Ylikylä, mahtavat naapurit

kyllästynyt!!!!!!!!!

Nyt kyllä harmittaa nämä ihanat kanssa-asujat!!! Enää ei voi pyykkejäkään kuivata kuivaushuoneessa, kun vaatteet katoavat jonkun muun mukaan. Ainoastaan lapsen merkkihuppari oli kelvannut.. Toivottavsti sie joka kehtasit lapsen vaatteen varastaa, kävelet se päällä mina vastaan joku kaunis päivä. Tämä talo on muutenkin kuin villilänsi. Pyörät varastetaan tai hajotetaan, teinit rällää autoillansa ympäri taloa,kun eivät kehtaa parkkipaikalta asti kävellä rapuneteen!!! NYT meni hermot lopullisesti...eiku asuntohakemusta laittamaan!

13

2985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinaat?

Tommila vai Pihkapori?

• kyllästynyt!!!!!!!!!

tommila

• konttori
        kyllästynyt!!!!!!!!! kirjoitti:

tommila

Jos kyseessä olisi ollut pihkaporin kuivaushuone, niin syyllinen on varmaan hän joka ei käytä kuivaushuonetta. Koska kuivattavia tekstiilejä ei kyseisellä naishenkilöllä juurikaan ole.Erittäin pitkät hoitamattomat kynnet kylläkin hän omaa.

• kunta-asunnot

Mihin muutat seuraavaksi.Kunta-asunnoissa ainakin sellasta porukkaa,että ottaa päähän tääläki. Pyörät hajotetaan näissäkin varastoissa,kumit pistellään reikiä täyteen ja venttiilit nakataan pitkin lattioita.mitään ei voi säilyttää yleisissä tiloissa.Meteli väliin korvia huumaavaa.

• Helsingin kokenut

omalle parvekkeelle.. Näin tehtiin Helsingissä siellä asuessani. Ihmiset todella raahasi pyöränsä aina parvekkeelleen yöksi.

• merkkivaatteet kelpaa

kirppiksellä pyyykkinarulta varastettuja vaatteita.

• Sairasta menoa!

Olen itsekkin miettinyt, pitäisikö tästä talosta muuttaa jo pois ihan vain näiden naapureiden takia! Minulta on varastettu jo niin monta pyörää, että olen seonnut jo laskuissa. Joten olen päättänyt, että uutta pyörää en enää hanki niin kauan kun täällä vielä asun! On se kumma, että ei uskalla normaalisti jättää pyykkejä kuivumaan kuivaushuoneeseen tai pyörää varastoon lukon kanssa..!!

• Kuivaliha

Asuin aikoinaan molemmissa ghetoissa (Pihkapori&Tommila) muutaman vuoden. Silloinkin oli asukkaina muutama juoppo mutta muuten elämä oli suht rauhallista. Varastoista ei tavaraa hävinnyt ja ne juopotkin tinttasivat sitä viinaa vain viikonloppuisin. Samaa olen kuullut että meno olisi nykyään aika hulvatonta, olisiko kunta-asuntojen aika hiukan tarkentaa seulaa millä asukkaita valitaan kyseisiin taloihin? Asukaspohjaa tervehdyttämällä saadaan ihmeitä aikaan muutamassa vuodessa, Lisää perheellisiä työssä käyviä ihmisiä jne. sen sijaan että valitaan huumeongelman kanssa painivia nakkivarkaita asukkaiksi.

• asukas vuodesta 2003
        Kuivaliha kirjoitti:

Asuin aikoinaan molemmissa ghetoissa (Pihkapori&Tommila) muutaman vuoden. Silloinkin oli asukkaina muutama juoppo mutta muuten elämä oli suht rauhallista. Varastoista ei tavaraa hävinnyt ja ne juopotkin tinttasivat sitä viinaa vain viikonloppuisin. Samaa olen kuullut että meno olisi nykyään aika hulvatonta, olisiko kunta-asuntojen aika hiukan tarkentaa seulaa millä asukkaita valitaan kyseisiin taloihin? Asukaspohjaa tervehdyttämällä saadaan ihmeitä aikaan muutamassa vuodessa, Lisää perheellisiä työssä käyviä ihmisiä jne. sen sijaan että valitaan huumeongelman kanssa painivia nakkivarkaita asukkaiksi.

Miksi tosiaankin vuokranantaja ei kasaa kaikki hullut ja juopot samaan taloon, tapelkoon ja varastakoon toisiltaan, eli toteuttakoon keskenään kommunismiaan.

• kyllästynyt 2

Älä välitä. Valtakadun ja Lainaankadun risteyksen ympärillä olevat etänaapurit ylittävät outoudes- saan tempuillaan. Eivät kuitenkaan varasta. Muuta perunateatteri- jäynää.

• kyllästynyt 2

Selvennys viestiin. Kirjoittaja ei asu kaupungin vuokrataloissa. Tekee havaintoja ympäristöstään työnsä perusteella.

• jooooooo

Taas oli yksi pyörä lähtenyt varkaan mukaan...oiskohan nyt seitsämäs!!! huhhuh

• lsn

Mikä Tommila? Koskaan kuullutkaan.
        Pihkaporintien kerrostalojen ulkonäköki kertoo jo vähän asukkaiden "laadusta". Ei ne viitti alkaa mitään tekeen jos siin asuu suurimmaksi osaksi tyyppejä joiden vuokran ite käytännössä maksavat eli verorahat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe