Vitun suku

Rape ..

Suku painostaa ripariin vaikka jumala kirkkoineen on ihan perseestä. Luulis jo tänäpäivänä jokaisen tajuavan mikä vitun aivopesuleiri se ripari on. Jeesus/jumala paskaa tuputetaan totena vailla minkäänlaisia todisteita. Kirkko haluaa vain riparilaisten rahat tulevaisuudessa. Vittu mä tuun hulluksi vainoharhaisten sukulaisten takia.

18

3943

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin...

      Sinulla on väärä käsitys riparista... Sinnehän siis ei mennä sen takia että opitaan jtn paskaa ns. jumalasta jne. vaan sinne mennään jotta voi pitää ne ripillepääsyjuhlat, saada vitusti rahaa ja sillä rahalla ostaa perkeleesti juomaa! (jos ei itse pysty niin kaverit hakee sit)

      • Rape ..

        En edes rahasta tunnustaisi julkisesti uskovani jumalaan. Sä oot vittu idiootti jos sut voidaan rahalla tunnustamaan jumalauskosi. Sä saat idiootin leiman siitä koko loppuiäksi.


      • Jgmjaj
        Rape .. kirjoitti:

        En edes rahasta tunnustaisi julkisesti uskovani jumalaan. Sä oot vittu idiootti jos sut voidaan rahalla tunnustamaan jumalauskosi. Sä saat idiootin leiman siitä koko loppuiäksi.

        En mennyt riparille siksi, että uskoisin Jumalaan. Itse asiassa mie vitut välitän koko Jumalapaskasta. Menin leirille, koska halusin saada lisää kavereita ja tietysti konfirmaatiojuhlissa fyrkkaa :) Mun mielestä ripari kuuluu elämään, vaikka ei uskovainen oliskaan. Voihan sieltä napata hyvännäkösen pokan, jos sikseen ;)


      • Rape ...
        Jgmjaj kirjoitti:

        En mennyt riparille siksi, että uskoisin Jumalaan. Itse asiassa mie vitut välitän koko Jumalapaskasta. Menin leirille, koska halusin saada lisää kavereita ja tietysti konfirmaatiojuhlissa fyrkkaa :) Mun mielestä ripari kuuluu elämään, vaikka ei uskovainen oliskaan. Voihan sieltä napata hyvännäkösen pokan, jos sikseen ;)

        ""En mennyt riparille siksi, että uskoisin Jumalaan."" Riparin jälkeen kävit julkisesti kirkossa tunnustamassa uskosi jumalaan, valkoinen kaapu päällä. HALOO, MITÄ TÄMÄ ON, SINUSTA ON TULLUT USKIS.


      • MUAHHAHAHAHAHhaAAA
        Rape ... kirjoitti:

        ""En mennyt riparille siksi, että uskoisin Jumalaan."" Riparin jälkeen kävit julkisesti kirkossa tunnustamassa uskosi jumalaan, valkoinen kaapu päällä. HALOO, MITÄ TÄMÄ ON, SINUSTA ON TULLUT USKIS.

        Uskoa ei ole pakko tunnustaa missään vaiheessa kirkossa. Ei ainakaan meidän täytynyt. Tahdotko todistaa uskosi? kysyttiin siinä alttarilla enkä vastannut mitään enkä missään vaiheessa riparia tunnustanut uskoani Satukirjan Jeesuspelleen


      • Totuuden lorvi
        Rape .. kirjoitti:

        En edes rahasta tunnustaisi julkisesti uskovani jumalaan. Sä oot vittu idiootti jos sut voidaan rahalla tunnustamaan jumalauskosi. Sä saat idiootin leiman siitä koko loppuiäksi.

        Jos jumalaa ei ole olemassa, niin eihän silloin uskontunnustukset merkitse paskaakaan. Voinhan minäkin vetää vaikka polvillani Allahin rukouksen pyllistäen Mekkaan, jos dsiitä kerran rahaa saa. Ei mitkään menninkäiset tule rankaisemaan sinua, jos vähän jotain voodoota vedät kirkossa!


    • black no1

      Niin, ethän sä nyt voi riparille mennä ku oot niin pahis.

      • valveutunut 14v

        Mielestäni on jotenkin söpöä kun 14-vuotiaat löytävät jonkin aatteen ja ottavat sen uhmakkaasti omakseen ollen valmiita kuolemaan asian puolesta josta eivät esim. viikko takaperin olleet edes tietoisia.

        Riparilla oli kyllä siistiä, tuli joku tuhat markkaa fyrkkaa, leiriruokalan takana sai nuoleskella kuumien kissojen kanssa ja kaikkee sellasta. Tosin jos on uhmakas pullea tytöt-ei-tykkää -poika niin ei kai sinne sitten kannata mennä.


    • sldkfjsldkfj

      Totta, luulisi ihmisten tajuavan. Pikkuhiljaa asiassa edetään, ihmiset eroavat kirkosta jne. Minua ei aikoinaan olisi mitenkään saanut pakotettua rippikouluun, eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Pidä pintasi, kerro ettet usko asiaan, ja että eikö se sukulaisistasikin tunnu ennemminkin häväistykseltä jos tuollainen asia tehdään väkipakolla tai rahan ja lahjojen takia. Sairasta touhuahan se on, nuoret pistetään herkimässä iässään sinne aivopesulaan. Tuli meidänkin luokalta silloin aika iso osa takasin hihhuleina, Jeesus-hupparit päällä. Toivottavasti nykyään ovat jo toipuneita.

    • Jonttu1991

      että mitä kirkko tekee rahoilla? Oletko nähnyt nuorille suunnattuja tapahtumia, vanhuksille erinlaisia aktiviteettejä? Niimpä niin. Ei ne rahat hukkaan mene, vaan niitä käytetään yhteisesti kaikkien tarpeen. Harmillistahan se on nähdä, että nykyään useammalla ikäiselläni ja nuoremmilla on jotakin kirkkoa, Jumalaa ja Jeesusta vastaan (Jumala kirjoitetaan muuten isolla, niinkuin Jeesuskin.) Aivankuin kristinusko edellyttäisi paljon ihmiseltä, vain usko riittää. Vain usko Jumalaan, Jeesukseen ja iänkaikkisuuteen.

      • Miksi ........

        Miksi pitäisi uskoa olemattomaan?


      • Jalaa

        Ite kävin riparin lähes 15 vuotta sitten. Mitä oon hyötyny tosta? En mitään, en niin mitään. Mulle kirkko ja uskonto eivät edusta jokapäiväisessä elämässä mitään. Ihmiset on ilmeisesti oppineet viimeinkin ajattelemaan omilla aivoillaan, eivätkä kulkemaan massan mukana joka asiassa. Riparin käyminen, kun ei ole missään mielessä pakollista. Kävi henkilö riparin tai ei, niin hänen päätöstään pitää kunnioittaa.


    • ehh

      Musta tuntuu että oot joku 130 cm 70kg tyyppi, joka ei uskalla mennä riparille ku siel on muita ja pelkäät että sua kiusataan, osunko oikeaan?

      • ulkopuolinenn

        et osu. Aloittaja vain ei usko jumalaan, ja sillä sipuli.


      • Mie taas
        ulkopuolinenn kirjoitti:

        et osu. Aloittaja vain ei usko jumalaan, ja sillä sipuli.

        Jumalaan, mutta ei se riparille menoa estänyt


      • huoh
        Mie taas kirjoitti:

        Jumalaan, mutta ei se riparille menoa estänyt

        Jos joku ei kerran Jumalaan usko, niin miks ihmeessä se rippikouluun menis? Enpä menny itekkään. Aattelin et turhaa ois mennä, ku ei kerran usko. Eikä kaduta!


      • oli yksi
        huoh kirjoitti:

        Jos joku ei kerran Jumalaan usko, niin miks ihmeessä se rippikouluun menis? Enpä menny itekkään. Aattelin et turhaa ois mennä, ku ei kerran usko. Eikä kaduta!

        elämäni epämiellyttävimmistä kokemuksista. En uskonut Jumalaan ja inhosin sitä, kun siellä laulettiin kaiken maailman virsiä ja höpötettiin joutavia. Myöskään yhtään kaveria en sieltä saanut. Jos joskus oma lapseni ei rippileirille halua niin en kyllä pane pahakseni, pikemminkin kannustan olemaan menemättä.


    • Milja-----

      Niinhän se taitaa olla kuten eka vastaaja sanoi. Omassa perheessäni kaikki kolme lasta pakotettiin riparille "kun kaikki muutkin sinne menee". Täysi-ikäisinä sitten erottiin kirkosta välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe