Minkälainen tilanne vallitsee tällä hetkellä optikkoliikkeillä Kemi-Haaparanta sektorilla? Mistä kannattaa lähteä etsimään yksiteholaseja, joihin haluaa nykyaikaisen ja laadukkaan kehyksen? Onko hinnat tulleet yhtään alemmas vai vieläkö noista saa maksaa sen lähemmäs 500 euroa?
Silmälasit Kemi-Haaparanta akselilta
10
2408
Vastaukset
- itelle lasit
Eyenistä,oli silloin kauppakadulla,Torniossa.Tosin nyttemmin siinä Spectsavers.Minulla maksoi 99 yksitehot.Eyenkin löytyy vielä Torniosta on vain siirtyny kauppakeskukseen.Siinäpä pari paikkaa mitkä kannattaa tsekata.Niin ettei tartte 500 laseihin törsätä jos ei sitte haluu.
- seikkailija
Eyen kauppaa kolmet lasit samaan hintaan ,mutta onko kellään kokemuksia kyseisen liikkeen laseista ,että miten kestävät käytössä?
- mä kemistä
hyvin kestää.ostin itse kemistä 99euroo ja muodikkaat.
- kaikki pielessä
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
- seikkailija
kaikki pielessä kirjoitti:
Täysin väärät vahvuudet linsseissä, vaikka optikko muka tarkasti näön. Kehykset silkkaa sutta. Ei koskaan eyeniin, Specvearsiin ja mitä noita halpiskakkulakauppoja onkaan.
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
- Ninsku46_
seikkailija kirjoitti:
Niin miten niin kaikki pielessä ,liikehän antaa takuun 3kk tottumiseen ja vuoden takuun ainakin minulle lupasi,mutta se mikä ihmetyttää ,että lasit kokonaisuudessa tulee maksaa tilauksen yhteydessä?
Silmät eivät taas tottuneet halpis monitehoihin. Sain onneksi rahat takas pienen taistelun jälkeen. Ja kuinka ollakkaan merkkiliikkeestä ostetut toimi heti.
- optometristi
kaikki pielessä kirjoitti:
taitaa olla kilpailijan panettelua !
- maksoi kyllä 299
Ostin Kemistä Intrumentariumista. Kävin kyllä katselemassa noit saver ym - rimpuloita, mutta ei net miehelle sovi, ohuita rautalankakehyksiä, joiden tyylikään ei oikein leveään päähäni istu. Siispä menin Kemiin Instrumentariumiin, siellä saa ainakin mitä tilaa, vaikka maksaakin sitten enemmän.
- Anonyymi00009
Onko Haaparannassa halvemmat lasit kuin Suomessa?
- Anonyymi00010
Jos haluat lasit oikeilla vahvuuksilla, hyvän valikoiman ja ystävällisen palvelun, niin älä ainakaan Silmäasemalle mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658