Ollaa oltu melkee pennusta pitäen yhessä jätkäni kaa,n.10 v.Meillä on aina menny hyvin, mut nyt meiän väliin on tullu jotain mitä en voi sulattaa...
Olen yleensä avoin kaikelle uudelle. Seksileluja löytyy laidasta laitaan. Tähän asti ei ole ollu ennakkoluuloja millekkään.
N. vuosi takaperin heräsin krapulakännissä ja huomasin jätkäni sammuneen viereeni, vaippa päällä. Hämmennyin niin ettei siitä ees keskusteltu. Tästä alko tulla tapa. Kännissä uskalsimme puhua asiasta ja se väitti et kusee juodessa allensa ilman vaippaa, minkä se todistikin pariin otteeseen. Kuitenki vaik ollaa kavereilla oltu yötä se on pysyny ihan kuivana vaik oltais juhlittu ankarasti.
Nyt ku asiaa on jo puitu monee otteeseen se toivoo et mä vaa pystyisin hyväksymään tilanteen. Se tuntee ittensä vapautuneeks tai jotain niissä. Se vaan on nii vaikeeta. Mua ällöttää. Seksi ei maistu ku tiedän et pikkuveli on muhinu välillä jopa vuorokauden kusisessa vaipassa.
Eli mitä tehdä? Kumpi tarvii apua, vai molemmat?
vaipat välillämme
5
2853
Vastaukset
- Melli
No niinpä niin, kaikenlaisia fetissejä sitä ihmisiltä löytyy. Ikävää vaan poikaystäväsi kannalta, että hänellä sattuu olemaan vaippafetissi- se kun useimmista ihmisistä tuntuu jo vähän liian "pervolta". Varmasti on vaikea löytää kumppania, joka tuon kiinnostuksen jakaisi, tai edes voisi sitä sietää!
Sinulle antaisin neuvoksi, että mieti, mitä asioita poikaystävässäsi rakastat. Mitkä asiat suhteessanne on hyvää? Jos nuo rakastamasi ominaisuudet ja hyvät fiilikset ovat tarpeeksi voimakkaita, niin ehkä ne silloin voittavat inhon tunteesi. Mutta jos tämä poikaystäväsi fetissi tuntuu sinusta ylitsepääsemättömän ällöttävältä, niin sitten ei suhteella varmaan pidemmän päälle ole tulevaisuutta. - NAIKKONEN
ehdottomasti jonkin sortin terapiaa. Itsekään en voisi harrastaa seksiä,jos mies käyttäisi vaippaa, yäk. Jos miehesi ei pysty irtaantumaan vaipoista,pyydä häntä leikkimään vaippaleikkejä yksikseen,ja salaa. Voimia sinulle.
- Sikuriina
Hei kuule, parempi vaippa housussa, ku pissi sängyssä :)
Omalla exälläni pidätyskyky heikenty huomattavasti promilleissa. Muutamaan kertaan vaihdetut petauspatjat ajo exän juhlien jälkeen keittiön laittialle nukkumaan. Nyt kun ajattelen, ni ihmettelen, ettei vaippa-vaihtoehto tullu sillon ees mieleeni...
No, pissahousu jäi ja minä jatkan elämääni onnellisena kuivissa lakanoissa :)
Tarinasi eroaa omastani siinä, et rakkaallasi näyttäis olevan fetissi ton vaippahomman suhteen. Jos vaippaleikit ei kiinnosta etkä ole uhrautuvaista luonnetta, ei muuta ku mies vaihtoon. Eihän siinä muu auta ja se on faktaa!- mariel
Kaikenlaisia perversioita sitä voikin olla! Vaipat, voi herranjumala. Sitten vanhainkodissahan miehesi on tosi tyydyttynyt kun joutuu niitä pakosti käyttämään???
Hankkiudu eroon siitä jätkästä, yök
- Kiihoisana
Mä ainakin pystyn harrastamaan seksiä vaikka molemmilla olis kuset ja paskat vaipoissa. Mä vaan kiihotun enemmän ja enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058