Kuinka usein parturiin

Päivän gall-up

Miehet, kuinka usein käytte leikkauttamassa hiuksenne? Tai naisille: minkälaisin väliajoin passittaisitte miehen parturiin?

15

7829

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestä en ole koskaan passittanut parturiin, enkä passita; sehän saattais vaikka leikata lyhyeksi sen upean tukan, huh!

    • mielikuvitusvaimo japanista

      käy kerran kuukaudessa parturissa ja tulee parturireissun jälkeen kännissä kotiin.

    • jarona

      parturit. Aika usein joutuu käymään kun omaa ihanan tuuhean ja nopeasti kasvavan vaalean pehkon. Jos meinais pitkät hiukset kasvattaa niin ehdottomasti kyllä veisin parturiin. Itse pidän hiukset pitkinä ja ne on luonnostaan tosi tummat niin ei tarvi kuin välillä leikata latvoja vähän pois.

    • Kitekattia-

      Jos mies on kalju,tai siili ajaisin sen ite kotona. Jos on vaikeempi malli,laittasin parturiin kun alkais näyttään jo pahalta:b. Mut seukkaan pitkätukkasen miehenkaa,joten en laita sitä koskaan parturiin:).

    • Minä passittaisin historiaan naisen, joka passittaisi minut jonnekin. ;-)

    • Yleensä noin 2-4vk välein, vähän mielialasta riippuen. Edellistä kertaa ennen tosin oli n. 4kk tauko paikkakunnanvaihdon vuoksi. Tuttu ja turvallinen (ei koskaan saa mitä tilaa) ei ollutkaan tällä paikkakunnalla.

    • mirame81

      mieheltäin leikkaan kerran kuukaudessa.Ite käyn nykyisin harvemmin.Värjään itse ja leikkaankin välillä veitsellä.

    • lisäystä.

      Itse siis olen sinkkumies ja mulle on suunnilleen se ja sama että käynkö kuukauden vai kahden välein. Mutta jos asialla on jotain merkitystä naisväen kannalta, niin olen valmis tinkimään laiskuudestani...

      • mirame81

        ehdottomasti on väliä.T:parturi-kampaaja


    • exä käy trimmaamassa harvenevaa päätäni.

    • parturista...

      No. Jos mies pitää lyhyttä hiusmallia, niin siinä vaiheessa lienee syytä visiteerata, kun niskavillat alkaa loistaa ja malli hiuksista on kadonnut. Monikaan esteettiseltä kannalta määriteltävä asia ei miehen ulkomuodossa ole vastenmielisemmän näköistä, kuin se, että niskakarvat loistaa, kun vähänkin vilkaisee. Jos taas miehellä on pitkät hiukset, niin siinä vaiheessa voi parturi olla kova sana, jos haivenet alkavat kovasti harventua tai jos muistuttavat alkuasukkaan karvastoa. Pitkät hiukset ( joskin lyhyet kyllä myös, btw sivuhuomautuksena tällainenkin lauseyhteyteen liittymätön sulkeisiin) vaativat ainakin säännöllistä pesua, eikä musta sellaista kampausta ole syytä pitää ainakaan kovin ohuthiuksisen miehen. Pahinta ikinä on sivusta yli päälaen kammatut muutama ja tarkalleen kaljun yli paikalleen aseteltu hius. Siinä vaiheessa rehdisti kalju pukee paremmin.

    • MichikoXX

      Hän menee ihan itse parturiin noin kerran kuussa. Muuten hiukset alkavat mennä pyörtyväisen kohdalta pystyyn.

    • kahden kuukauden välein.

    • Ygg

      kuukauden välein. Leikkautan sen verran lyhyeksi ettei tarvitse jatkuvast parturissa ravata.

    • Anonyymi

      Ei Ole valia vaikka ei Kay koskaan, naisille on tarkein iso muna, agressiivisuus, narsisti alfa uros, joka pieksaa muut miehet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe