Kiinnostaako luonnollinen nainen?

meikitön

Ajattelin hieman kysellä teiltä miehiltä missä mennään. Vastaukset mielellään niiltä miehiltä, jotka ovat kiinnostuneita naisesta muutenkin kuin seksi mielessä. Olen ollut 10 vuotta ulkoilma elämästä poissa ja nyt pitäisi opetella uudelleen. En ole koskaan meikannut, enkä laittautunut muutenkaan. Silloin kun tuli vielä mentyä, niin se oli suihkussa käynti, hiusten harjaus, deodoranttia ja puhtaat vaatteet päälle, ei edes muodin mukaiset vaan ihan tavalliset farkut tms. Silloin oli vientiä kyllä, mutta nyt on tullut jo ikää lisää. Pitäisikö sitä tälläytyä vai otanko riskin ja menen niin kuin ennenkin? Asiassa on ainakin se hyvä puoli, että minä näytän myös aamulla ihan saman näköiseltä ;)

31

4242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa kyllä

      Olen 30v mies ja luonnollinen nainen on kyllä kauneinta mitä tiedän. Siis siististi klassisesti pukeutunut, ei meikkejä eikä lävistyksiä tms, mutta muuten itsestään huolta pitävä.

    • mies 41

      Kyllä kiinnostaa. Asiassa on kuitenkin huomattava, että meikeillä saa peitettyä värjäytymiä, punehtumia ym. kasvoissa. Lisäksi olen huomannut esim. kajaalin korostavan silmiä niin, että niistä tulee mielenkiintoisemmat katsella. Meikit siis asiallisesti käytettynä kaunistavat. Ilman meikkejäkin voi olla hyvä, mutta meikit voivat olla myös tarpeen. Huomaa, että meikkien käyttäminen tai käyttämättömyys vaikuttaa siihen, minkälaiset miehet sinusta kiinnostuvat.

    • MAdam

      Eikö kannattais tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta? Haluatko laittautua? Tahtoisitko näyttää paremmalta? Miehienkö vuoksiko vain haluat kysyä tätä, vaikka itseäsi ei ole huvittanut tehdä mitään 10 vuoteen? Aika idioottimaiselta vaikuttaa vain tällänen logiikka.

    • geneettiset ominaisuudet

      Tulevien lasten äitiä harkitessa en ottaisi genotyyppiväärennöstä, jolla on värjätyt hiukset, silikonitissit, meikit peittämässä ihovirheitä, hajusteita peittämässä luonnollisen tuoksun jne. Vaan valinta pitäisi tehdä nimenomaan luonnonominaisuuksien perusteella. Genotyyppiväärennökset kelpaavat korkeintaan leikkikavereiksi.

      • ai saatana

        Kylläkyllä, varsinkin ne hajusteet ovat kamala juttu. Kyllä ihmisen kuuluu ihmiselle haista! Ja värjätyt hiukset! Herranjumala, eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen sekaannu sellaiseen huijariin joka tukkaansa värjää. Ollaan kaikki vaan reilusti sellaisia kuin olemme. Helvettihin kaikki dödöt ja meikit!


      • geneettiset ominaisuudet
        ai saatana kirjoitti:

        Kylläkyllä, varsinkin ne hajusteet ovat kamala juttu. Kyllä ihmisen kuuluu ihmiselle haista! Ja värjätyt hiukset! Herranjumala, eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen sekaannu sellaiseen huijariin joka tukkaansa värjää. Ollaan kaikki vaan reilusti sellaisia kuin olemme. Helvettihin kaikki dödöt ja meikit!

        Kaikenlaiset aivokemialääkitykset ja mielenkosmetiikka joilla luonnettakin sorkitaan "kauniimmaksi" ja joita tuntuu nykyisin olevan vähintään joka toisella. Eli ehdottomasti pitää tietää millainen toinen on ilman kemiallisia lääkkeitä tai päihteitä.


      • Yksi nainen vain

        Olen aina luullut, että sitä kumppania haetaan ensisijaisesti itselle ihmiseksi, jota rakastaa ja että lapsia sitten tulee jos on tullakseen. Mutta ilmeisesti joku toimii näinkin. Onnea vaan etsintään. Ihmettelen vaan kuinka tuo geneettinen yhteensopivuus määritellään...naisista muuten 90 % värjää hiuksia, että ainakin se karsii nopeasti pois ison joukon ehdokkaista.


      • nauraa

        Genotyyppiväärennöksenä voitaisiin pitää naista jonka on geenejä manipuloitu..


      • .........

        kuinka yrittäisit valikoida oikean genotyypin, et kuitenkaan pysty vaikuttamaan fenotyyppiin/-tyyppeihin. Ja leikkiessäkin voi sattua vahinkoja. Joten aivan liian riskabeelia toimintaa sinulle. Suosittelisin jättämään hommat kokonaan muille miehille.


      • ............
        nauraa kirjoitti:

        Genotyyppiväärennöksenä voitaisiin pitää naista jonka on geenejä manipuloitu..

        Jos geenimanipulaation takia on esim. punaiset hiukset, samat geenit periytyvät lapsillekin. Sen sijaan jos joku on vain värjännyt hiuksensa punaiseksi, tällöin ei tule punatukkaisia lapsia ja kyseessä on siis genotyyppiväärennös.


      • erästyttö...

        Mitä luolamiehiä te oikein olette? Älkää nyt herranjestas tällaista shaissea selittäkö. Suomalainen ei ole luonnostaan kovin kaunis, että ei varmaan kannata mennä ihan noin radikaaleja ehdottelemaan. Saa nähdä mimmoisia otuksia kohta kaduilla mennä viipottaa. Ja mikä on ihmisen luonnollinen tuoksu, hiki? Se vasta olisikin ihanaa kun ulkona kävelisi hieltä haisevia laikkunaamoja tukka pystyssä ja verkkahousut jalassa. Että tervetuloa sitten spurkulook.


    • meikitön

      Siis en ole nyt ihan heti hakemassa itselleni suhdetta, vaan ihan juttu- ja tanssiseuraa. Kukin hakee mitä hakee. Hyvä kysymys, miksi tälläytyä nyt kun ei ole sitä ennemminkään tehnyt. Kuten sanoin ikää on tullut jo lisää. Alkuperäinen kysymys on edelleen voimassa ja suunnattu vain ja ainoastaan miehille.

      • ...........

        Vastaan, vaikka olen nainen. Ihmettelin vain miksi kysyt tuollaista tällaisella palstalla. Kerroit, että ikää on jo tullut lisää. Oletan siis, ettet ole enää parikymppinen. Etkö aikuisena naisena tiedä, millainen olet, millainen haluaisit olla ja millaista seuraa haet? Ja vielä tiedoksesi: tälle palstalle on valikoitunut pääasiassa tietynlaisia miehiä. Kovin "edustavaa otosta" tai edes monia fiksuja vastauksia et taida täältä saada. Niin, ja mikset vain mene ja ota itse asiasta selvää?


      • meikitön
        ........... kirjoitti:

        Vastaan, vaikka olen nainen. Ihmettelin vain miksi kysyt tuollaista tällaisella palstalla. Kerroit, että ikää on jo tullut lisää. Oletan siis, ettet ole enää parikymppinen. Etkö aikuisena naisena tiedä, millainen olet, millainen haluaisit olla ja millaista seuraa haet? Ja vielä tiedoksesi: tälle palstalle on valikoitunut pääasiassa tietynlaisia miehiä. Kovin "edustavaa otosta" tai edes monia fiksuja vastauksia et taida täältä saada. Niin, ja mikset vain mene ja ota itse asiasta selvää?

        Elämästäni sen verran, että olen vähän yli kolmekymppinen ja minulla on kaksi lasta. Eli tilanteeni ei kaikin puolinkaan ole sama kuin silloin joskus. Mitä ulkonäköön tulee, niin exmies haukkui minua ihan kiitettävästi ulkonäköä myöten ja vaihtoikin minut sitten kuulemma parempaan. Olen tullut erittäin epävarmaksi ulkonäköni suhteen :(


      • erästyttö...

        Joo okei. Sorry, en oo ajatusten lukija.


      • ........
        erästyttö... kirjoitti:

        Joo okei. Sorry, en oo ajatusten lukija.

        kun lukee aloittajan viestin.


      • erästyttö...
        ........ kirjoitti:

        kun lukee aloittajan viestin.

        Eipä siinä missään kohtaa sanota, ettei naiset saa vastata.


      • kummalta siinä mielipidettä
        erästyttö... kirjoitti:

        Eipä siinä missään kohtaa sanota, ettei naiset saa vastata.

        kysytään, niin ei oo mun ongelma. Vastaile ihan vapaasti, Suomi on vapaa maa.


      • erästyttö...
        kummalta siinä mielipidettä kirjoitti:

        kysytään, niin ei oo mun ongelma. Vastaile ihan vapaasti, Suomi on vapaa maa.

        joka et oikein ymmärrä ystävä hyvä. Ei kysymyksessä ketään kielletty vastaamasta. Ja juu u tottakai vastailen, katsos vapaa maa niin kuin sanoit :) voimme olla jostain samaa mieltä. Haha.


    • escadakatseko

      Yliarvostettua on luonnollisuus.Meikki on suoja.Toisinaan ollaan paljaalla naamalla liikenteessä.Useimmiten kaikki palaset loksahtavat kohdilleen silloin,kun osaa korostaa ja häivyttää hyviä ja huonoja piirteitä itsessään.Löydä jo se vuodenaikasi ja värisi.Naturellius vasta spektaakkelia onkin,kun apoBasesta jää maitopintamainen kalvo.Joosta tulee mieleen,helposti,vedenneitoja..

      • meikitön

        Itse asiassa, olen miettinyt tuota värianalyysia, mutta jos oikein kattavassa käy, niin mitähän mahtaa maksaa?


    • Metsoman

      Ei meikkaaminen ole mielestäni mitenkään epäluonnollista. Kyllä nainen voi olla oma itsensä ja täysin luonnollinen ja luonteva vaikka meikkaakin. Asia on paljon isompi ongelma naiselle/naisille kuin meille miehille, otaksun. Ja tuo aamunäköisyys, sekin on kyllä suureksi osaksi naisten itsensä kehittämä ongelma. Oma ihanteeni on kieltämättä nainen, joka tuoksuu ja näyttää hyvältä.

      • meikitön

        että nainen olisi luonnoton meikatessaan. Väärä sana tuli näköjään laitettua, koska ajatus oli, että kiinnostaako miehiä nainen, joka on oikeasti sen näköinen miltä hän myös näyttää, nyt menee monimutkaiseksi :) En todellakaan paheksu itse, toisten naisten meikkaamista, kaikki kaverinikin meikkaavat, mutta minä en. Ja nyt joku ajattelee, että luulenko itsestäni liikoja, no en, ei vain ole tullut edes opeteltua. Eipä tuo selviä muuta kuin kokeilemalla kuinka käy, mielipiteet asiasta vain sattuvat kiinnostamaan.


      • kiinnostaa kyllä
        meikitön kirjoitti:

        että nainen olisi luonnoton meikatessaan. Väärä sana tuli näköjään laitettua, koska ajatus oli, että kiinnostaako miehiä nainen, joka on oikeasti sen näköinen miltä hän myös näyttää, nyt menee monimutkaiseksi :) En todellakaan paheksu itse, toisten naisten meikkaamista, kaikki kaverinikin meikkaavat, mutta minä en. Ja nyt joku ajattelee, että luulenko itsestäni liikoja, no en, ei vain ole tullut edes opeteltua. Eipä tuo selviä muuta kuin kokeilemalla kuinka käy, mielipiteet asiasta vain sattuvat kiinnostamaan.

        Kauneus on mielestäni paljon muuta kuin se, että onko naama värjätty vai ei... se on jotain paljon suurempaa, siihen vaikuttaa koko olemus kaikkineen... Nainen, jota pidän maailman kauneimpana, on kavereitteni mielestä ihan tavallisen näköinen. Koskaan hänellä en ole nähnyt meikkiä tai koruja tai mitään sellaista. Se on ehkä osittain sellaista kaunetta, jonka näkee sydämellään ja se vaikuttaa myös siihen, miten kokee ulkoisen kauneden... heh, vaikeita juttuja, mutta mun on tosi vaikea ymmärtää, että joku pitää jotain ihmistä viehättävämpänä siksi, että hänellä on meikkiä naamassa.


    • huorahtavan likaisen näköinen

      Meikattu nainen on luotaan poistyöntävän näköinen likainen limppikasa! Aito tuhraamaton nainen vetää puoleensa!

      • epäaidon näköiseksi

        Aito luonnollinen kauneus vain kelpaa!


    • Terveisiä tulevaisuudesta. Mitä sitten luonnollisella tarkoitetaan? Itse en kauheasti meikkaa (joskus saatan), pidän aika rennoista vaatteista, jotka ei kiristä ja purista, hankaa ja hiosta, ei ole tatuointeja, ei ole värjätty tukka(tosin joskus olen ajtellut ottaa vaikka vaaleita raitoja, niitä joskus ollutkin ja nuorempana joskus värjättykin tukka)jne. Mutta sitten kyllä on lyhyt tukka ja sheivaan mun ihokarvoja kuten kainalokarvoja ja niskakarvoja ja välillä säärikarvojakin (kesällä tietysti useammin ajelen säärikarvat) ja joskus saatan käyttää vähän meikkiäkin kuten jo aiemmin mainitsin, joten se siitä täysin luonnollisesta. Ehkä täysin luonnollinen tai melkein olisi sellainen 1960-luvun hippi tai sitten joku metsänpeikko.

      Oletteko te miehet sitten suhteellisen luonnollisia tai ainakin melkein? Ei bodattuja, ei tatuointeja, ei näytä niin sliipatulta kuin joku Wall streetin pörssimeklari (ei edes töissä, jos vaikka toimistotyö tai vaikka pankissa töissä),tukka luonnontilassa. Tosin tähän luonnolliseen ei kyllä kuulu mun mittarin mukaan kauhean iso kaljamaha, vaikka ruumiin repsahdus on kyllä luonnolista jossain vaiheessa elämää, mutta sen ei pitäisi kuitenkaan tulla alkoholin tai muun huonon elintavan seurauksena.

      Oletteko esim. tämän hepun tyylisiä (hänellä oli eläessään melko luonnollinen tyyli tai ainakin rento ja konstailematon).
      https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/

      Tokkopa kaikki ihan(enkä nyt tarkoita ulkonäköä, vaikka kyllä tuo kuvien heppu oli todella hyvännäköinen, sanoisinko että jopa keskimääräistä vetävämmän näköinen).

    • Uuno Turhapuron tyylisiä tosin sitten joskus saattaa nähdä ja kai se on sitä luonnollisuutta, mutta itseeni ei kyllä sellainen kauheasti vetoa ja Vesa-Matti Loirin näyttelemä Uunokin vain huumorin tasolla.

    • Anonyymi

      Njaa, valinta siis luomun ja pakkeli Pirkon välillä, helppo valinta!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Tosin tuon Uunon pluspuolia on, että on rento tyyppi ja osaa elää hetkessä. Muuten ei sitten mikään miesihanne.

    • Anonyymi

      Kyllä hyvin meikattu naaras on seksikkäämpi kuin joku saatanan naparetkeilijä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe