suudelma

Leena

Onko mitään symboliikkaa siinä miten mies suutelee naistaan. Siis mitä minkäkinlainen suudelma vistittää? Mieheni on alkanut suudella minua tosi usein otsalle. Joskus suhteen alkuaikoina suuteli myös näin. Sitten oli pitkä aika, ettei käyttänyt tätä suudelmaa ja nyt on alkanut taas suudella näin.

19

3968

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari-Anne

Vaikea sanoa tosiaan, mutta kun noin huomattava muutos on tapahtunut, kannattaisi ehkä ihan varmuuden vuoksi olettaa, että hänellä on toinen nainen. Ainakin miehesi on pettänyt sinua. Ensimmäinen liike nyt on puhelimen tutkiminen. Jos sieltä ei löydy todisteita, voit kokeilla järeämpiä keinoja. Tutki taskut, lompakot ym. epämääräisten kuittien varalta. Kannattaa myös tutkailla auton matkamittaria. Jos vieläkään ei löydy todisteita, kannattaa kysyä suoraan ja tingata niin kauan, että tunnustus tulee.

• Tiina

Siis et voi oikeasti olla noin hysteerinen. Meillä ainakin oon huomannut, että mies suutelee otsalle silloin, kun suhteessa menee paremmin, eli se on sellasta "olen ystäväsi"-tyyppistä ei-seksuaalista huomioimista.
        Pelkästään positiivista. Miten miehet voi ikinä miellyttää naista ilman että heti syytetään ja epäillään?!

• Mari-Anne
        Tiina kirjoitti:

Siis et voi oikeasti olla noin hysteerinen. Meillä ainakin oon huomannut, että mies suutelee otsalle silloin, kun suhteessa menee paremmin, eli se on sellasta "olen ystäväsi"-tyyppistä ei-seksuaalista huomioimista.
        Pelkästään positiivista. Miten miehet voi ikinä miellyttää naista ilman että heti syytetään ja epäillään?!

Noh, noh, eipäs nyt hysteeriseksi sentään haukuta. Sen tauti taisi poistua lääkärikirjasta jo vuosikymmeniä sitten.

Totuus nyt on vain se, että selvät muutokset miehen käytöksessä viestivät syyllisyydentunnosta. Mikä muu vaikuttaisi miehen käytökseen niin voimakkaasti, että jopa pinttyneimmätkin rutiinit muuttuvat?

Ja eihän epäilemällä kuitenkaan mitää häviä. Vara ei venettä kaada.

• >:-E
        Mari-Anne kirjoitti:

Noh, noh, eipäs nyt hysteeriseksi sentään haukuta. Sen tauti taisi poistua lääkärikirjasta jo vuosikymmeniä sitten.

Totuus nyt on vain se, että selvät muutokset miehen käytöksessä viestivät syyllisyydentunnosta. Mikä muu vaikuttaisi miehen käytökseen niin voimakkaasti, että jopa pinttyneimmätkin rutiinit muuttuvat?

Ohhoh, kärjistän nyt kyllä rankasti, mutta olet kyllä peeloin nainen minkä kirjoittamista olen vähään aikaan nähnyt.

En viitsi edes perustella. Sinun mielipiteesi mädättää viimeisetkin rippeet mitä kahden ihmisen välillä voi olla.

• Leena

Meillä on mennyt huonosti ja olen epäillyt hänen pettävän minua, mutten ole varma, kun ei ole tunnustanut mitään. Nyt on mennyt taas paremmin, kun tämä suutelotyyli on tullut. Se tuntuu hyvältä, mutta siinä on jotain mikä vaivaa. On aika kaverillisen oloinen, hyväksyvä. Enemmän kaipaisin oikein kiihkeää suudelmaa silti. Saan häneltä kyllä suullekin suukkoja, ovat aika pieniä.

• senna
        Tiina kirjoitti:

ja pieni tarina siitä miten naiset normaalisti voi reagoida hysteerisesti. joten naurakaa tai tehdä edes niinkuin nauraisitte! :)
        se on merkki siitä että hän välittää eikä pelkästään seksuaalisesti. monet suutelee otsalle vaikka haluaisivat suudella suulle mutta hän haluaa sanoa että pidä itsestäsi huolta! :)

• Leena
        senna kirjoitti:

ja pieni tarina siitä miten naiset normaalisti voi reagoida hysteerisesti. joten naurakaa tai tehdä edes niinkuin nauraisitte! :)
        se on merkki siitä että hän välittää eikä pelkästään seksuaalisesti. monet suutelee otsalle vaikka haluaisivat suudella suulle mutta hän haluaa sanoa että pidä itsestäsi huolta! :)

Siis voisiko periaatteessa tarkoittaa myös, että on aikeissa jättää minut? Siis, että välittää siitä miten pärjään, että koita pärjätä ja pidä itsestäsi huolta? Olen nimittäin koko ajan pelännyt, että on tunteet viilenneet hänen puoleltaan ja miettii eroa...

• mies
        Mari-Anne kirjoitti:

>Totuus nyt on vain se, että selvät muutokset >miehen käytöksessä viestivät >syyllisyydentunnosta.

VOIVAT viestiä syyllisyydentunnosta. Toisaalta muutokset ihmisen käytöksessä voivat viestiä myös vain muutoksesta.

>Ja eihän epäilemällä kuitenkaan mitää häviä. >Vara ei venettä kaada.

Ihmissuhteissa "vara" nimenomaan kaataa koko veneen. Miksi? Koska toisen epäileminen ei voi olla ilmaisematta epäluottamusta. Luottamus puolestaan on hyvien ihmissuhteiden kulmakivi, ei mikään "vara".

• seBu^
        Mari-Anne kirjoitti:

ei se kyllä sitä tarkota että jos suutelee jonneki muualle ku yleensä että on pettäny..heh.. kyllä ois monta suhetta menny poikki jos tuollaista rupeis kuvittelemaan.. ;) mutta jokaisella on omat mielipiteensä..mä nyt vaan oon tätä mieltä..että sen verran pitäs olla suhteessa luottoo molemmin puolin..eihän siitä tulis muuten yhtään mitään koko suhteesta!

• senna
        Leena kirjoitti:

Siis voisiko periaatteessa tarkoittaa myös, että on aikeissa jättää minut? Siis, että välittää siitä miten pärjään, että koita pärjätä ja pidä itsestäsi huolta? Olen nimittäin koko ajan pelännyt, että on tunteet viilenneet hänen puoleltaan ja miettii eroa...

minun mieheni on suudellut minua monesti otsalle.
        minusta se näyttää eniten miten tärkeä hänelle olen. Suhteemme alussa hän suuteli suulle kun ei tuntenut minua vielä eikä ehkä vielä niin rakastanut. Suhteen aikana ainakun olin surullinen hän suuteli otsalle ja nyt kun meidän suhde on loppunut mutta meillä on silti vielä lämpöiset välit hän suutelee otsalleni ja pyytää minua palaamaan hänen luokseen. Suutelu otsalle on merkki luottamuksesta, rakkaudesta ja välitsemisestä!
        Joten hali miestäsi ja ole onnellinen!!

• peräpukamatON

Kyllä aivan yhtä todennäköistä on, että hänellä on peräpukamia, kuin toinen nainen!

• miesmies

sitä se on, ja sellaisia suudelmia annetaan kun menee tunnetasolla syvästi hyvin. Ilman taka-ajatuksia.

• Timo

Enpä ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, mutta jos mies suutelee pillulle,ammatti on kalastaja ja lempikala silli.

• Mimi

Timooo... toi voi olla vaikka kuinka tärkee juttu tolle kysyjälle.... :-)

• tyttö

suudelman laki:
      suudelma otsalle-uskollisuutta
      tässä muutama muukin...
      suudelma suulle-rakastan sinua
      suudelma korvalla-en voi elää ilman sinua
      suudelma kaulalle-haluan sinut
      suudelma poskelle-ystävyyttä
      suudelma hiuksille-haluan enemmän
      suudelma kämmenelle-kaikki on lopussa

• heo

Hei vaan kaikki kyllä kaikki järjestyy mun mielestä sää suudella vaikka on varattu

• Simpukantytär

En voi ymmärtää, miksi tämmöistä tarvitsee kysyä täällä, että miksi mieheni suutelee otsalle. Miksi kysy häneltä itseltään? Miksi ihmeessä olet parisuhteessa miehen kanssa, johon et luota, jos et luota hänen vastaukseensa kysyessäsi asiaa.

Yleensäkin opetelkaa olemaan avoimia ja keskustelemaan kumppaninne kanssa rehellisesti tunteistanne ja ajatuksistanne.

• olentyötönnytsitten

Voi perskules sentään. Yhtiökumppanimme (ulkomaalaisia) ottivat kädestä kiinni ja suutelivat kämmenelle. En ymmärtänyt merkitystä: kaikki on lopussa.

• Anonyymi00019

Moi
      Leena
      Minä
      Tässä on tosi hyvä suutelemaan
      Niin voimme ko seurustella ja suudella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      96
      1722
    2. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      85
      1419
    3. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      81
      1385
    4. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      65
      955
    5. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      164
      915
    6. Mustikanpoimintaa

Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika
      Maailman menoa
      93
      874
    7. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      45
      847
    8. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      58
      750
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      133
      709
    10. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      21
      675
    Aihe