Löytyiskös pelikaveria sulikseen ( esim. Finland tennis clubille ) 35-vuotiaalle vasta sulkapallon aloittaneelle, mutta vauhdikkaasta pelistä pitävälle kottaraiselle?? Mielummin keskitasoista naishenkilöä..kun miehillä on tapana kukkoilla liikaa lajissa kuin lajissa.Äärimmäisessä hädässä surkeetasoinen äijänretalekkin käy..;)
Pelikaveria Hkistä!?
4
762
Vastaukset
- n- just vajaa 30
Hei, kuulun varmaan tohon keskitasoinen nainen-kategoriaan..:). Finland tennis clubilla olen pari kertaa pelannut. Millaiset ajat ja päivät sulle kävis?
- no mulle
nyt käy lähinnä silloin ku sovitaan :) Käyn yhden tuttavamiehen kanssa pelaamassa myös, mutta esim. tiistaisin hänelle ei sovi, joten se vois olla semmonen hyvä päivä.Ajaks sopisi parhaiten 18-19 tai 18.30-19.30, myös 19-20, jollei kahteen ekaan löydy paikkoja.Onko sulla s-postia jonka uskallat antaa tässä, vai kehitänkö itelleni jostain jonku väliaikaisversion..
- n- just vajaa 30
no mulle kirjoitti:
nyt käy lähinnä silloin ku sovitaan :) Käyn yhden tuttavamiehen kanssa pelaamassa myös, mutta esim. tiistaisin hänelle ei sovi, joten se vois olla semmonen hyvä päivä.Ajaks sopisi parhaiten 18-19 tai 18.30-19.30, myös 19-20, jollei kahteen ekaan löydy paikkoja.Onko sulla s-postia jonka uskallat antaa tässä, vai kehitänkö itelleni jostain jonku väliaikaisversion..
Eli tiistait on ok. (myös muut päivät käy, lähinnä ti-to) Ajatkin on ok :) Ei ole nyt mitään julkaisukelpoista s-postia mut voihan sellasen kehittää..
- .......
n- just vajaa 30 kirjoitti:
Eli tiistait on ok. (myös muut päivät käy, lähinnä ti-to) Ajatkin on ok :) Ei ole nyt mitään julkaisukelpoista s-postia mut voihan sellasen kehittää..
[email protected] Kirjotteleppa tohon osoitteeseen..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....989015Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156857Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.753231- 1832482
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276