Nii_n?
Millainen mies ostaa itselleen vaimon
13
419
Vastaukset
hyvin rikas mies
- myynnissä?
Ja jos rahalla ostaa, niin silloinhan saa just niin hyvän kuin paljon siitä on maksanut.
- aika varma asioistaan
Olen varma,että vaimokauppaa onnaa USAn ja Venäjän, sekä Suomen ja Filippiinien välillä.Muut tapaukset ovat niin yksittäisiä,että summa on häälahjojen listassa;>
Varmaan sellainen, joka tyytyy hyötyliittoon eikä rahat riitä siihen suomalaisen kanssa?
et osa miehistä näkee naiset työkaluina. K-raudasta ei saa naisia eli .... No joo. Raha on siit mielenkiintoinen et jos jollekin hinta määritellään niin aina löytyy ostaja. Ja usein toimii myös toistapäin. Se lienee vain ajasta ja kulttuurista kiinni et mikä ostaminen on moraalisesti sallittua ja mikä teilataan kättelyssä. Suomessa koiran ostaminen on ok, naisen ei.
- joten,,
Otsikkooni laittamasta tekstistä voit päätellä vastaukseni.
myötäjäiset? Saako mielestäsi morsiamen tai sulhasen perheelle antaa omakotitalon lahjaksi liiton kunniaksi?
- -.-
muslimimaissa.
- joten,,
ttuplai kirjoitti:
myötäjäiset? Saako mielestäsi morsiamen tai sulhasen perheelle antaa omakotitalon lahjaksi liiton kunniaksi?
No tuota sun nyt ei edes olisi tarvinnut kysyä: tietysti saa antaa morsiamen tai sulhasen perheelle talon. Asianmukaisin käytäntein (joita en tässä jaksa listailla) tietysti.
joten,, kirjoitti:
No tuota sun nyt ei edes olisi tarvinnut kysyä: tietysti saa antaa morsiamen tai sulhasen perheelle talon. Asianmukaisin käytäntein (joita en tässä jaksa listailla) tietysti.
muistaa ostamisen sijasta vain antaa lahjan niin moraalinen oikeutus on hankittu. Saaks seksistä antaa esim. 100 Euron lahjan partnerille? Entäs jos usseempi mies haluaa just samalle naiselle antaa lahjoja - sillee ihan hyvää hyvyyttään? Mä olen ain sanonut et moraalissa on vain kyse terminologiasta.
- joten,,
ttuplai kirjoitti:
muistaa ostamisen sijasta vain antaa lahjan niin moraalinen oikeutus on hankittu. Saaks seksistä antaa esim. 100 Euron lahjan partnerille? Entäs jos usseempi mies haluaa just samalle naiselle antaa lahjoja - sillee ihan hyvää hyvyyttään? Mä olen ain sanonut et moraalissa on vain kyse terminologiasta.
Ei kannata kääntää kehäpäätelmäksi. Sä kysyit, että saako morsiamen tai sulhasen perheelle antaa lahjaksi talon liiton kunniaksi. Vastasin, että saa ja voin tarkentaa sen verran, että lahjan saa antaa. Sä jos haluaisit lahjoittaa isällesi talon tai vaikkapa perniöläisille oraville vuodeksi pähkinöitä, sä saat sen tehdä. Eiköhän luulisi olevan itsestään selvää jo se, että kun mainitsin aloitukseen liittyen, ettei ihmiskauppa ole sallittua, myös tarkoitin sitä.:)
- Yksinäinen ja Epäsosiaalinen
Niin luultavasti tuo olisi ainoa tapa löytää jonkin sortin tosirakkaus tai edes mahdollisuus siihen. Ostamalla naisen saisin sitoutettua jonkun tutustumaan ja tottumaan itseeni niin kauaksi aikaa että hän löytää suunnilleen väkisin ne mun paremmat puoleni ja kenties tykästyisi niihin. Ellei löytäisi päästäisin menemään. Aika halpa hinta se kuitenkin on oikeesta tilaisuudesta ja siitä että joku nainen pistää muhun aikaa ja vaivaa ja antaa huomiota, koska se mitä niillä voi - ehkä - saada on kuitenkin niin paljon arvokkaampaa.
- $@
Miten se onnistuu? Jostain nettikaupasta vai? Mitähän maahanmuuttoviranomaiset tuumaisivat? Onko joku suomalainen mies oikeasti antanut heti kättelyssä jollekin thainaiselle esim. 10 000 euroa käteen siitä hyvästä, että tämä menisi naimisiin hänen kanssaan? Vai onko kaikki avioliitot suomalaisen ja kehitysmaan asukin kanssa sinun logiikallasi ostettuja? Ainahan niiden ainakin osittainen motivaatio on elintason kohentaminen ja siten kaikki afrikkalaiset aviomiehetkin ovat sinun logiikallasi ostettuja miehiä. Mieslutkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533