Tietääkö joku jonkun saitin, jossa voisi pelata snookeria onlinena? Siis vastaavanlainen mesta kuin esim. aapeli.com. Kiitos!
Snookeria netissä?
5
1214
Vastaukset
- hyvä
http://www.gamedesire.com
kantsii mennä vegas huoneeseen- hendry
Paljon kiitoksia, mutta jäin miettimään...pystytkö vielä valaisemaan?!
Siis, oliko tuo palvelu maksullinen? Se ei oikein selvinnyt minulle enkä jaksanut ryhtyä lukemaan niitä sopimusjuttuja. Siinä kuitenkin pyydettiin mailiosoitetta. Oletko ehkä itse rekisteröitynyt sinne pelaajaksi???? - Piljartti
hendry kirjoitti:
Siis, oliko tuo palvelu maksullinen? Se ei oikein selvinnyt minulle enkä jaksanut ryhtyä lukemaan niitä sopimusjuttuja. Siinä kuitenkin pyydettiin mailiosoitetta. Oletko ehkä itse rekisteröitynyt sinne pelaajaksi????Codemastersin Snooker 2003 -peli ja harjoittele sillä ja sitten nettiin pelaamaan gamespy:tä käyttäen. On sitten mukavaa hommaa.
Terveisin,
lontoolaiselta päihin saanut. - hyvä
hendry kirjoitti:
Siis, oliko tuo palvelu maksullinen? Se ei oikein selvinnyt minulle enkä jaksanut ryhtyä lukemaan niitä sopimusjuttuja. Siinä kuitenkin pyydettiin mailiosoitetta. Oletko ehkä itse rekisteröitynyt sinne pelaajaksi????Olen rekisteröitynyt kyllä, on ilmainen.
Pyytää sinua mailillasi vaan vahvistamaan rekisteröitymisen jolloin nimimerkkisi muuttuu aktiiviseksi ja toimivaks.
Voit myös mennä pelaamaan guestinä.
Hyviä pelihetkiä...
see you later alligater! - Holyhandgranate
Piljartti kirjoitti:
Codemastersin Snooker 2003 -peli ja harjoittele sillä ja sitten nettiin pelaamaan gamespy:tä käyttäen. On sitten mukavaa hommaa.
Terveisin,
lontoolaiselta päihin saanut.On sitten mukavata hommaa tosiaan. Muutaman pelin pelannu.. 50 . Heh.. Sinne vaan!! Finskejä kaivataan peleihin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794