Minkälainen tilanne vallitsee tällä hetkellä optikkoliikkeillä Kemi-Haaparanta sektorilla? Mistä kannattaa lähteä etsimään yksiteholaseja, joihin haluaa nykyaikaisen ja laadukkaan kehyksen? Onko hinnat tulleet yhtään alemmas vai vieläkö noista saa maksaa sen lähemmäs 500 euroa?
Silmälasit Kemi-Haaparanta akselilta
8
2034
Vastaukset
- itelle lasit
Eyenistä,oli silloin kauppakadulla,Torniossa.Tosin nyttemmin siinä Spectsavers.Minulla maksoi 99 yksitehot.Eyenkin löytyy vielä Torniosta on vain siirtyny kauppakeskukseen.Siinäpä pari paikkaa mitkä kannattaa tsekata.Niin ettei tartte 500 laseihin törsätä jos ei sitte haluu.
- seikkailija
Eyen kauppaa kolmet lasit samaan hintaan ,mutta onko kellään kokemuksia kyseisen liikkeen laseista ,että miten kestävät käytössä?
- mä kemistä
hyvin kestää.ostin itse kemistä 99euroo ja muodikkaat.
- kaikki pielessä
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
- seikkailija
kaikki pielessä kirjoitti:
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
- Ninsku46_
seikkailija kirjoitti:
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
Silmät eivät taas tottuneet halpis monitehoihin. Sain onneksi rahat takas pienen taistelun jälkeen. Ja kuinka ollakkaan merkkiliikkeestä ostetut toimi heti.
- optometristi
kaikki pielessä kirjoitti:
taitaa olla kilpailijan panettelua !
- maksoi kyllä 299
Ostin Kemistä Intrumentariumista. Kävin kyllä katselemassa noit saver ym - rimpuloita, mutta ei net miehelle sovi, ohuita rautalankakehyksiä, joiden tyylikään ei oikein leveään päähäni istu. Siispä menin Kemiin Instrumentariumiin, siellä saa ainakin mitä tilaa, vaikka maksaakin sitten enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872