Minkälainen tilanne vallitsee tällä hetkellä optikkoliikkeillä Kemi-Haaparanta sektorilla? Mistä kannattaa lähteä etsimään yksiteholaseja, joihin haluaa nykyaikaisen ja laadukkaan kehyksen? Onko hinnat tulleet yhtään alemmas vai vieläkö noista saa maksaa sen lähemmäs 500 euroa?
Silmälasit Kemi-Haaparanta akselilta
8
2013
Vastaukset
- itelle lasit
Eyenistä,oli silloin kauppakadulla,Torniossa.Tosin nyttemmin siinä Spectsavers.Minulla maksoi 99 yksitehot.Eyenkin löytyy vielä Torniosta on vain siirtyny kauppakeskukseen.Siinäpä pari paikkaa mitkä kannattaa tsekata.Niin ettei tartte 500 laseihin törsätä jos ei sitte haluu.
- seikkailija
Eyen kauppaa kolmet lasit samaan hintaan ,mutta onko kellään kokemuksia kyseisen liikkeen laseista ,että miten kestävät käytössä?
- mä kemistä
hyvin kestää.ostin itse kemistä 99euroo ja muodikkaat.
- kaikki pielessä
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
- seikkailija
kaikki pielessä kirjoitti:
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
- Ninsku46_
seikkailija kirjoitti:
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
Silmät eivät taas tottuneet halpis monitehoihin. Sain onneksi rahat takas pienen taistelun jälkeen. Ja kuinka ollakkaan merkkiliikkeestä ostetut toimi heti.
- optometristi
kaikki pielessä kirjoitti:
taitaa olla kilpailijan panettelua !
- maksoi kyllä 299
Ostin Kemistä Intrumentariumista. Kävin kyllä katselemassa noit saver ym - rimpuloita, mutta ei net miehelle sovi, ohuita rautalankakehyksiä, joiden tyylikään ei oikein leveään päähäni istu. Siispä menin Kemiin Instrumentariumiin, siellä saa ainakin mitä tilaa, vaikka maksaakin sitten enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263