Onko se oikeesti miehet niin että ette niinkään lämpee itsenäisille, fiksuille ja vahvoille naisille? Vaan sellaset huomiota vaativat, eksistä mustasukkaisuus kohtauksia saavat, jopa äidillistä huolenpitoa antavat naiset vie voiton?
Itsenäinen nainen pelottaa?
9
332
Vastaukset
- sinulle koska
olet omahyväinen, turhantärkeä ja ylimielinen
- Viileä mies
En mä lämpene kenellekään joka ei lämpene mulle ja osoita sitä jos mä osotan lämpöö sinnepäin. Jos "itsenäinen nainen" tarkoittaa "kuoreensa vetäytynyt ja tunneaneeminen" niin... ei se pelota. Se vaan ei kosketa millään tasolla. Ihana itsenäinen nainen joka tykkää ja osoittaa sen nimenomaan on paras.
- mitähäh?
Voihan itsenäinen ja henkisesti vahva nainen olla hyvinkin tunnerikas ja empaattinen ihminen. Ilman että on riippuvainen kenestäkään.
- Viileä mies
mitähäh? kirjoitti:
Voihan itsenäinen ja henkisesti vahva nainen olla hyvinkin tunnerikas ja empaattinen ihminen. Ilman että on riippuvainen kenestäkään.
Joo, varmasti voikin. Kumpa joskus valuis niitä fiiliksiä tähänkin suuntaan :-P Oon ihan pikkuse lemmenkipee.
- minut näivettävästi
Heti kun päätin ryhtyä kirjailijaksi,menetin ulkoisia tyylitukijoita ja naama meni lässähtämään.Pakko mennä lonely roadille sitten.Ei ollutkaan muita vaihtoehtoja.En valita,koska on suht simppeliä toteuttaa itseään kadulla,jos tahtoo.Ei yhtä vaikeaa kuin Seppälän kassajonon naisten miellyttäminen mallilookilla. Pahinta on etten koe enää äidillisiä tunteita!Ennen olin niin empaattinen etenkin 3-vuotiaita tyttöjä kohtaan.En myöskään enää anna jumppaohjeita aneemisille ja elottoman varren omaaville naisille.Sori.Kävi käsiks,sun miehesi,äsken..
..virheellinen yleistys?! Eiköhän makuja ole yhtäpaljon ku on ihmisiä..
ehkä sekin aika koittaa
- kiertää
vattassa.
Eiköhän ne ole ne itsenäiset naiset, jotka niitä kohtauksia saa enemmän? Niin ainakin mun kokemuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58751
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109742- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla201532- 40516
- 70496
- 50494
- 22484
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82453Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450