Current 93:n kulttisuosio

s/pdif

En nyt voi tajuta, miksi ihmeessä musiikki, jota tehdään HALVALLA (vaikka autotalissa kasettisanelinta käyttäen), juristaan ja mölistään mikkiin outoja ja käytetään suhinaa ja siniaaltonostoja taustalla (hieman tietokonejippoilua siis), voi saada kovinkin myönteisiä arvioita musiikkipiireissä. Sama juttu on ulkomailla myös suomalaisen Fonal Records -artistien suhteen. Tässäpä on sitten youtube-linkki brittiläisen Current 93:n erään EP:n ainoaan sävellykseen "I Have a Special Plan for This World". http://www.youtube.com/watch?v=oqi4VpdMNmE

4

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 859373839

Joo siis kyllä kaikki pitää mennä tekee kalliiseen studioon. Eihän mikään HALVALLA tehty vaan voi olla hyvää, sanoohan sen jo järkikin. Vittuun kaikki henkkoht mieltymykset musiikin teon ja laadun suhteen, vittuun varsinkin kaikki HALVAT mieltymykset.

• mekvcmkcmds

Joo oon kyllä vähän samaa mieltä 859373839:n kanssa. Yleensä jopa halvempi on parempi kun se levyyhtiön pomo ei oo studiossa seisomassa ja kertomassa mikä on hyvää musiikkia ja mikä ei. Mutta siitä olin kyllä samaa mieltä että tuo linkin örinä on hirveetä kuraa, mutta sitten kuuntelin nuita muita biisejä esim
        http://www.youtube.com/watch?v=TWg4dnXCpt8
        ton. Ihan asiallistahan toi musiikkia on. Ei sillä että musiikin pitäisi olla asiallista, mutta melko puolueellisesti oli kyllä linkki valittu. sai aluks semmosen kuvan että koko bändin tuotanto on samallaista julistusta

• Höpönpöppö
        mekvcmkcmds kirjoitti:

Joo oon kyllä vähän samaa mieltä 859373839:n kanssa. Yleensä jopa halvempi on parempi kun se levyyhtiön pomo ei oo studiossa seisomassa ja kertomassa mikä on hyvää musiikkia ja mikä ei. Mutta siitä olin kyllä samaa mieltä että tuo linkin örinä on hirveetä kuraa, mutta sitten kuuntelin nuita muita biisejä esim
        http://www.youtube.com/watch?v=TWg4dnXCpt8
        ton. Ihan asiallistahan toi musiikkia on. Ei sillä että musiikin pitäisi olla asiallista, mutta melko puolueellisesti oli kyllä linkki valittu. sai aluks semmosen kuvan että koko bändin tuotanto on samallaista julistusta

"linkin örinä". Taidat olla sitä radio kansaa?

• kutsutaan

kokeellisuudeksi. :) Itseä C93:ssä miellyttää erityisesti mahtavat sanat, vaikkakin tuo kyllä Ligottin teksti onkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe