Tatuoija LAHDESSA?

...

"Paras" tatuoija Lahdessa? Mielipiteitä ihmiset! :)

20

13816

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FTW2

      Ainakin "iso" ketju takana Heaven & Hell -putkalla. Eli tae laadusta?

    • mielipide...

      Juha tai Tony...

    • ottaja.

      Kysyit parasta:Customx ja siellä Juha.

    • visitor

      Ehdottomasti Art Tattoo Center, uusi liike Karjalankadulla. Pojat tekee ihan sairaan hyviä kuvia ja ainakin muotokuvien osalta varmasti Lahden paras! Tsekatkaa vaik nettisivuilta www.arttattoocenter.fi

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

      Other Side tattoon Juho Sipilä. varmaan yksi Suomen palkituimmista tatuoijista. Myös ehkä tunnetuin Old Schoolin vääntäjä koko pohjoismaissa. Niitä harvoja artisteja joita kutsutaan ja ilmoitetaan maailman isoimpien tatuointi messujen julisteissa, takeena laadusta. Ukko on varmaan suomessa heikommin tunnettu kuin ulkomailla.

      • Malla-73

        Olen itse lahtelainen tatska -diggari, ja olen mielenkiinnolla seurannut kotikaupunkini tatskaliikkeiden kilpailua kuvien teossa. Itse olen pitänyt ehkä Tonia parhaana ja Otherside -tattoo on meriiteiltään kiistaton..

        MUTTA......!!!!! Kävin tässä pari viikkoa sitten myös paljon puhetta herättäneessä Art Tattoo Centerissä. Wauuu...! Oven avattuani pelkästään liikkeen sisätilat olivat mykistävät totuttuun verrattuna..! Siellä vastassa oli upeat odotustilat, jossa asiakkaan todella kelpaa tutustua kuvamateriaaliin.
        Asiakaskäytössä on tietokone, ja jos hetken joutuisi odottamaan, niin muhkean kokoinen TV
        kaikkine kanavineen huolehtii viihtyvyyden. Ja löytyipä studiolta vielä kaksi upeaa tiikeripythoniakin.!
        Leppoisat kundit esittelivät mielellään kauniita, vaikkakaan ei minulle tarkoitettuja kotieläimiä.

        Koollaan hämmästyttänyt tatuointihuonekin oli siisti ja steriilin oloinen. Myös studion puolella
        oli toimenpiteessä olevaa huomioitu televisiolla.

        Päätin että otankin pitkään suunnittelemani kuvan juuri Art Tattoossa, koska odotustilojen seinällä sattui olemaan samantyylinen kuva jota olin ajatellut. Täten minun oli helppo kuvailla ideaani. Pojat lupasivat luonnoksen valmiiksi kolmen päivän kuluttua, ja mahdollisesti jo parin viikon päähän tatuointiajan. Minua lykästi ja sain peruutusajan vain viikon päähän.! Vähän jännitti, olihan kyseessä koko olkapään peittävä kuva.

        Viikko meni nopeasti ja otin suunnan art tattoota kohti. Pojat toivottivat ystävällisesti tevetulleeksi
        ja siirryimme asiaan. Tatuointini tekeeminen kesti n. viisi tuntia, eikä sattunut läheskään niin paljon
        kuin olin kuvitellut. Lopputulos oli jotain uskomatonta, todellista taidetta. Aivan käsittämättömiä
        poikia!! Enää en ole alkuunkaan vama onko otheside-tattoo sittenkään Lahden taitavin tatuointiliike.
        Antakaa ihmiset sanan puhua, ja kertokaa mielipiteenne….!!!

        T: Malla Silvennoinen , Lahti


      • dogscratch
        Malla-73 kirjoitti:

        Olen itse lahtelainen tatska -diggari, ja olen mielenkiinnolla seurannut kotikaupunkini tatskaliikkeiden kilpailua kuvien teossa. Itse olen pitänyt ehkä Tonia parhaana ja Otherside -tattoo on meriiteiltään kiistaton..

        MUTTA......!!!!! Kävin tässä pari viikkoa sitten myös paljon puhetta herättäneessä Art Tattoo Centerissä. Wauuu...! Oven avattuani pelkästään liikkeen sisätilat olivat mykistävät totuttuun verrattuna..! Siellä vastassa oli upeat odotustilat, jossa asiakkaan todella kelpaa tutustua kuvamateriaaliin.
        Asiakaskäytössä on tietokone, ja jos hetken joutuisi odottamaan, niin muhkean kokoinen TV
        kaikkine kanavineen huolehtii viihtyvyyden. Ja löytyipä studiolta vielä kaksi upeaa tiikeripythoniakin.!
        Leppoisat kundit esittelivät mielellään kauniita, vaikkakaan ei minulle tarkoitettuja kotieläimiä.

        Koollaan hämmästyttänyt tatuointihuonekin oli siisti ja steriilin oloinen. Myös studion puolella
        oli toimenpiteessä olevaa huomioitu televisiolla.

        Päätin että otankin pitkään suunnittelemani kuvan juuri Art Tattoossa, koska odotustilojen seinällä sattui olemaan samantyylinen kuva jota olin ajatellut. Täten minun oli helppo kuvailla ideaani. Pojat lupasivat luonnoksen valmiiksi kolmen päivän kuluttua, ja mahdollisesti jo parin viikon päähän tatuointiajan. Minua lykästi ja sain peruutusajan vain viikon päähän.! Vähän jännitti, olihan kyseessä koko olkapään peittävä kuva.

        Viikko meni nopeasti ja otin suunnan art tattoota kohti. Pojat toivottivat ystävällisesti tevetulleeksi
        ja siirryimme asiaan. Tatuointini tekeeminen kesti n. viisi tuntia, eikä sattunut läheskään niin paljon
        kuin olin kuvitellut. Lopputulos oli jotain uskomatonta, todellista taidetta. Aivan käsittämättömiä
        poikia!! Enää en ole alkuunkaan vama onko otheside-tattoo sittenkään Lahden taitavin tatuointiliike.
        Antakaa ihmiset sanan puhua, ja kertokaa mielipiteenne….!!!

        T: Malla Silvennoinen , Lahti

        Tiina´s tattoosta on kyllä hyvät kokemukset! Huippu siisti ja asiantunteva..


      • Stiffi67
        dogscratch kirjoitti:

        Tiina´s tattoosta on kyllä hyvät kokemukset! Huippu siisti ja asiantunteva..

        Tiinasta on itsellä kokemuksia ja muutamalla tutulla eikä välttämättä niitä parhaita. Kuvat on kyllä kohtuullisia, mutta tekemiseen menee suunnattomasti aikaa. Itse menisin Lahdessa Other side tattoo puljuun.


      • gd
        Malla-73 kirjoitti:

        Olen itse lahtelainen tatska -diggari, ja olen mielenkiinnolla seurannut kotikaupunkini tatskaliikkeiden kilpailua kuvien teossa. Itse olen pitänyt ehkä Tonia parhaana ja Otherside -tattoo on meriiteiltään kiistaton..

        MUTTA......!!!!! Kävin tässä pari viikkoa sitten myös paljon puhetta herättäneessä Art Tattoo Centerissä. Wauuu...! Oven avattuani pelkästään liikkeen sisätilat olivat mykistävät totuttuun verrattuna..! Siellä vastassa oli upeat odotustilat, jossa asiakkaan todella kelpaa tutustua kuvamateriaaliin.
        Asiakaskäytössä on tietokone, ja jos hetken joutuisi odottamaan, niin muhkean kokoinen TV
        kaikkine kanavineen huolehtii viihtyvyyden. Ja löytyipä studiolta vielä kaksi upeaa tiikeripythoniakin.!
        Leppoisat kundit esittelivät mielellään kauniita, vaikkakaan ei minulle tarkoitettuja kotieläimiä.

        Koollaan hämmästyttänyt tatuointihuonekin oli siisti ja steriilin oloinen. Myös studion puolella
        oli toimenpiteessä olevaa huomioitu televisiolla.

        Päätin että otankin pitkään suunnittelemani kuvan juuri Art Tattoossa, koska odotustilojen seinällä sattui olemaan samantyylinen kuva jota olin ajatellut. Täten minun oli helppo kuvailla ideaani. Pojat lupasivat luonnoksen valmiiksi kolmen päivän kuluttua, ja mahdollisesti jo parin viikon päähän tatuointiajan. Minua lykästi ja sain peruutusajan vain viikon päähän.! Vähän jännitti, olihan kyseessä koko olkapään peittävä kuva.

        Viikko meni nopeasti ja otin suunnan art tattoota kohti. Pojat toivottivat ystävällisesti tevetulleeksi
        ja siirryimme asiaan. Tatuointini tekeeminen kesti n. viisi tuntia, eikä sattunut läheskään niin paljon
        kuin olin kuvitellut. Lopputulos oli jotain uskomatonta, todellista taidetta. Aivan käsittämättömiä
        poikia!! Enää en ole alkuunkaan vama onko otheside-tattoo sittenkään Lahden taitavin tatuointiliike.
        Antakaa ihmiset sanan puhua, ja kertokaa mielipiteenne….!!!

        T: Malla Silvennoinen , Lahti

        Haluaisitko kertoa paljon tatuointisi maksoi ja olisiko vaikka kuvaa näyttää? :)


      • "paljon"
        gd kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa paljon tatuointisi maksoi ja olisiko vaikka kuvaa näyttää? :)

        950e ja kuvan löydät artistin kotisivuilta... ;o)


      • 4+6
        "paljon" kirjoitti:

        950e ja kuvan löydät artistin kotisivuilta... ;o)

        en löytäny


      • arualll
        Stiffi67 kirjoitti:

        Tiinasta on itsellä kokemuksia ja muutamalla tutulla eikä välttämättä niitä parhaita. Kuvat on kyllä kohtuullisia, mutta tekemiseen menee suunnattomasti aikaa. Itse menisin Lahdessa Other side tattoo puljuun.

        Tiina on hyvä tatuoija, mutta olen samaa mieltä että älyttömän hidas! Mun yläkäsivarren tatuoimiseen meni 3tatuointi kertaa plus vahvistus, jossa myös lisättiin juttuja... Ja niillä kolmella kertaa oli aika varattu 10.00, alotettiin 11 jälkeen ja joka kerralla olin siellä tappiin asti mukisematta noin 7-8h, Olisin kestänyt ilman taukoja(vessataukoja lukuunottamatta) loistavasti, mutta hän itse piti taukoja koko ajan....


      • Anonyymi
        arualll kirjoitti:

        Tiina on hyvä tatuoija, mutta olen samaa mieltä että älyttömän hidas! Mun yläkäsivarren tatuoimiseen meni 3tatuointi kertaa plus vahvistus, jossa myös lisättiin juttuja... Ja niillä kolmella kertaa oli aika varattu 10.00, alotettiin 11 jälkeen ja joka kerralla olin siellä tappiin asti mukisematta noin 7-8h, Olisin kestänyt ilman taukoja(vessataukoja lukuunottamatta) loistavasti, mutta hän itse piti taukoja koko ajan....

        Helevetin hidas on Tiina kokemusta on 🤬


    • .tj

      art tattoo center tietenkin!

    • Erkku92

      Joni on etunimeltään, mutta en tiedä missä liikkeesä edes töissä, mutta Lahdessa on. Turussa on Maanantaisin ja aivan mahtavaa jälkeä. Suosittelen!

    • tergo555

      Ehdottomasti joke! Tekee tatskoja heinolan his mastersilla ja lahdessa
      Vesijärvenkatu 12 sijaitsevassa kampaamossa, oisko liikkeen nimi
      Ollut joku place. Todella ammattitaitoinen ja mukava tatskaaja.

    • Juho + Pojat

      Juho Sipilällä on oma tunnistettava työnjälki (onkohan old school..?)
      Art tattoo centterillä taas oma tyylinsä. Molemmat hyviä eikä niitä kannata verrata koska ovat erillaiset.

      Suosittelen siis molempia, riippuen siitä mitä hakee.

    • Tattoo34

      Helppo kysymys, jos haluat Lahdesta tasaista laatua niin Otherside Tattoo (paras luultavasti Juho).
      Jos haluat hyvän jäljennöksen kuvasta mene joko Tina's Tattoo (välillä näyttää tulevan hyvää jälkeä - välillä taas... ei niinkään.) tai ArtTattooCenter.

      Jos ei ole rahasta kiinni ja haluat parasta mene CustomX

    • expo2016

      Raidan Tony ehdottomasti, euroopassakin arvostusta saanut!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe