Työttömille vittuillaan

aika paljon

9

2467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenköhän...

tämä sinun viestisi liittyi kehityskeskustelu -teemaan? Vai ajattelitko vain kehittää keskustelua aiheesta kuin aiheesta? :)

• Ay-mies

...niinpä! Työttömät voisivat esimerkiksi opetella lukemaan ...VAROKAA!

• ap.

eikös kehistyskeskustelussa nimenomaan keskustella yhteiskunnan kehittämisestä? ja ajankohtainen asia.

• Ay-mies
        Ay-mies kirjoitti:

...niinpä! Työttömät voisivat esimerkiksi opetella lukemaan ...VAROKAA!

"entapä" jos he oppivatkin myös kirjoittamaan ... VAROKAA! sehän olisi selvää kehitystä, josta mielestäni kannattaa keskustella!

• kehityskeskusteluista

• kun ei ole
        kehityskeskusteluista kirjoitti:

Nyt sinulla ei kyllä ole tietoa siitä, mitä tarkoitetaan kehityskeskustelulla. Ohessa linkki, jossa asiasta enemmän: http://www.opiskelupaikka.fi/fin/Tyoelama/Tyoelamatietopankki/Tyosuhde/Kehityskeskustelu

ikinä tarvinnut työelämässä ollakkaan!

• Anonyymi
        kun ei ole kirjoitti:

ikinä tarvinnut työelämässä ollakkaan!

Nykyään huolestuttaa, kun edes töissä saa olla kännissä!

• joka sana!

Joo kerran just eräässä kehityskeskustelussa pomo alko vittuileen työttömille. Se kerto jostain Martista Oulussa, joka oli kuulemma just tollanen työtön ja sit se sano et se Martti on laika ja sit se kerto et Martti ei oikeesti haluu töitä mut vaik se haluiski töitä niin se ei saa töitä koska se on oikeesti paperimies ja paperimiehillä ei oo töitä koska tehdas on lopetettu ja ei työtenkijä voi siitä päättää. Sellanen oli just vittuilu työttömille mun omassa kehityskeskustelussa ja se ei tuntunu musta mitenkään kivalta koska enhän mä kuitenkaan itse siis ole työtön.

• Anonyymi

Selvisikö raumasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7057
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1315
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1148
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      921
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      895
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      877
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      856
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      811
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      786
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      763
    Aihe