sänkyyn?
Millä iskurepliikillä
8
810
Vastaukset
- Kitekattia-
Lähetääks panee??,tai Voinks mä tulla sun luo??
- et ne vaan täräytettiin kät...
ja mä viell suostuin,puollustuksena olin aivan huuruissa.
"Me Tarzan. You Jane. Hauska tappa vanha tuttu" Joo, tiedän...X-D Ei ne repliikit ratkaisseet asiaa.
- kysymystä!
Sängyssä on kyllä tullut oltua, mutta ei voi sanoa, että mut sinne millään iskurepliikillä olis saatu. En oikein ymmärrä koko iskurepliikin ideaa - että muka parilla sanalla vois toisen jotenkin viedä mennessään? Sitten kun on muuten tutustuttu, mut saa sänkyyn esim. kysymällä, että mennäänkö sänkyyn. Saatanpa tuota itsekin tiedustella, jos siltä tuntuu.
- vänksy
ihan ilman sanoja silloin kun on oikee mies ollut matkassa. Millään iskureploilla mua ei sänkyyn oo vielä kukaan saanut ja tuskin tulee saamaankaan.:)
..aina ei mies ole ehtinyt sanoa yhtään mitään kun olen jo ottanut kraivelista ja lähtenyt raahaamaan kotiluolaani. UGH!
- eikä se niiden tarkoitus ol...
Iskureplojen tarkoitus on avata puheyhteys :D
- ei niin nuori nainen
"Kulta, voisitko laittaa sen tietokoneen jo kiinni ja tulla nukkumaan?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222307
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18909Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil204817Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765