Ihastunut mies

kerrohan,

miten käyttäydyt naisen kanssa, johon olet ihastunut? Itse saan koko ajan mieheltä johon olen itse ihastunut niin ristiriitaista käytöstä, että en tiedä onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Kysyä en ole tohtinut häneltä, koska vieläkään ei ole tullut sellaista tilaisuutta kysyä

40

26384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin paljon

      siitä että vaikuttaako siltä että onko toinen ihastunut takaisin tai vaikuttaako kiinnostuneelta. Jos nainen vaikuttaa ettei ole kiinnostunut yhtään niin ihastustaan tietysti yrittää peitellä ja toista vaikkapa vältellä parhaan mukaan. Jos taas tuntuu että ehkä nainen voisi olla kiinnostunut niin siitä yrittää saada vihjeitä katsomalla toista jne. Tärkein asia olisi se että jos sinulla on tunteita niin yrität jättää sen asian vähäksi aikaa ja tarkkailet varovasti miten mies suhtautuu sinuun. Jos hänen katseensa suuntautuu sinuun usein, silmiin niin hän voi olla kiinnostunut. Mutta voin sanoa että esimerkiksi naisista sitä on lähes mahdoton päätellä.

      • sanoista.

        Kun juttelen tämän miehen kanssa, niin katson häntä aina silmiin kuten hän myös ja vilkuilen työn lomassa. Silloin kun minä en ole huomaavinani häntä, niin hän saattaa katsoa tovin minuun, mutta kun huomaa minun nähneen, kääntää katseensa. Aina sopivan tilaisuuden tullen menen juttusille ja kun uudella alalla työskentelen niin kyselen häneltä paljon ko alan asioista tietoja, neuvoja ja mielipiteitä - hän kyllä kertoo mielellään. Ihan selvästi hänkin keksii jutun juurta työn lomassa, käy kysymässä tai sanomassa jotain. Voinko vielä selvemmin ilmaista kiinnostustani ilman että sanon sen hänelle? Pitäskö minullakin pitää 'olen välinpitämätön'-päivät?


    • kerron

      Ensin sitä yrittää nähdä ihastuksen kohdetta mahdollisimman paljon. Hakeutuu sellaiseen paikkaan missä voi hänet nähdä. Katsoo häntä, pitkäänkin, varsinkin jos on hiukan ujo. Pyrkii lähelle missä voi varmasti nähdä häntä. Saattaa tulla juttusille. Yrittää kyllä osoittaa kiinnostuksensa naiselle.. Mutta, jos tuntee, että nainen on etäinen, niin muuttuu varmaan varovaiseksi, epävarmaksi. Odottaa että nainen jos on kiinnostunut tulisi hiukan vastaan ja osoittaisi sen reilusti, silloin mies rohkenee varmasti mennä naisen luo. Ja sitten kun on varma naisen kiinnostuksesta, niin pyytää varmaan treffeille....Meinaan että kokemusta on ja nyt vain odottaa hyväksytäänkö treffeille pyyntö.

      • kaipaa...

        enemmän toimintaa kuin odottelua. Sulla on varovaisen miehen strategia. Lycka till, sekin voi toimia. En tiedä olenko naiseksi putkiaivo, mutta en huomaa miehen ihastumista. Moni mieshän on kiinnostunut naisista katseen tasolla (monista naisista yhtäaikaa), joten siitä ei voi tulkita mitään. Vasta suorat teot ja puheet paljastaa minulle miehen ihastumisen. Jos mies treffeilläkin karttelee ja välttelee, niin miettisin ettei tyyppi ole edes tosissaan.


      • tämä ihastunut
        kaipaa... kirjoitti:

        enemmän toimintaa kuin odottelua. Sulla on varovaisen miehen strategia. Lycka till, sekin voi toimia. En tiedä olenko naiseksi putkiaivo, mutta en huomaa miehen ihastumista. Moni mieshän on kiinnostunut naisista katseen tasolla (monista naisista yhtäaikaa), joten siitä ei voi tulkita mitään. Vasta suorat teot ja puheet paljastaa minulle miehen ihastumisen. Jos mies treffeilläkin karttelee ja välttelee, niin miettisin ettei tyyppi ole edes tosissaan.

        nainen tahtoo toimintaa ja sanoja!


      • Putkiaivo2
        kaipaa... kirjoitti:

        enemmän toimintaa kuin odottelua. Sulla on varovaisen miehen strategia. Lycka till, sekin voi toimia. En tiedä olenko naiseksi putkiaivo, mutta en huomaa miehen ihastumista. Moni mieshän on kiinnostunut naisista katseen tasolla (monista naisista yhtäaikaa), joten siitä ei voi tulkita mitään. Vasta suorat teot ja puheet paljastaa minulle miehen ihastumisen. Jos mies treffeilläkin karttelee ja välttelee, niin miettisin ettei tyyppi ole edes tosissaan.

        Minäkin olen sitten kai putkiaivo naiseksi. En ymmärrä yhtään vihjailuja tai eleitä, ainakaan oikein. Niitäkin voi tilanteesta riippuen tulkita niin eri tavalla ja "hyvässä" tapauksessa pilata kaiken arvailemalla. Pyydän mieheltä suoruutta ja rehellisyyttä, sitä annan itsekin. Tiedä sitten ajaako se miestä pois vai tuoko lähemmäs, mutta reippaana naisena näin toimin. Tosin jankkaamaan ja ahdistelemaan ei sovi jäädä, se nyt ajaa kenet tahansa pois. Antaa ajan kulua ja aivojen raksuttaa.


    • lisää näit

      ....

    • diopfjoifiosdfiosf

      Itse ujona nysvääjänä hädin tuskin näytän tunteitani millään tavalla. Vilkuilen kuitenkin ihastukseni kohdetta jatkuvasti, ja jos katseet kohtaavat, niin käännän pääni nopeasti pois. Kuitenkin silloin, kun on suurempi mahdollisuus "jäädä kiinni", eli jos hän vaikka istuu takanani, en hirveästi viitsi vilkuilla. Ja silloin kun kävelen hänen ohi, aivoissa laukeaa vastakkaisreaktio oikeista tunteistani, eli olen kuin en huomaisikaan koko naista. Ehkä humalassa voisi olla vähän rehellisempi itselleen, muttei moista tilaisuutta ole vielä tullut. Jos törmäisin häneen baarissa, niin kyllä varmaan uskaltaisinkin tehdä jotain..

      • 5+19

        Pitää olla ajatustenlukija, ettei arvaa väärin.


    • bzzzzzzzzzzzz

      Kyllä sen näkee silmistä, siitä kunka katsoo.
      Sen vaistoaa..ilmassa on sähköä...

    • stalkkaajamies

      Stalkkaan naista eli pidemmän aikaa vilkuilen häntä milloin missäkin ja kauttarantaa tiedustelen onko hän varattu, siinä vaiheessa loppuu kun tiedän hänen olevan varattu. Katselen myös näyttääkö nainen kiinnostuneelta ja jos ei mitään merkkiä tule niin ryhdyn välinpitämättömäksi, koettaen unohtaa ihastuksen. Mutta jos jotain signaalia huomaan että on kiinnostunut katsetta, flirttiä, jne. niin odottelen sopivaa tilannetta missä voin jutella kunnolla.

    • njnp

      Vilkuilen naista niin paljon kuin pystyn. Joskus katson häntä niin kauan silmiin, että hän katsoo minuun. Toisaalta käännän katseeni pois, jos tilanne on ahdistava jne... Kulutan aikaa koulussa, että saisin nähdä häntä. Eli käyn koululla vilkuilemassa vaikka minulla ei aina olisikaan tunteja. Yritän mahdollisuuksien mukaan päästä istumaan lähelle tätä naista, vaikkakin tämä on onnistunut vain kerran. Ujona en osaa juurikaan jutustella, joten se tekee tästä asiasta hankalaa... sen takia on pari tilannetta jo missattu. Joskus jos tämä nainen tulee yllättäen vastaan, käyttäydyn kuin ei häntä olisikaan, mutta silti katselen minne hän menee tai missä seurassa hän on. Joka tapauksessa menen helposti lukkoon hänen lähellään.. enkä ujouteni vuoksi pysty häntä lähestymään.. mielessäni hän on koko ajan, mutta todellisuudessa en ole hänelle edes kissaa sanonut.

      • sano moi sano jotain

        Jos sä oot sä, niin sun uskallus kyl palkittais.


      • sdaaaaaaaaadasdasd
        sano moi sano jotain kirjoitti:

        Jos sä oot sä, niin sun uskallus kyl palkittais.

        ...


      • kisukisukisumies
        sano moi sano jotain kirjoitti:

        Jos sä oot sä, niin sun uskallus kyl palkittais.

        Ok.. Jos sattuisit joskus samaa aikaa esim. kävelee koulusta pois, niin sitte voisin puhhuu sulle.. mutta aina käyny niin että ei olla ihan samaa aikaa menossa.. koulussa sitten ei oikee mahollista sanoo moita, ei ainkaa vielä semmoosta tilannetta tullut... onneks pelastat mun päivän kun voin kattoo sun silmiis... mut millon seuraavan kerran?


      • kehräävä kisumisu
        kisukisukisumies kirjoitti:

        Ok.. Jos sattuisit joskus samaa aikaa esim. kävelee koulusta pois, niin sitte voisin puhhuu sulle.. mutta aina käyny niin että ei olla ihan samaa aikaa menossa.. koulussa sitten ei oikee mahollista sanoo moita, ei ainkaa vielä semmoosta tilannetta tullut... onneks pelastat mun päivän kun voin kattoo sun silmiis... mut millon seuraavan kerran?

        Juoksen sun perään seuraavalla kerralla ;P


      • kiss-kiss kisuseni
        kehräävä kisumisu kirjoitti:

        Juoksen sun perään seuraavalla kerralla ;P

        Hyvä!! Toivottavasti tää tapahtuis pian.. tai sit mä juoksen sun luo! En jaksa oottaaa enää...


      • iioppou

        voi, tuo on raastavaa!


    • Tunteet on vahva alueeni, mutta kun on kyse alusta, niin ite ainakin hortoilen kuin sokkona sinne tänne ja sekoilen miten tuuli sattuu kuljettamaan. Kaaos on tän hallinan perusta. Se siitä järjestä ja järkevyydestä. Varsinkin, jos vastapuoli sekoilee samaan tahtiin. Niin niin...

    • Naispuolinen otus

      Olisi paljon helpompi , kun miehet sanoisivat suoraan että kiinnostaa,ei tarvitsisi arvailla.Minulle ainakin kelpaisi sellainen käytös.

      • söpöttäjä

        Voiko "hyvän näköinen" mies olla ujo ja epävarma?


      • Miksei voisi
        söpöttäjä kirjoitti:

        Voiko "hyvän näköinen" mies olla ujo ja epävarma?

        Kyllä voi olla


      • mies..
        söpöttäjä kirjoitti:

        Voiko "hyvän näköinen" mies olla ujo ja epävarma?

        Mutta naiset varmaan odottaa että komea mies se tekee aloitee että naps! Kovat on paineet. Ujona on helpomi melkein unohtaa ja esittää kiinnostumatonta.


    • nainnnen

      Totta kai "hyvännäköinen" voi olla ujo ja epävarma. Oli sitten mies tai nainen. Sisin ei aina vastaa ulkonäköä todellakaan. Siis että hyvännäköinen olisi automaattisesti sosiaalinen ja itsevarma. Lisäksi ujon ihmisen itsevarmuus on usein "hienovaraisempaa" kuin sosiaalisemman, eli ei tuo itseään niin paljon esille ja on vaatimaton, vaikka sosiaalisissa tilanteissa. Itse tiedän montakin kadehdittavan hyvännäköistä ihmistä, jotka ovat kuitenkin hyvinkin epävarmoja. VARSINKIN IHASTUESSAAN.

    • Vooiiiiiiiiiiiiihhhh

      Yleensä en sano mitään, mutta vilkuilen kyllä aina kun mahdollista. Joo, olen kyllä ujo, mutta miehekkäästi ujo. En aloita keskusteluja, mutta jos toinen aloittaa, hymyilen ystävällisesti ja vastaan äänensävyllä, josta ei voi erehtyä. Tai ainakaan kuvitellakseni ei voi erehtyä. Käytännössä kukaan ei ikinä nähtävästi tajua minua ja niinpä ihastukseni jää vain saavuttamattomaksi unelmaksi. En nyt vaan osaa toimia spontaanisti ja aloitteellisesti.

    • Nainen minäkin

      Minäkin kysyisin samaa.

      Onko mies jotenkin kiinnostunut minusta, kun hän haluaa lähteä minun kanssani yhtäaikaa töistä kotiin, hän asuu minun lähellä. Joskus talvisin tai huonolla säällä hän pyytää minua kyytiinsä, kun ollaan lähdössä kotiin ja muutenkin mies viihtyy minun seurassani, jos vain nähdään - mies on varttu!

      Toinen mies töissä katsoo minua aina pitkään ja muutaman kuukauden "kiusannut" minua. Olen kyllä otettu, sillä miehellä on todella ihanat silmät, mutta varattu hänkin! Yritän olla katsomatta häntä.

    • ***n***

      Onko tämä mies ihastunut:
      - katsoo silmiin pitkään
      - katse harhailee myös muuten
      - Vilkuilee aina kun menee ohitseni
      - tulee juttelemaan vaikka oikeastaan ei olisi mitään asiaakaan
      - hymyilee ja punastelee
      - on halannut jo muutaman kerran, viimeisimmällä kerralla pitkään ja kasvomme koskivat
      - viestittelee
      - chattailee
      - asettuu niin, että näkee minut
      - joskus on kuin ei huomaisikaan (varsinkin jos muita on paikalla)
      - on ottanut kädestä kiinni
      - kertoo elämästään ja tavoistaan
      - keksii jotain millä "kiusata" minua

      Tuossa nyt muutamia mitä olen huomannut...

      Mutta voiko sanoa, että olisi ihastunut vai onko vain normaalia käytöstä? Kyseessä on esimieheni (ei ole esimieheni enää pitkään) ja hän on minua vanhempi. Eli ainakaan vielä ei voi tunnustaa suoraan... Joten voisiko näitä sanoa pieniksi vinkeiksi hänen puoleltaan? Hän tietää, että minä olen kiinnostunut hänestä.

      • näin on

        Jos olet noin tyhmä ettet tuosta sitä itse tajua niin tuskin selvää, kirjoitettua, suomenkielistä vastaustakaan tajuat.


    • Taisto.L.R

      Mies on kiinnostunut jos hänellä on erektio sinun lähelläsi! Kyllä NÄIN ON.

    • 4+9

      Hakeudun seuraan, mutta en kuitenkaan keksi mitään sanottavaa. Katselen salaa aina kun voin, mutta jos nainen katsoo takaisin niin teeskentelen etten vois vähempää välittää. Feississa saatan roikkua tuntikausia ihan vaan siinä toivossa että hän kommentoisi edes jotain.

      Kuulostaako tutulta?

    • viestiä odotellessa

      kuulostaa niin samalta tuo aloitus,sopis niin mun elämääni! Välillä en tiedä onko työkaverini ihastunut vai ei. Katon myös monta kertaa päivässä sähköposit ja toivon,että hän olisi laittanut jotain kivaa viestiä. Tulee vähän sellainen pieni pettymys,jos ei ole tullut mitään.

    • Mies Kuusta

      Mielenkiintoinen aihe. Pitääkin analysoida itseään :-)

      1. Hakeuden Hänen lähelleen jos vain mahdollista. (Varon kyllä liioittelemasta)
      2. Olen kohtelias, hillitty ja ystävällinen
      3. Katson Häntä silmiin (tässä olen vähän huono Hänen seurassaan, mutta harjoittelen).
      4. Katson myös Hänen korviaan koska ne ovat aivan käsittämättömän suloiset. :)

      Pari kertaa olen kiittänyt Häntä etunimensä kera, tyyliin "Kiitos Mari". (Etunimen käyttö ei ole vastaavassa kanssakäynnissä tyypillistä)
      Kerran kutsuin häntä Kauniiksi. Tietenkin vähän epäsuorasti :)

      • Tähtipölyä

        Suloista


    • ??

      Kerrohan sä naisena.mitä nainen haluaa jos hän luo pitkän katseen lähtien kasvoista ja hitaasti laskee katseensa hieman vyötärön alle ja nyökkää muutan kerran..

    • nohtietty

      Että suljet vetskarisi seuraavalla kerralla kun käyt vessassa.

    • vääränä..

      hahah! :DD Tosi hyviä vastauksia, vaika seassa on huumoria! Mää nauran täälä aivan vääränä ja hiljenen jos noin on munkin kahdalla. Tai siis jos se poika noin tekee mua kohtaan xD ^^ ♥♥

      • sepposa

        jos nainen luo esim, kaupassa pikän katseen hän on töissä siä.jos taas mies tekee näin hän on luultavasti päissään tms. mut kyllähän nainen tykkää et sille sanoo pitävänsä hänestä ja yleensäkin uskaltaa sanoo edes jotain


    • hohhoijaa

      Miehet on kuusta :/ Ei niistä ota pirukaan selvää! Yhtenä hetkenä näyttää niin kiinnostuneelta..toisena on kuin ei oliskaan. Hermoilee jos näkee yllättäin..kuitenkin hakeutuu seuraan keksimällä ties mitä verukkeita. Tulee lähelle..koskettaa tai kulkee niin liki kuin vain voi..siis suorastaan "nuolee"..vaan toisena päivänä ei niin mitään. Kyse ei ole kuitenkaan mistään eilisen teeren tyypistä, vaan n nelikymppisestä ukkomiehestä :) Ihme tyyppejä!

    • Ihastunutrakastuko?

      Pliis joku auttakaa minua ...Olen ihan pulassa!
      Olen pidemmän aikaa chattaillu yhen miehen kaa ja nytten sitten tapasimme ensimmäisen kerran aikuisena (ollaan tavattu ennen kakaroina)
      kattelee syvälle silmiini , kutittelee , keksii nimiä minulle , lähettelee tekstareita chattailee facessa, ja jos en vastaa heti niin se soittaa minulle ja on puoli paniikissa et miks en vastaa , soittaa 20 min ennen kun on luonani että laitappa kahvi tippumaan tai 20 min ennen ja sanoo et se tulee hakemaan minut tallille , pyytelee luokseen, olen kysynyt suoraan siltä mutta en ole saannut suoraa vastausta .. vastas vaan ettei ole päässy yli sen exästä viel... :(
      Aina kun se tulee tänne niin se ottaa minua käsistä kiinni , vetää minut sänkyyn päällensä, halaa kattelee silmiin.
      Ja nyt se haluaa minut mukaansa viroon kun se ostaa moottoripyörän :D

    • Åpoiuyåååå

      "ettei ole päässy yli sen exästä viel..."
      Tasan 2 vaihtoehtoa: on hiukan ihastunut suhun mutta olet vaan laastari, jos ex tulis pyytämään takasin niin ukkohan menis ja sua ei enää muistettaiskaan. Tai sitten kehittelee susta näytettävän exälle, tyyliin "kyllä täälläkin osataan, ei paljoo kiinnosta!"

      Kumpikin huonoja, pidä varas. Ja sydämes.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe