Aion kokeilla lämpöjoogaa. Miehenä en tiedä, miten kannattaa varustaa. Onko vaatetuksen oltava ihonmyönteinen vai mieluummin löysää? Riittääkö t-paita ja shortsit?
Miten pukeutua lämpöjoogaan?
4
2152
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Lämpöjooga on normaali joogaharjoitus, mutta sali lämmitetään 38 asteen lämpöiseksi. Mukaan oma alusta tai alustan päälle iso pyyhe, tms. sekä juomapullo.
- bubastis.tmi
mutta kokovartalofolio tai elmukelmu suositeltavaa.
- bikramyoga
Hei, Olen kaynyt lampojoogassa ulkomailla ainoastaan mutta uskoisin kaiken menevan samalla lailla. Taalla osalla miehista on jalassa lotkot shortsit ja ei t-paitaa, joilloin on lotkot shortsit ja t-paita, ja joillain on vain tiukat, strecth-kankaasta tehdyt lyhyet tiukat shortsit eika t-paitaa. Kaikki paljain jaloin tietysti. Eli ihan itsestasi riippuu eli missa asussa tunnet olosi parhaasi 1. muiden edessa ja 2. kuumudessa. Taalla ainakaan kukaan ei edes kiinnita huomiota toisiin, tunnillehan mennaan keskittymaan itseensa, ei muihin. Katse siis omissa silmissa peilin kautta, ja vaikka itse naisena olen aina pikkutopissa ja minishortseissa, en ole koskaan tuntenut oloani vaivautuneeksi. Siella hikoaa 90min aikana niin etta lopussa nayttaa ihan rajahtaneelta joka tapauksessa :-)
- *nikki*
löytyy tietoa suomalaisen hotjoogan asukoodista:
http://www.hotjooga.fi/index.php?u[2]=0&u[3]=5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949