Etäihastukset?

dazu

Tämmöinen pikkutyttöavaus tähän väliin, että keihin julkisuuden henkilöihin, tai tunnettuihin henkilöihin olette ihastuneet?(minua ei saa mainita) Itsellä Maria Sharapova ja Judit Polgar...

35

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

En muista edes teininä tai lapsena olleeni ihastunut keneenkään julkkikseen. En ole ihastunut muihin, kuin hyvin tuntemiini ihmisiin ja heitäkin on vain muutama. En osaa mielikuvitukseni pohjalta vaan ihastua keneenkään, vaan tarvin siihen kyllä jotain konkreettista...puhetapa, ääni, se miten se kohtelee mua...luonne jne...

• ne ihastukset ovat olleet joskus lukioaikana, eikä kai sen jälkeen moisia ole enää ollut ja kai minä aikalailla fantasioin sen, millaisia nämä naiset ovat luonteeltaan, koska en heitä juurikaan tuntenut.

• jessus,

No sinua tuskin minun kaltaiseni rekisteröitymätön tuskin edes humoristisella ja lämpimällä vitsillä uskaltaisi mainita, ettet ainakaan ala tehdä "tutkimuksia" ja rääpiä esille tavanomaista keskustelupalstakävijää keskusteluketjuista ikivanhoja nimimerkkitunnisteita leimaavasti mainiten... Niin, siis pakko kai vielä varmuuden ja mahdollisten luulojesi vuoksi mainita: emme tunne mitään kautta, emme *toistan* mitään kautta. Että jos tapoja sulla meitä keskustelupalstakävijöitäkin kohtaan, jookos? Eikä kiitos syytöksiä tai psykologisia diagnooseja sanottuun liittymättömästi! Meinaan mun kaltaiseni kirjoittajat tulkitsevat keskustelupalstatekstejä ensisijaisesti sanotun kautta, joten lööperi v*tuttaa ja ahdistaa, oli sitten minkälaista olikaan.:) Vastaus kysymykseeni: en ole ihastunut keneenkään julkisuuden henkilöön. Audrey Hepburnia mm. olen aina ihaillut kauneuden vuoksi ja joitakin muita muiden määreiden vuoksi. Mutta niitä muita en mainitse, ettet vain tekisi ainakaan diagnooseja asiasta ja etten kohtaisi tekstejäni muiden ronkkimina myöhemmin omituisissa asiayhteyksissä. Itsesuojelu on kova sana.

• Voi kulta... tykkäätkö tytöistä? *pussailee*

• jessus,
        dazu kirjoitti:

Voi kulta... tykkäätkö tytöistä? *pussailee*

En käsittääkseni koskaan ole keskustellut seksuaalimieltymyksistäni sinun kanssasi? Jos olisin yhtä ilkeä ja lapsellinen kuin eräs, voisin väittää tuota vaikkapa defenssiksi ( tai jotakin muuta yhtä epäloogista), mutta pois sen tyyppinen mauton ihmisyyden raiskaaminen minusta.:) Voin tietysti tässä mainita sinulle (vaikka se noloa ja typistäväksi kokemaani onkin), että olen hetero.:D Lähinnä olisin kuitenkin toivonut sinulta kommentointia julkisuuden henkilöstä, jonka mainitsin. En minusta. En olisi myöskään toivonut mielipiteeni mitätöimistä. Ehkäpä voisit vielä harjoitella huomion kohdentamisen tapaasi keskustelupalstalla?

• jessus, kirjoitti:

En käsittääkseni koskaan ole keskustellut seksuaalimieltymyksistäni sinun kanssasi? Jos olisin yhtä ilkeä ja lapsellinen kuin eräs, voisin väittää tuota vaikkapa defenssiksi ( tai jotakin muuta yhtä epäloogista), mutta pois sen tyyppinen mauton ihmisyyden raiskaaminen minusta.:) Voin tietysti tässä mainita sinulle (vaikka se noloa ja typistäväksi kokemaani onkin), että olen hetero.:D Lähinnä olisin kuitenkin toivonut sinulta kommentointia julkisuuden henkilöstä, jonka mainitsin. En minusta. En olisi myöskään toivonut mielipiteeni mitätöimistä. Ehkäpä voisit vielä harjoitella huomion kohdentamisen tapaasi keskustelupalstalla?

Olet niin ilmiömäinen tyyppi, että jätit helposti tämän Hepburnin varjoosi. En minä raiskaamista harrasta, ottamista vain... ;) Toki sinun luvallasi.

• jessus,
        dazu kirjoitti:

Olet niin ilmiömäinen tyyppi, että jätit helposti tämän Hepburnin varjoosi. En minä raiskaamista harrasta, ottamista vain... ;) Toki sinun luvallasi.

Toistan ( tämä on kolmas kerta) : emme tunne tämän keskustelupalstan ulkopuolella. Älä väännä. Joko teit tuon kielioppivirheen "jätit" vahingossa, tai sitten sähläät tavalla, joka ahdistaa sinua tuntematonta ulkopuolista keskustelupalstalukijaa = minua vakavasti. Joo: se on totta, että joku hieman pling oli minun kimpussani aikoinaan tällä keskustelupalstalla ja pitkään. Mikäli hänen kanssaan ( eli = minua tällä palstalla ahdistelleen kummallisen ja itselleni uppo-oudon, ilmeisesti naispuolisen kirjoittajan kanssa) olisit sattumoisin vaikkapa ( mistä en voi tietää ja millaisesta en siten mitään väitä) hellempiäkin hetkiä(?) viettänyt, niin älä ihmeessä tulee syyttelemään ainakaan sellaisista minua. Ihan tarpeeksi kestettävää tässä ollut muutenkin, pelkän rekisteröitymättömän keskustelupalstakävijän ominaisuudessa. Ja puhun vakavasti. Hepburnista sitten: en muuten jätä varjoon! Uskomatonta, kuinka _kaunis_ (fyysisesti) voi joku ihminen olla! Muistan lapsuudestani alkaen katselleeni Hepburnin kuvia ja ajatelleeni häntä kauneuden absoluuttisena pisteenä. Ei hän sitä (absoluuttista) toki järkiperäisesti ajatellen ole, mutta mielestäni, yhä tänä päivänäkin, kauneimpia oman sukupuoleni edustajia, joita koskaan olen nähnyt ( ja livenä tietysti en koskaan).

• jessus, kirjoitti:

Toistan ( tämä on kolmas kerta) : emme tunne tämän keskustelupalstan ulkopuolella. Älä väännä. Joko teit tuon kielioppivirheen "jätit" vahingossa, tai sitten sähläät tavalla, joka ahdistaa sinua tuntematonta ulkopuolista keskustelupalstalukijaa = minua vakavasti. Joo: se on totta, että joku hieman pling oli minun kimpussani aikoinaan tällä keskustelupalstalla ja pitkään. Mikäli hänen kanssaan ( eli = minua tällä palstalla ahdistelleen kummallisen ja itselleni uppo-oudon, ilmeisesti naispuolisen kirjoittajan kanssa) olisit sattumoisin vaikkapa ( mistä en voi tietää ja millaisesta en siten mitään väitä) hellempiäkin hetkiä(?) viettänyt, niin älä ihmeessä tulee syyttelemään ainakaan sellaisista minua. Ihan tarpeeksi kestettävää tässä ollut muutenkin, pelkän rekisteröitymättömän keskustelupalstakävijän ominaisuudessa. Ja puhun vakavasti. Hepburnista sitten: en muuten jätä varjoon! Uskomatonta, kuinka _kaunis_ (fyysisesti) voi joku ihminen olla! Muistan lapsuudestani alkaen katselleeni Hepburnin kuvia ja ajatelleeni häntä kauneuden absoluuttisena pisteenä. Ei hän sitä (absoluuttista) toki järkiperäisesti ajatellen ole, mutta mielestäni, yhä tänä päivänäkin, kauneimpia oman sukupuoleni edustajia, joita koskaan olen nähnyt ( ja livenä tietysti en koskaan).

vaikka outoja puhelisinkin... jos kovasti ahdistumaan alat, niin mäkin saatan ahdistua susta ja koittaa diagnosoida... mutta voitaisiinhan mekin niitä helliä hetkiä jossain vaiheessa kokeilla, ellei sellaiset sinua ahdista... Voisikohan minulla olla mahdollisuuksia koittaa vietellä sinua petiin?

• jessus,
        dazu kirjoitti:

vaikka outoja puhelisinkin... jos kovasti ahdistumaan alat, niin mäkin saatan ahdistua susta ja koittaa diagnosoida... mutta voitaisiinhan mekin niitä helliä hetkiä jossain vaiheessa kokeilla, ellei sellaiset sinua ahdista... Voisikohan minulla olla mahdollisuuksia koittaa vietellä sinua petiin?

Epäilen. Tuskin olet tyyppiäni.:) Mutta hyvää illanjatkoa sinnekin.

• Vesa-Matti Loirista. Pienestä pitäen ja varsinkin kun mun isä kuoli niin Vesku on ollut siitä lähtien sellainen hyvän mielen linkki isäni muistoihin.. Edelleenkin olen sitä mieltä, että kun Vesku kuolee niin se viimeinenkin "maallinen yhteys" mun isään kuolee, mun isä tykkäs niin paljon Vesa-Matti Loirista että en mä siitä voi olla pitämättä itsekään. Hän on upea artisti, hänestä tulee mieleen paljon muistoja lapsuudestani ja en mä voi tässä tapauksessa sanoa, että kyseessä olis ihastus vaan jotain aivan muuta, jotain lämmintä joka tapauksessa :)

• ...

Olin nuorena ihastunut Indiana Jonesiin ja näin siitä ihania unia :)

• ei_kukaan

Siinä miehessä oli sitä jotain... ;) On muuten vieläkin. Ja olihan sitä jotain urheilijoitakin. Mutta se nyt oli sitä teinimäistä fanitusta ja unelmointia.

• Alexander Skarsgård

Itseasiassa tilanne on jo niin vakava että toissa yönä olin pienessä troolarissa jolla Icemanin johdolla muun generation kill porukan kanssa noustiin maihin kriisipesäkkeelle. Viime yönä tyydyin kuristamaan tuntemattoman naisen. Stressiä?

• KoppavaHoro

No Toni Nieminen nyt ainakin! Aikuisella iällä olen lähinnä ihaillut ihastumisen sijaan. Paitsi että kai mulla jonkinmoinen ihastuminen on päällä Kim Heroldiin... ;)

• ....

Sehän on ällöttävä.

• .... kirjoitti:

Sehän on ällöttävä.

Joo, vaikka KoppavaHoro onkin minun tyyppiä, niin en taida olla hänen tyyppiä... jotenkin aneemisen tuntuisia ukkoja ovat nuo molemmat mainitut.

• KoppavaHoro
        .... kirjoitti:

Sehän on ällöttävä.

ilmeisestikään ei ole. En kyllä itsekään ymmärrä, yleensä kun ihailen vähän hmm... rotevampaa miestyyppiä.. Ja mahaakin saisi olla. Minkäs sille mahtaa? Musta se on silti aika hitsin ihana. :)

• KoppavaHoro
        dazu kirjoitti:

Joo, vaikka KoppavaHoro onkin minun tyyppiä, niin en taida olla hänen tyyppiä... jotenkin aneemisen tuntuisia ukkoja ovat nuo molemmat mainitut.

ovat - historiaani katsoen - lähinnä ylimieliset paskiaiset. Ja sä olet kyllä kaukana siitä. Pus!

• KoppavaHoro kirjoitti:

ovat - historiaani katsoen - lähinnä ylimieliset paskiaiset. Ja sä olet kyllä kaukana siitä. Pus!

Meillä taitaa sitten olla sama maku historian puolesta... tavallaan aika erikoista, että älykkäät ihmiset menevät lääpälleen sellaisista tyypeistä. On muakin ylimieliseksi haukuttu ja osaan sellainenkin olla... liian ehdoton myöskin. *pusu sullekin*

• ,
        dazu kirjoitti:

Meillä taitaa sitten olla sama maku historian puolesta... tavallaan aika erikoista, että älykkäät ihmiset menevät lääpälleen sellaisista tyypeistä. On muakin ylimieliseksi haukuttu ja osaan sellainenkin olla... liian ehdoton myöskin. *pusu sullekin*

heh älykkäät? aneemiset? näytäs facebook kuvasi:D))))))))

• kaukaa ihastuilen

saisinpa siltä... *huoh*

• cookos

mua ei oikeestaan kiinnosta mitkään etäihastukset...joskus oon ihastunut johonkin miehen ääneen. Miehellä voi olla kaunis ääni, kun se on pehmyt.

• ..ihastunut kehenkään julkkikseen..minkään ikäsenä.. Mutta pari idolia/roolimallia on ollut muksuna..

• Serpico

muistin miljoonalaatikkoa niin sellainenkin löytyy sieltä kuin Geri Halliwell. Löytyy myös Katharina Böhm (mitä hittoa??) Pimeetä.

• Mun nyky-etäihastus on tämä: http://www.actors.fi/reini.html Voiko tuota koirankatsetta vastustaa...:P Lisäksi, mitä olen lukenut juttuja tyypistä, niin vaikuttaa tosi jees-hemmolta. En ole koskaan tavannut livenä ja ehkä parempi niin. Säilyy illuusio:) Siis oikeassa elämässä en usko, että ylipäätään sopisin edes näyttelijän kanssa kimppaan. Mitä tunnen näyttelijöitä, niin heidän luonteessaan on aina ollut jotain mulle sopimatonta...

• ...

Reinillä on yleensä rentturooleja. Tykkäätkö rentuista?

• ... kirjoitti:

Reinillä on yleensä rentturooleja. Tykkäätkö rentuista?

Eihän ne roolit sitä ihmistä tee. No okei, voi olla että Reinissä on jotain samaa ulkonäössä, mitä tyypeissä, joita mun kannattaa vältellä, ettei tule sydänsuruja. Parempi siis tosiaan, ettei koskaan tavata:P

• ...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Eihän ne roolit sitä ihmistä tee. No okei, voi olla että Reinissä on jotain samaa ulkonäössä, mitä tyypeissä, joita mun kannattaa vältellä, ettei tule sydänsuruja. Parempi siis tosiaan, ettei koskaan tavata:P

Jos et Reiniä tunne ihmisenä niin olet ihastunut hänen rooleihinsa. Tai sitten vaan ulkonäköön :)

• ... kirjoitti:

Jos et Reiniä tunne ihmisenä niin olet ihastunut hänen rooleihinsa. Tai sitten vaan ulkonäköön :)

kertoo, mihin mä oon ihastunut:P NIH! Kyllä mä ite tiiän..

• pappina ja paholaisena

Ihana mystinen ja synkkä hahmo, tummassa pitkässä takissaan ja kaulus pystyssä. Sellainen mies samanlaisella sielunmaisemalla varustettuna jos kävelisi vastaan, niin en päästäisi käsistäni!

• co2+h2o

Lisa Stansfield.

HOT!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe