lipevä laulaja että vetää limat kurkkuun asti

• Anonyymi

Radio Nostalgia pilalla. Tuo sietämätön heihnä khenkhä helvettiin sieltä.
      Järkyttävä rääkkä, tyhmä juntti. Maailman napa Lapista. Opettakaa se puhumaan suomea. Miten voi olla kimeä ja inhottava ääni ja se junttiteksti sekä huuto ja kailotus.
      Mikähän perkele siinä on, että joka kanavalla on aina oltava ainakin yksi kiintiöääliö.
      TEESKENTELEVÄ LÄSSYTTÄJÄ; PASKAN JAUHAJA.
      Kaikki muut juontajat Nostalgialla erinomaisia sekä musiikki nautinnollista.

• Anonyymi

Kyllä kauhein on -60 luvun lopulta oleva Iltatuulen viesti. Aikamiehet kuoro.

• Anonyymi

vaikka oon kolmas nainen suuri fani niin on niillä yksi tosi mitäänsanomattoman ärsyttävä biisi joka on mä jään kääpiöksi .

kirjoittaja Juha pohjola

• Anonyymi

Maamme laulu kotimaisista humpista vituttaa eniten.

Finlandia on oikeasti Suomen kansallishymni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109