Hei kaikille! Kertokaahan miten saisi ns. hikinäpyt otsalta pois?? Ihan karmea määrä yhtäkkiä tullut ja mikään pesu ei tunnu millään auttavan. :( Kiitos asiallisista vastauksista! :)
hikinäpyt pois
7
10268
Vastaukset
- sama ongelma
tuli tossa talvella yhtäkkiä ihan hirveesti muuten yleensä silkoselle iholleni pientä näppyä, ja kosmetologille menin, koska mitkään voiteet ei auttanu (käytän kosmetologilta ostettuja tuotteita, ei siis mistään markettikamaa). Eli kosmetologille suosittelen menemistä ja varmaan sieltä osaavat suositella myös jotain täsmävoidetta.
- Tämä auttaa
Minulla on hikinäppyjä ja muita ihottumia taipeissa ja kainaloissa joten menin apteekkiin ja sieltä ostin "Decubal" nimistä voidetta tepsii ihan supervarmasti! ;)
- Tässä myös vinkki
Mulla hiustuotteista tulee kaikenelaisia näppyjä ihoon. Kannattaa kokeilla silikonittomia tuotteita (esim. XZ ja Herbinalta löytyy myös pesuaineet muotoilutuotteita), koska itselläni ainakin pysyy näpyt poissa tällä konstilla. Ei uskois, että jopa muotovaahdosta voi noita näppyjä tulla mutta tuleepahan vaan. Ovat pysyneet poissa kun vaihdoin Herbinan hajusteettomaan muotovaahtoon. Kannattaa myös suihkussa huolella huuhdella pesuaineet pois, koska joskus voi kiireessä jäädä shampoota hiusrajaan tms ja näpyt seuraa perässä.
- ööööööööö
PESKÄÄ AAMUIN ILLOIN VEDELLÄ AUTTOI!
- ehkä tää
Käytä hydrocortisonia aamuin illoin ja jos haluat niin päivällä se
pitäisi tepsiä minulle ainakin vähäsen, ei mullakaan ole kaikki näpyt lähtenyt.. - Anonyymi
En tiiä mul on niitä kyynärtaitteissa
- Anonyymi
Moii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528