Löytyiskös pelikaveria sulikseen ( esim. Finland tennis clubille ) 35-vuotiaalle vasta sulkapallon aloittaneelle, mutta vauhdikkaasta pelistä pitävälle kottaraiselle?? Mielummin keskitasoista naishenkilöä..kun miehillä on tapana kukkoilla liikaa lajissa kuin lajissa.Äärimmäisessä hädässä surkeetasoinen äijänretalekkin käy..;)
Pelikaveria Hkistä!?
4
748
Vastaukset
- n- just vajaa 30
Hei, kuulun varmaan tohon keskitasoinen nainen-kategoriaan..:). Finland tennis clubilla olen pari kertaa pelannut. Millaiset ajat ja päivät sulle kävis?
- no mulle
nyt käy lähinnä silloin ku sovitaan :) Käyn yhden tuttavamiehen kanssa pelaamassa myös, mutta esim. tiistaisin hänelle ei sovi, joten se vois olla semmonen hyvä päivä.Ajaks sopisi parhaiten 18-19 tai 18.30-19.30, myös 19-20, jollei kahteen ekaan löydy paikkoja.Onko sulla s-postia jonka uskallat antaa tässä, vai kehitänkö itelleni jostain jonku väliaikaisversion..
- n- just vajaa 30
no mulle kirjoitti:
nyt käy lähinnä silloin ku sovitaan :) Käyn yhden tuttavamiehen kanssa pelaamassa myös, mutta esim. tiistaisin hänelle ei sovi, joten se vois olla semmonen hyvä päivä.Ajaks sopisi parhaiten 18-19 tai 18.30-19.30, myös 19-20, jollei kahteen ekaan löydy paikkoja.Onko sulla s-postia jonka uskallat antaa tässä, vai kehitänkö itelleni jostain jonku väliaikaisversion..
Eli tiistait on ok. (myös muut päivät käy, lähinnä ti-to) Ajatkin on ok :) Ei ole nyt mitään julkaisukelpoista s-postia mut voihan sellasen kehittää..
- .......
n- just vajaa 30 kirjoitti:
Eli tiistait on ok. (myös muut päivät käy, lähinnä ti-to) Ajatkin on ok :) Ei ole nyt mitään julkaisukelpoista s-postia mut voihan sellasen kehittää..
[email protected] Kirjotteleppa tohon osoitteeseen..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181