Äijien safkat

mielikuvitusvaimo japanista

Meidän pepe syö mielellään hernekeittoa ja pannukakkua. Mikä teille maistuu?

21

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranskalaisia perunoita pussillisen

• Etkai pussikin syönyt?

...Kyllä olis emäntä sullekkin paikallaan:/.

• Etkai pussikin syönyt? kirjoitti:

...Kyllä olis emäntä sullekkin paikallaan:/.

kuten aina

• Et kai keittänyt koko pussia?
        monte24 kirjoitti:

kuten aina

Se pussi pitää ensin poistaa.

• Et kai keittänyt koko pussia? kirjoitti:

Se pussi pitää ensin poistaa.

kannattaa kokeilla

• Mulla Läjä pitää

lihamurekkeesta ja tonnikalasta.

• mirame81

maistuu lasange,troganovi, ja makkarakastike ja muusi.Letut on aika kova sana:)

• jarona

Oli sit suolanen täyte ja syö ruokana niitä tai sit joku omenahillo ja kermavaahto täyte. Täytyiski ehkä tänään tehdä ja sit huomenna jaksaa vaikka kaksi jumppaa putkeen.

• Minulla on fiksaatio ranskalaisiin, vaikkei niitä epäterveellisyytensä vuoksi joka päivä syökään. Ps. Nimimerkkisi ei ole kovin omaperäinen, koska minä olen sen jo keksinyt. Ai, mutta sinähän yrititkin olla hauska. Hi-hii!

• ADHD,tai BIBO??

Vai oletko masentuneisuuteen taipuvainen? Nimittäin silloin sitä himoitsee öljystä sapuskaa, otappa selvää ja syö omega3 rasvatabletteja päivittäin.

• ADHD,tai BIBO?? kirjoitti:

Vai oletko masentuneisuuteen taipuvainen? Nimittäin silloin sitä himoitsee öljystä sapuskaa, otappa selvää ja syö omega3 rasvatabletteja päivittäin.

Minullahan on varmaan kaikki taudit, mutta en usko niiden johtuvan vitamiinien puutteesta, koska syön ylensä monipuolisesti ja terveellisesti. Enkä ole ikinä kärsinyt masennuksesta, vitutuksesta kylläkin. Uuniranskalaisissa ei muuten muistaakseni ole rasvaa kuin 6%.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minullahan on varmaan kaikki taudit, mutta en usko niiden johtuvan vitamiinien puutteesta, koska syön ylensä monipuolisesti ja terveellisesti. Enkä ole ikinä kärsinyt masennuksesta, vitutuksesta kylläkin. Uuniranskalaisissa ei muuten muistaakseni ole rasvaa kuin 6%.

öljyssä ne pittää keittää,caramba

• monte24 kirjoitti:

öljyssä ne pittää keittää,caramba

Minä olen löytänyt vihdoin kaupasta uuniranskalaisia, jotka muistuttavat erehdyttävästi uppopaistettuja. Sitäpaitsi rasvakeittimen käyttö kotioloissa on todella vaivalloista.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minä olen löytänyt vihdoin kaupasta uuniranskalaisia, jotka muistuttavat erehdyttävästi uppopaistettuja. Sitäpaitsi rasvakeittimen käyttö kotioloissa on todella vaivalloista.

jo kuluttanut loppuun :)

• mutta,

Mies en itse ole, mutta listaanpa joitakin sellaisia ns. äijä-safkoja, joita luulen(?), että harvempi nainen varmaan eritysherkkuinaan nauttii (ainakaan suuressa määrin): - pinoon laitettu kasa siivutettua metwurstia ja kyytipojaksi olutta - lihapiirakoita tai pyttipannua ilman mitään tuorevihanneksia tms. kasvista - käristettyä tai muuta paistettua lihaa suuressa määrin sellaisenaan -

• mutta,

Tein edellä kirjutusvirestä, joten korjaan edeltävää viestiäni: Piti sanomani, että em. mainitsemiani "herkkuja" tuskin varmaan monikaan nainen _erityisherkkuinaan_ nauttiin, ei "eritysherkkuinaan", kuten edellä ilmaisin.:D Ja yksi mielestäni korostetun "äijä" ruokalajike jäi edeltävästä listastani pois: Nimittäin... Lämmittämättä(!) nautittava HK:n Bleu.:/ Joskus olen ollut todistamassa kyseistä, ulkopuolisen näkijän kannalta traumaattista kokemusta.

• mutta, kirjoitti:

Tein edellä kirjutusvirestä, joten korjaan edeltävää viestiäni: Piti sanomani, että em. mainitsemiani "herkkuja" tuskin varmaan monikaan nainen _erityisherkkuinaan_ nauttiin, ei "eritysherkkuinaan", kuten edellä ilmaisin.:D Ja yksi mielestäni korostetun "äijä" ruokalajike jäi edeltävästä listastani pois: Nimittäin... Lämmittämättä(!) nautittava HK:n Bleu.:/ Joskus olen ollut todistamassa kyseistä, ulkopuolisen näkijän kannalta traumaattista kokemusta.

Tunnut olevan hyvin perillä miehisistä ruokailutottumuksista. ;-)

• mutta,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tunnut olevan hyvin perillä miehisistä ruokailutottumuksista. ;-)

Miehisyyttä en tässä osaa kommentoida, mutta jos jotkut ruoat nyt sitten olisi sitä ns. äijä-performoivaa, niin varmaankin nuo ( musta).:)

• mirame81
        mutta, kirjoitti:

kevyt versio HK:sta ei tule kyseeseenkään meillä.Sen lenkin äijä vetää vaikka kylmiltään tai sit saunailtana paketteineen päivineen kiukaalle.Aah sitä aromikasta löylyä;D

• mutta,
        mirame81 kirjoitti:

kevyt versio HK:sta ei tule kyseeseenkään meillä.Sen lenkin äijä vetää vaikka kylmiltään tai sit saunailtana paketteineen päivineen kiukaalle.Aah sitä aromikasta löylyä;D

Makkaran kiukaalla lämmittäminen tuntuu, eittämättä, olevan monen miehen mielipuuhaa. Ei se mitään sekään, mutta kun sitäkin olen nähnyt, että vaikka mökillä olisi takka ja nuotiomahdollisuuskin, on se makkara väkisin ängettävä saunan kiukaalle, kun siitä sillä tavalla muka aina tulee parempaa.:D Makkaramieltymyksistään monet ovat myös erityisen tarkkoja. Väärä makkara saattaa joissakin tapauksissa jopa pilata illanvieton tunnelman. *nauraa*

• ..vähärasvasta, ei suolaa/sokeria, pitkäketjuisia hiilareita ja paljon protskua.. Ja kaljaan en koske..nyt tai koskaan...maistuu hirveelle! =P Se pari kertaa jos/kun vuodessa juon, ni pysyn kirkkaissa ja wiskeissä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      998
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      323
      937
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      812
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      703
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      67
      560
    Aihe