Puketuvatko gootit vappuna Ronald McDonaldsin näköiseksi pelleksi kun tavikset pukeutuu vappuna gooteiksi?
Vastaukset 7
- Wampyyri.
Gooteilla on ns. jäänyt vappu päälle. Vappuna ei tarvitse erikseen pukea naamaria tms. tilpehööriä, kun on jo valmiiksi pellen näköinen.
- absinttikeiju, viissataa to...
Me pistetään paksulti tummaa meikkivoidetta, blondi peruukki, lantiofarkut ja napapaita. Ja juodaan sidukaaah ja ollaan ihan sikä kännis! Tai sit vaihtoehtoisesti, jos on miesgootti kyseessä, niin lökäpöksyt, fubun huppari, skeittikegät ja lippis. Ihan sikanaurettavan näköstä, hei!
- tuimas
Hyvä nyt saatiin tietoo, muakin kiinnosti tuo asia!!!
- FrozenCorpse
Ihan normaalit omat kuteet on päällä...
- aikuinen mies
Koottiämmät pukeutuvat dominaämmiksi ja kootti"miehet" pukeutuvat orjiksi. Läskit dominat ruoskivat konttaavia "miehiä" joilla on anustapit hanurissa ja kapulat suussa.
- hehehehe
Aikuinen anustappi kertoilee taas seksifantasioistaan :). Mut ihan ok tykätä läskeistä dominaämmistä ruoskimassa homohtavia goottimiehiä.
- tuimas
NO...& ...onpas rajua, oon kuullut ton ennenkin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11813- 41776
- 62748
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42713- 50626
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 67536
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28488- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477- 44465
- 95452
- 40437
- 27426
- 17410
- 54404
- 43397
- 22397