Trollin lääkitys tänään(kin) pielessä

Koittakaa kestää sitä reppanaa.
6272
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

ovat menneet,vaan niistä jotka jää muistiisi ? ( ja vie sulta mielenrauhan & yö-unet )

Äänestä
  • Kävisit edes jonkun äidinkielen preppauskurssin. Tuo välimerkkien käyttö saa minut tuntemaan myötähäpeää. Onko apukoulun päättymisestä kulunut pitkäänkin?

    Äänestä

  • Kurssin kirjoitti:

    Kävisit edes jonkun äidinkielen preppauskurssin. Tuo välimerkkien käyttö saa minut tuntemaan myötähäpeää. Onko apukoulun päättymisestä kulunut pitkäänkin?

    Tosiaankin: tyhmyys ja sivistymättömyys paistaa pahasti läpi.

    Äänestä

  • Niinjoo kirjoitti:

    Tosiaankin: tyhmyys ja sivistymättömyys paistaa pahasti läpi.

    *) mielummin fiksuksi luultu kuin tyhmäksi havaittu ? Minun alemmuuskomplekseni ei ole läheskään yhtä hyviä kuin sinun ? Hei trolli-pelkoiset ! Tiesittekö että humanistit kehoittavat järjen käyttöön ettisiä arvoja muotoiltaessa ! Oikeutus inhimillisille arvoille ja moraalisille periaatteille löytyy rationaalisen harkinnan ja tutkimuksen avulla. Erimielisyyksien esiin noustessa,niistä on neuvoteltava,aina kun mahdollista, rationaalisessa dialogiassa. Humanistien mukaan meidän tulisi olla valmiit muokkaamaan eettisiä periaatteitamme ja arvojamme,tämän hetken realiteetteihin. Lisäksi meidän tulee hyödyntää menneiden aikojen moraali-viisautta,mutta kehittää myös uusia ratkaisuja,sekä wanhoihin ,että uusiin eettisiin ongelmiimme ! he he,,, yrittäkää edes ! Aloittakaa se --pyyhkimällä nenänne !

    Äänestä

  • Kurssin kirjoitti:

    Kävisit edes jonkun äidinkielen preppauskurssin. Tuo välimerkkien käyttö saa minut tuntemaan myötähäpeää. Onko apukoulun päättymisestä kulunut pitkäänkin?

    Eikö sinä osata lukea? Etkö muuta keksinyt kun äidinkielestä laittaa :) Aiheuttaako VHH tätä että tulee myös äidinkielenopettajaksi? Voi voi, älä itke kun täti rauhottaa.

    Äänestä

hän on masennuslääkitystä jo käyttänyt. Yritetään kestää reppanaa. Masennuslääkkeitä käyttävät voivat sairastua diabetekseen tavallista herkemmin, mutta vain jos lääkitys kestää yli kaksi vuotta. Yhteys on havaittu aiemminkin, mutta lääkityksen pituuden vaikutusta ei ole tiedetty. Pitkiin lääkityksiin liittyi lähes kaksinkertainen diabetesriski, tutkijat kirjoittavat American Journal of Psychiatry -lehdessä. Tutkimukseen osallistui 166 000 masennuspotilasta, joista 2 200 sairastui diabetekseen kolmivuotisen seurannan aikana. Heitä verrattiin 9 000 potilaaseen, jotka eivät sairastaneet diabetesta. Masennuslääkkeet voivat lihottaa niitä käyttäviä, mikä puolestaan altistaa diabetekselle. Tutkimustulosten perusteella pelkkä ylipaino ei kuitenkaan selitä sairastumisriskiä, ja mekanismin selvittäminen vaatii lisätutkimuksia. Tutkimuksesta raportoi Uutispalvelu Duodecim. (Ruokatieto) Lähde: American Journal of Psychiatry 2009; doi: 10.1176/appi.ajp.2008.08071065

Äänestä

Kommentoi aloitusta


äkspokslääkäri kirjoitti:

Koittakaa kestää sitä reppanaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu