Suku painostaa riparille

Rape ..

Vitun suku painostaa mua riparille.. Ne ei vaan tajua sitä että mä en vittu voi sinne mennä, Jumala on perseestä. Syy miksen voi sinne mennä on se, että olen homoseksuaali. Ja koska kirkko tuomitsee homoseksuaalisuuden, niin olen kirkonvastainen! Suku ei tiedä että olen homoseksuaali, ja yrittää painostaa mua riparille - mut ku en mä voi sinne mennä koska jumalahan vihaa homoseksuaaleja! siks en vois ikinä kuvitella ajattelevani hyvää uskonnosta, ku kaikki aina tuomitsee mun homouden!

32

5712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti-Arska

      Kerro suvullesi, että et halua mennä riparille ja selität, ettet hyväksy kirkon homovastaisuutta. Kerro myös, että haluaisit mielummin Prometheus-leirille tai että et mene kumpaankaan. Toisin kuin armeijasta ja sivarista kieltäytyjät, sellaiset, jotka kieltäytyvät sekä riparista että protusta, eivät joudu vankilaan. Sinun on uskaltauduttava tulla kaapista. Jos isovanhempasi tuomitsevat sinut paholaisen luomukseksi, sano heille, että et usko Jumalaan etkä myöskään Saatanaan. Minä olen ollut ateisti Aasian tsunamikatastrofista lähtien. Vastustan myös Raamatun homovastaisuutta ja olen kyseenalaistanut monia asioita uskonnosta. Kävin myös Protu-leirin viime kesänä. En ole kommunisti enkä saatananpalvoja. Tee itse omat päätöksesi, älä alennu tekemään jotain vain miellyttääksesi muita.

      • IHMISTEN

        keksintöä! Kirkon piirissä on paljon homoja, viime aikoina vasta ovat uskaltaneet tulla "ulos kaapista" Eikä sun tartte selitellä kellekään mitä sängyssä puuhaat ja kenen kanssa! SE on SUN yksityisasiasi, kerrot tai et! Ei kuulu kellekään! Ja kiletäytyminen riparista on ihan eri asia kuin homous! Sanot, että VAKAUMUKSESI estää sua menemästä riparille. RIPARIPAKKOA ei ole! Eläkä jumalaa vihaa...ei ole tarvetta, usko tai et, mutta VIHA syö ihmistä ja se on turhaa!


      • kaikki vaan
        IHMISTEN kirjoitti:

        keksintöä! Kirkon piirissä on paljon homoja, viime aikoina vasta ovat uskaltaneet tulla "ulos kaapista" Eikä sun tartte selitellä kellekään mitä sängyssä puuhaat ja kenen kanssa! SE on SUN yksityisasiasi, kerrot tai et! Ei kuulu kellekään! Ja kiletäytyminen riparista on ihan eri asia kuin homous! Sanot, että VAKAUMUKSESI estää sua menemästä riparille. RIPARIPAKKOA ei ole! Eläkä jumalaa vihaa...ei ole tarvetta, usko tai et, mutta VIHA syö ihmistä ja se on turhaa!

        Koko raamattu jumalineen ja jeesuksineen on ihmisten itse keksimää satua ja höpötystä.


      • lesbotkin
        kaikki vaan kirjoitti:

        Koko raamattu jumalineen ja jeesuksineen on ihmisten itse keksimää satua ja höpötystä.

        eihän hän voi tuomita kättensä töitä! Ihmiset sen tekevät, pikkusieluisuudessaan ja homofobiassaan, mutta kirkon sisällä alkaa järki pikku hiljaa voittaa. Suosittelisin, että menisit sinne rippileirille. Ei siellä nykyään paukuteta Raamatulla päähän, vaan enemmänkin keskustellaan nuoria kiinnostavista elämänkysymyksistä.


      • valikoiden
        lesbotkin kirjoitti:

        eihän hän voi tuomita kättensä töitä! Ihmiset sen tekevät, pikkusieluisuudessaan ja homofobiassaan, mutta kirkon sisällä alkaa järki pikku hiljaa voittaa. Suosittelisin, että menisit sinne rippileirille. Ei siellä nykyään paukuteta Raamatulla päähän, vaan enemmänkin keskustellaan nuoria kiinnostavista elämänkysymyksistä.

        Poimia sen ydinsanoma rakkaudesta, mutta paljon siellä on ihan ihmistekoa. Niinkuin nämä homo-kohdat. Jeesus ei sanan puolikkaallakaan sanonut mitään homoja vastaan!


      • valinta...
        valikoiden kirjoitti:

        Poimia sen ydinsanoma rakkaudesta, mutta paljon siellä on ihan ihmistekoa. Niinkuin nämä homo-kohdat. Jeesus ei sanan puolikkaallakaan sanonut mitään homoja vastaan!

        En ole homo enkä lesbo, enkä ole rippikoulua käynyt. En myöskään ole sitä mihinkään tarvinnut.Lapseni saa myös itse päättää käykö rippikoulun vai ei, en kiellä enkä käske.


      • ...........
        lesbotkin kirjoitti:

        eihän hän voi tuomita kättensä töitä! Ihmiset sen tekevät, pikkusieluisuudessaan ja homofobiassaan, mutta kirkon sisällä alkaa järki pikku hiljaa voittaa. Suosittelisin, että menisit sinne rippileirille. Ei siellä nykyään paukuteta Raamatulla päähän, vaan enemmänkin keskustellaan nuoria kiinnostavista elämänkysymyksistä.

        "Ihmiset sen tekevät, pikkusieluisuudessaan ja homofobiassaan, mutta kirkon sisällä alkaa järki pikku hiljaa voittaa." Ja paskat. Kirkko on harannut vastaan kaikkien uudistuksien kohdalla, oli sitten kyse naisten oikeuksista, homojen oikeuksista, you name it. Sitten, kun muu yhteiskunta on mennyt menojaan, on sielläkin päässä vedetty johtopäätökset ja muutettu kurssia. Mutta mikään edistyksen mekka tämä meidän suomalainen luterilainen kirkkomme ei kyllä tod. ole. Moni asia olisi ollut paremmin aikoja sitten ilman sitä vastaanharaamista. Pahimpia näistä kaikista ovat kuitenkin nämä mannekiinit, naispapit, kristitty nuoriso ja muutamat homot/lesbot, jotka yrittävät mainostaa tätä taantumuksen mustaa linnaketta sellaisilla sanoilla, jotka eivät kuvaa sen luonnetta alkuunkaan. Se "pikkusieluisuus" on edelleen tavanomaista 90% maapallon kristityistä. Pikkusieluisuus on osa vuosituhatta vanhaa oppia, sanoivat mannekiinit mitä tahansa.


      • dhd
        IHMISTEN kirjoitti:

        keksintöä! Kirkon piirissä on paljon homoja, viime aikoina vasta ovat uskaltaneet tulla "ulos kaapista" Eikä sun tartte selitellä kellekään mitä sängyssä puuhaat ja kenen kanssa! SE on SUN yksityisasiasi, kerrot tai et! Ei kuulu kellekään! Ja kiletäytyminen riparista on ihan eri asia kuin homous! Sanot, että VAKAUMUKSESI estää sua menemästä riparille. RIPARIPAKKOA ei ole! Eläkä jumalaa vihaa...ei ole tarvetta, usko tai et, mutta VIHA syö ihmistä ja se on turhaa!

        Miks kirkko ei sais syrjiä homoja, homot voi perustaa oman kirkon jos tää ei miellytä. Jokasella uskonnolla on oikeus valita mitä ne kannattaa/ syrjii.


      • -------------------
        valikoiden kirjoitti:

        Poimia sen ydinsanoma rakkaudesta, mutta paljon siellä on ihan ihmistekoa. Niinkuin nämä homo-kohdat. Jeesus ei sanan puolikkaallakaan sanonut mitään homoja vastaan!

        Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan sanaa, eikä sitä voi tai pidä lukea siten, että poimii vain ne kohdat, jotka sattuu tuntumaan hyvältä.

        Sekä Vanhasta että uudesta testamentista löytyy kohtia, joissa homoseksuaalinen käyttäytyminen tuomitaan Jumalan tahdon vastaisena. Se on synti siinä missä muutkin synnit. Siitä huolimatta Jumala rakastaa jokaikistä ihmistä. Ihminen ja ihmisen teot eivät kuitenkaan ole ihan sama asia.


    • Jonttu1991

      tarvitse ottaa kirjaimellisesti. Nykyään kirkon läheisyydessä toimii massasta poikkeavia ihmisiä. Tasa-arvo katsos, tasa-arvo.

      • aaaaaaaaaaa

        HOMO! AHAHHA


    • kiinnostaa?

      Tossa iässä ei tiedä vielä mikä seksuaalisuudestaan on. Kiva että olet saanut pintymän että olet homo. Kaveritko sulle kertoi uuden sanan? Tule ulos kaapista suvun nähden, äitis saa slaagin ja isäs ei enää koskaan puhu sulle. Hyvää loppuelämää. LOL. Sitäpaitsi ei kirkko homoja tuomitse, poikakuorotkin on olleet homomyönteisiä kautta aikojen. Paljonhan sieltä on paljastunut homoutta kirkon piiristä, nyt jälkikäteen.

      • jumalauta...

        mikä pwntu oot. Siis ei aloittaja, vaan tämä kenen perään laitoin kommenttia.


    • ,,,

      Ei riparille ole pakko mennä. Kertomuksia löytyy kirjoistakin jos kiinnostusta on. Jumalaan voi uskoa ilman kirkkoa ja uskonto lahkoja. Miksi ajattelet että vihaisi homoseksuaaleja? En ymmärrä. Asiaan liittyy varmasti monenlaisia mielikuvia > Ihmiset, voivat olla tuomitsevia, vaikka ei saisi olla. Kaikki eivät ole tuomitsevia.

    • Se on vain joidenkin uskova...

      Mene sinne riparille,kadut muuten myöhemmin. Siellä on hauskaa,tutustut uusiin tyyppeihi ja kun oot sen käyny,niin voit olla kumminakin.

    • juuri Jumala antoi ainoan p...

      ettei yksikään, joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän. Homoseksuaalisuus ei ole este kun Jumalan armoon turvaa oikeasti. Kysy Jumalalta. Esitä myös kysymyksiä riparilla. Riparilla juuri voit esittää näitä kysymyksiäsi. Ja erityisesti Jumalalta voit kysyä. Hän vastaa kyllä lopulta.

    • lolldaad

      Tiesittekö että homoseksuaalisuus voi olla luonnon keino vastustaa ihmiskunnan räjähdemmäistä kasvua, Luonto valitsee randomilla yhden tyypin ja laittaa siihen homoutta aiheuttavan geenin, jotta tämä yksilö ei voisi lisääntyä. Jos ihmisiä tulisi liikaa niin luonnon kantokyky romahtaisi ja siitä aiheutuisi suuret nälänhädät ja sodat elintilasta (jonka merkkejä voime nähdä jo nyt) ei mulla muuta.

    • Jerryke

      ... tietää, että ajattelekoohan immeiset mitään maalaisjärjellä. Esimerkiksi, kun me olemme olemassa niin emme ole homouden lapsia vaan terveen naisen ja miehen suhteen aikaansaannoksia. Sinä et ole homojen tekele niin heitä mäkeen koko idea, että immeinen syntyisi homoksi kuten jotkut väittää. Eipä ole kukaan vielä uskaltanut tehdä sitä, että väittäisi ihmisen syntyneen bedofiiliksi ja siksi heitä ei pitäisi tuomita. Hullua edes ajatella niin. Ajatus että homoksi synnytään on homopuoltajien itsensä keksimä valhe pelastusrengas. Ympäristö, olosuhteet, harhakuvat... sekoittavat ihmisten luonnollisia aisteja ja viettejä. Tiede ei tue homoksi syntymisoppia. Vastikään luin siitä artikkelin. Olen tavannut riparin käyneitä nuoria. Kyllä on positiivisia kokemuksia ollut. Ihmisten jumalakuva on perseestä. Harhaa ja kauhukuvia riittää. Jumala on antanut hyvät käskyt ihmisille koska ne ovat ihmisten parhaaksi. Ei liikennesäännötkään ole tarkoitettu Sinun harmiksi vaan perhaaksesi, että varjeltuisit onnettomuuksilta. Niin Jumalan käskytkin. Jumala tuomitsee ja kieltää homouden, lesbouden, pedofiilian... kaiken sen mikä on ihmiselle itselleen ja lähimmäisilleen tuskaksi ja tuhoksi. Esimerkiksi vaikka: " Älä varasta ". Varas ei tee koskaan oikein ja kuvitteleppa miltä Sinusta tuntuisi jos sinulta varastetaan. Tai miltäs Sinun isästäsi tuntuisi jos äitisi tekisi huorin toisen miehen kanssa ? Saati sitten Sinusta jos saisit tuollaista tietää. En suinkaan tällaista toivo enkä usko niin, mutta otin esimerkiksi vain. Ei Jumala ole mikään terroristi vaan haluaa hyvää Sinullekin. Homouden luonnottomuudesta kertoo sen pääpiirteet: lyhytkestoisia, sukupuolitauteja levittävä, alkoholikäyttö suurta, moni homo hakee apua vapautuakseen. Tässä vain osa homouden luonteesta. Olet vielä nuori mies. Toivon Sinulle kaikkea hyvää ja Jumala on rakastanut Sinua tähänkin mennessä. Häneltä olet saanut elämässäsi sen kaiken hyvän mitä sinulla on. Terveys, viisautesi, luonnonlahjasi... Homous ei ole Jumalan anti, sen todistaa jo se että homous ei ole ihmiselle hyvä valinta. Kukaan ei synny homoksi. Rippikoulu on sinulle varmasti hyväksi. Toki voit valita asian itsenäisesti. Jumala haluaa vapauttaa ihmisen siteistä. Olen kuullut kuinka homoja on tullut uskoon ja vapautuneet täysin homouden pauloista. Löytäneet mainion vaimon ja perustaneet perheen. Terve mies nainen suhde on seksissäkin rikas ja tarpeet tyydyttävä. Kaikkea Hyvää Sinulle !

      • voi taivas...

        sairaus josta voi "parantua". Homous on homolle sama asia kuin heterolle on olla hetero. Ei homoksi tulla hetken mielijohteesta tai jonkun saastuttamana. Homoksi synnytään, monilla vain menee aikuis-ikään asti ennenkuin asian uskaltaa myöntää itselleen, saati läheisilleen. En ymmärrä teitä jotka muuta väittävät. Miten suu pantaisiin jos heterous olisikin syntiä? Nimimerkki Homon sisko


    • jpp3

      ...ole pakko käydä rippikoulua. Se ei ole mikään oppivelvollisuus asia. Homoseksuaalisuus on syntiä. Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      • ---

        Aloittajalle: Pysy lujuna ja tee niin kuin koet parhaaksesi. Älä anna periksi kun uskovaiset painostavat... typerää toimintaa. Miksi toimia tässä tilanteessa muiden ehdoilla kun kyse on kummiskin omasta elämästä. jpp3:lle: Nimenomaan näin. Kuunnelkaa vain 2000 vuotta vanhoja tarinoita. Niissä täytyy olla jotain perää, onhan ne sentään ihmisten kirjoittamia. Maailmassa on niin monta uskontoa kuin on ihmisiäkin. Tulkitse vain rauhassa raamattuasi, mutta älä turputa sitä "oikeaa tietoasi" muille. Nykyään sitä tehdään jo muutenkin tarpeeksi. Mielipiteitä toki saa esittää, mutta ne olisi myös hyvä mielellään perustella.


    • Jumala ei vihaa homoseksuaa...

      Mistä niin päättelet.

      • hddvv

        Kerro mullekki mistä voin tavottaa JUmalan ja kysyy?


      • Raamatusta
        hddvv kirjoitti:

        Kerro mullekki mistä voin tavottaa JUmalan ja kysyy?

        Raamattu on Jumalan sanaa meille ihmisille. Sitä lukemalla voit löytää Jumalan! Sitä kautta Hän kertoo tahtonsa ja opit tuntemaan Hänet.


    • ...kivaa oli

      Tosin onhan siitä jo parikymmentä vuotta ja homovastaisuus oli silloin tietenkin vielä hurjempaa kuin nyt. Mutta kaikesta huolimatta koin tuolla riparilla (10 pv:n leiri) herätyksen, en suinkaan uskonnollista...vaan tajusin kuinka ihanaa poikain kesken voikaan olla, ensimmäiset kokemukset toisen pojan kanssa sain tuon riparin aikana. Molemmat olimme tapahtuman jälkeen hieman noloina, asiasta ei keskusteltu. Mutta ei se unohtunutkaan, hellät hetket toistuivat usein tuon ensimmäisen kerran jälkeen, riparin aikana ja sen jälkeen sitten "syvällisemminkin" :). No, meni vähän asian viereen... tällaiselle perushemmolle, jolla ei ole koskaan ollut papille asiaa eikä tosin papillakaan minulle, riparin käyminen on vain yksi muisto muiden joukossa, tosin erittäin miellyttävä sellainen.

    • ipproK

      Jos on lahjoja riparin päätteeksi tulossa, niin totta perkele sinne vaan. Mä en rehellisesti ymmärrä miksi yksikään, ainakaan hetero mies, yrittäis survoa homoja kaappiin. Se on vaan enempi meille kun yksi homo parka ei kaapissa elellen päädy onnettomaan liittoon naisen kanssa ja sitä rataa :1 Mut joo jos lahjoja, ota ne pois !!! Terveisin ateisti... joka tykkää lahjoista :D Tosin paskalla säkällä irtoaa rippiristi ja 20e tai no 100mk... Se oli mun saldo -.- No pussikaljat sain. Kirkkoa on syytä tuomita monesta muustakin syystä. Mut mut väliin se kannattaa jättää kuitenkin jos oletat että siellä on kurjaa, siis jos kyseessä leiri. Itse viihdyin kohtalaisen hyvin, vaikka julmetun naurettavaa pelleilyä siellä kyl oli.

      • riparille vaan

        Riparilla on hauskaa. Ainakin perus seurakunnan riparilla ei kovinkaan montaa kiinnosta ne uskonnon jutut pätkääkään, vaan tarkoitus on vaan pitää hauskaa. Itse olin riparilla laskettelemassa Tahkolla, ja oli kyllä hieno reissu. No olihan se konfirmaatiokin ihan vaikuttavan oloinen tilaisuus, vaikken uskonnosta niin perustakaan. Ja tottai raha kelpasi sukulaisilta lahjaksi =).


      • miksi pitäisi mennä?
        riparille vaan kirjoitti:

        Riparilla on hauskaa. Ainakin perus seurakunnan riparilla ei kovinkaan montaa kiinnosta ne uskonnon jutut pätkääkään, vaan tarkoitus on vaan pitää hauskaa. Itse olin riparilla laskettelemassa Tahkolla, ja oli kyllä hieno reissu. No olihan se konfirmaatiokin ihan vaikuttavan oloinen tilaisuus, vaikken uskonnosta niin perustakaan. Ja tottai raha kelpasi sukulaisilta lahjaksi =).

        Miksi ihmeessä suku painostaa johonkin riparille? Itse en aikoinaan mennyt ja päivääkään en ole katunut, en pidä riparia millään tavoin tärkeänä asiana elämässä. Itsekin olen ateisti ja edes lahjat eivät saaneet minua menemään, koska uskonto ei vain ole koskaan ollut millään tavoilla läheinen asia. Miksi siis olisin mennyt Raamattua lukemaan ja keskustelemaan uskonasioista kun eivät ole osa elämääni? Myöskään leiritoiminta ei kiinnostanut, olen sen verran ujo etten ole koskaan tykännyt mistään sellaisesta.

        Kukaan ei voi sinua pakottaa riparille. Ripari on vain yksi kärpäsen paska maailmassa, sieltä ei saa mitään millä olisi merkitystä elämässä. Et vain saa olla kummi etkä mennä kirkossa naimisiin. Mitä sellaisilla "etuisuuksilla" muka elämässä tekee?


      • zfgfgvju
        miksi pitäisi mennä? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suku painostaa johonkin riparille? Itse en aikoinaan mennyt ja päivääkään en ole katunut, en pidä riparia millään tavoin tärkeänä asiana elämässä. Itsekin olen ateisti ja edes lahjat eivät saaneet minua menemään, koska uskonto ei vain ole koskaan ollut millään tavoilla läheinen asia. Miksi siis olisin mennyt Raamattua lukemaan ja keskustelemaan uskonasioista kun eivät ole osa elämääni? Myöskään leiritoiminta ei kiinnostanut, olen sen verran ujo etten ole koskaan tykännyt mistään sellaisesta.

        Kukaan ei voi sinua pakottaa riparille. Ripari on vain yksi kärpäsen paska maailmassa, sieltä ei saa mitään millä olisi merkitystä elämässä. Et vain saa olla kummi etkä mennä kirkossa naimisiin. Mitä sellaisilla "etuisuuksilla" muka elämässä tekee?

        Homous on sairaus. Olet sairas likainen hintti. Ihmistä ei ole tarkoitettu homoilemaan vaan siksi on kaksi eri sukupuolta. Tunge vaan patukkaa perseesees homo!


      • toivott.ei olla sukua
        zfgfgvju kirjoitti:

        Homous on sairaus. Olet sairas likainen hintti. Ihmistä ei ole tarkoitettu homoilemaan vaan siksi on kaksi eri sukupuolta. Tunge vaan patukkaa perseesees homo!

        mistähän takahikiältä näin kehittyneitä "tulevaisuuden toivoja" vielä nykyaikana
        löytyy,,hehhehheeee.."homous on sairaus" !
        Soo´ri ny,mutta kaverit on huijannu sua..
        homoseksuaalisuus on ominaisuus joka on ollut aina olemassa..ei siis ihan uus keksintö! joten mikä siinä on sairasta?
        Ikävää,että näitä Tolloja huutelijoita tuntuu aina löytyvän, ei voi mitään.
        Aloittaja: homous ja rippikoulu eivät liity toinen toisiinsa mitenkään.Tai yhtä paljon
        kun se että joku on pidempi,lyhyempi jne. kun keskivertoväestö.


    • kun wc vapautuu sinulle.

      Suku on pelkkää kateutta.Ellei asiaa huomaa,on tietenkin tavannomaisen pölö.Ja jos sen huomaa,on poikkeava ja kadehdittava.Jos on taas rikastunut,on suvun helmi.Jos on vammautunut,on suvun tahra ja häpeä.Jos olet uskovainen,tunnet ainakin itse mahtisi suvussa.Ehkä muut voivat pitää vähän pimahtaneena?Riippuu,kuinkapaljon rahaa on kertynyt uskovaisuudella.Suvusta erossa olet vapaa.Jos olet naimisissa sukusi kanssa olet sukusi riesa.Sukusi rahamies tai nainen huomaa kyllä kun kärkyt hänen rahojaan tämän kuolinvuoteella.Hän antaa kaiken mieluummin valtiolla.Virkaholhooja pyhittää vainajan muiston rahoineen tekemällä niiden kanssa kuinka laki sallii.Kun Hautausmaalla takanasi avimesta haudasta nousee savua,ei ole kysymys että joku nyt on muuttamassa helvettiin,vaan lämmitetään nyt ensin haudan reunojakin jotta on parempi kaivaa.Mihin sitten viimeisellä tuomiolla joudummekin,toivottavasti siellä vähän helpoittaa?

      • ynuiutyhfgfsg

        Kannattaa käyä ripari, saahan siitä ainaskin rahaa, jos ei muuta. ;D


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe