Moi, kaikki 13-14.vuotiaat pojjat, ehkä tytötki...oon ite 13.wee mimmi joka haluais ylivieskan, kokkolan, kannuksen tai kaustisen tienomilta kundei, jotka ossais soittaa jotain. Ite laulaisin. Eli EN halua laulaa mitään sukkahousuhevii tai lollipoppii, vaa semmosta hieman punk-henkistä musaa, niinku Paramore!
Laulaja ettii Paramoren tapasta bändii!
6
472
Vastaukset
- uhujh
Luuletko teidän olevan sitten joku ihan Paramore kun on jätkiä bändissä ja sä laulat? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ps. ei millään pahalla
:)- poookkk
sis. just ärsyttää tommonen mollaaminen failevotus! Toisella o haave ja sää tuut siihen jtn mullkuttaa! lopeta vittu! oikeesti!!!
vitun kusiainen - totta puhut
poookkk kirjoitti:
sis. just ärsyttää tommonen mollaaminen failevotus! Toisella o haave ja sää tuut siihen jtn mullkuttaa! lopeta vittu! oikeesti!!!
vitun kusiainenPoookkk puhuu ihan totta!
- rock n' roll
kyl on nyt käyny niin että ei vissiin taida bändiä saada kasaan pojista, jos paramorea pitäis soittaa... Ite oon Kokkolalainen johtokitaristi, jonka mielestä kaikki moderni musiikki on per**e*ä.
Kaikilla on unelma. Mun unelma on päästä soittamaan johtokitaraa hyvässä bändissä. P*rha*a ku ei löydy ketään...
Mut oikeesti, ei kukaan tyyppi joka soittaa jotain "rock" instrumenttia ja on poika rupee soittaan paramorea. Ite en lähtis lupailemaan...
Tuntisko kukaan kettään tyyppiä Kokkolan lähistöltä joka vois lähteä bänditouhuihin mukaan?
Niin ja tuskin kukaan itseäänkunnioittava muusikko vaivautu opettelemaan komppaamaan melkoisen pas**ja biisejä. Siis edes opetella...
- fale
Vittu! Lopeta tommonen matkiminen! karseeta!
- falee
oon ylivieskasta ja oon 12v ja olisin ehk kiinostunu soitan rumpuja xDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389