Exät ja niihin suhtautuminen

kysymykset

Tapasin äskettäin yhden exän ja tämä kovasti flirttasi mulle. Siitä tulikin mieleen: a) flirttailetko sinä exillesi? b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan?

7

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirttailen

mutta vain salaa julkisesti en

• a) flirttailetko sinä exillesi? En, koska sen enempää minä kuin muutkaan suomalaiset eivät osaa flirtata. b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan? Tervehdin ja useimmiten jään juttelemaan. He ovat mukavia naisia, vaikkei pareisuhde onnistunutkaan.

• maria53

onko siltä ajalta yhteisiä alaikäisiä lapsia. Jos ei mitään sidettä ole,miksi tarvitsee tavata tai pitää yhteyttä exään, niin miksi sitten?? Mennyt on mennyt, ja omalla kohdallani en halua tavata mennyttä elikkä exää. Mielestäni exän jatkuva ajatteleminen ja flirttailu osoittaa,että haluaa suhteen alkavan uudelleen puolin ja toisin.

• Tapasin äskettäin yhden exän ja tämä kovasti flirttasi mulle. Siitä tulikin mieleen: a) flirttailetko sinä exillesi? - edelleen, riippuu. b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan? - sekäettä, voisin kävellä suoraan vastaan silmiin tapittaen, vaihtaa kadun toiselle puolen ja olla ees katsomatta tai hymyillä ja pysähtyä jutteleen. niin kiinni siitä miten sitä ollaan erottu ja millä mielin ja onko siinä koko hommassa ollu ylipäätään miten mukana.

• vänksy

a) flirttailetko sinä exillesi? ~ En b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan? ~ Kaikkien kanssa nyt vähintään moikataan, jutellakin voidaan, tosin en oo moniin vuosiin nähnyt kuin kahta miestä, joiden kans oon ollut. Heidän kanssa vaan ollut oma-aloitteisesti yhteydessä. Muihin nyt ei oo ollut kiinnostusta, eikä syytäkään olla yhteydessä. Eipä niitä suhteitakaan nyt kaikkia voi edes suhteiksi kutsua. Enpä tiedä silti, mikä niille oikeampi nimitys olisi.

• a) flirttailetko sinä exillesi? - Tämä on vähän erikoinen kysymys mulle, koska en ole huomannut, että exää olis tullut koskaan vastaan missään livenä... netissä on seurannut minua ja olen tuolloin yleensä flirttaillut. b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan? - Luulen, että jos tulis livenä vastaan, niin riippuis tilanteesta, että haluanko hänen kanssaan jutella.

• a) flirttailetko sinä exillesi? Jos sattuisin tapaamaan, niin en flirttailisi. Ei ole mitään kaipuuta menneeseen. b) miten suhtaudut muuten, jutteletko vai vaihdatko kadun puolta, jos tulee kadulla vastaan? Voisin jutella, jos pysähtyvät juttelemaan. Kysyisin kuulumisia. Yksi saattaisi vaihtaa kadun toiselle puolelle. Hänen kanssaan en siis varmaankaan juttelisi. Hänenkin kohdallaan voisin ottaa jonkun yhteisen tutun kautta (jos sattumalta kohtaisin) selvää, mikä on hänen elämäntilanteensa ja vointinsa jne. on. Kyllä mua kiinnostaa jossain määrin, mitä kuuluu ihmisille, jotka ovat (jopa vuosia) kuuluneet tiiviisti mun elämään. Kenestäkään en kuitenkaan alkaisi varta vasten selvittää juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      167
      2001
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1429
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      131
      1139
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      54
      848
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      826
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      794
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      19
      769
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      722
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      693
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      195
      611
    Aihe