perseelle läiskiminen?

ukko

Miksi lentopalloilijat läiskivät toisiaan perseelle saatuaan pisteen joukkueelle? Antaa homomaisen vaikutelman.

17

4782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha akka

      että lentopallo on homojen hommaa. onon! noei. mut siis,lentopalloilijat(1) rulz.simppelisti.

    • tyttö

      no sehän kuuluu asiaan jos joku onnistuu! pusuko pitäis antaa..?! kyllähän sitä jotenki pitää kaveria "onnitella" pisteen tekemisestä ja mikä olisikaan parempi tapa kun läiskästä perseelle! olen kyllä huomannut että miesten peleissä tätä tapahtuu ehkä useammin kuin mitä naisten MUTTA ei se tarkoita heti sitä että lenttis olisi homojen hommaa..taidat itse olla homo.

      • akka

        olen akka.ja hei.mikä on naismaisempaa kuin sormilyönti?


      • ukko edelleen

        Ymmärrän, että on tarkoitus onnitella ja fiilikset ovat joukkuepelissä huipussaan pelin tiimellyksessä. Mutta eikö esim. selkään tai olalle taputus olis paree? Ymmärrän, että tällä ei ole välttämättä tekemistä homouden kanssa. Sanoin vain, että katsojalle välittyy homahtava kuva tuosta riitistä.

        Vastaavia onnittelurituaaleja on esim jääkiekkoilijoiden kypärään taputus ja pesäpallon ylävitonen kotiutuksen yhteydessä. Jalkapallossa maalit ovat harvinaisempia ja maalin juhlistaminen sitäkin rajumpaa. Etenkin etelän kentillä kasat ja halit on vakiintunut käytäntö.

        Itse koko ikäni joukkuelajeja pelanneena ei itselleni ole ikinä edes onnistumisen huumassa juolahtanut kenenkään perseelle käydä.


      • Make
        ukko edelleen kirjoitti:

        Ymmärrän, että on tarkoitus onnitella ja fiilikset ovat joukkuepelissä huipussaan pelin tiimellyksessä. Mutta eikö esim. selkään tai olalle taputus olis paree? Ymmärrän, että tällä ei ole välttämättä tekemistä homouden kanssa. Sanoin vain, että katsojalle välittyy homahtava kuva tuosta riitistä.

        Vastaavia onnittelurituaaleja on esim jääkiekkoilijoiden kypärään taputus ja pesäpallon ylävitonen kotiutuksen yhteydessä. Jalkapallossa maalit ovat harvinaisempia ja maalin juhlistaminen sitäkin rajumpaa. Etenkin etelän kentillä kasat ja halit on vakiintunut käytäntö.

        Itse koko ikäni joukkuelajeja pelanneena ei itselleni ole ikinä edes onnistumisen huumassa juolahtanut kenenkään perseelle käydä.

        Eiks tota kutsuta homofobiaksi? Sä pelkäät, että ehkä saat jotain kiksejä siitä jos läväytät pelikaverias perseelle. Vähintäänkin sua voidaan luulla homoks, ja ehkäpä piilevä homoutesi tulisikin ikävästi julki :)

        Mut tuskinpa noi äijät mitään eroottisia fiiliksiä siinä touhussa hakee, vaikka luonnollisesti joukossa on homojakin.

        Meidän jengissä ei pahemmin perseelle läiskitä, mut se johtuu varmaan vaan siitä että ei oo pahemmin tuulettamisen aihetta :)

        Tosin pelaamme sekaporukalla, eli voishan niitä pyllyjä alkaa taputella ihan mieluusti...


      • Sannuli
        akka kirjoitti:

        olen akka.ja hei.mikä on naismaisempaa kuin sormilyönti?

        Oliskohan mitään vaikka mies ostamassa ikkunaverhoja...
        Lenttis on HYVÄ laji!
        Eipä siinä pelin tiimellyksessä tuu hirveesti miettineeksi mihin sitä kaveria läiskäsee (kuhan ny ei nassuun)


    • oulun nmky rulez!!!

      se on sellanen tapa...en kyl koskaa oo nähny et miehet "läiskis" toisiaan perseelle...mut kyl naiset yleensä sillee tekee...

      • Ritvaaaaa, vit....

        Homojen hommaa! Täällä päin ainakin äijät läimäyttelee toisiaan perseel. Me 'naiset' kehumme toisiamme (en väitä että ei äijät tekisi sitä) ja läimäytämme kätemme yhteen (miksi sitä sitten sanotaankin), taputamme olkapäälle tai selkään. Äijät käy vaan suoraan asiaan ja läymäyttävät perseelle, sanotaan nyt näin: "homojen" hommaa


    • osmo

      Perseelle läpsiminen tarkoitaa, että seuraavassa saunaillassa harrastetaan homoseksiä parhaan pistemiehen kanssa. Myös naisten otteluissa pätee vastaava käytäntö.

      Miksi jääkiekossa, jalkapallossa... Halataan maalin jälkeen ja tehdään homoeroottisia kasoja? Olen joskus nähnyt myös onnittelujunan, mutta se vaatii jo eritystä fetissiä koko joukkueelta.

      Varo, että et nosta saippuaa lattialta jos satut pelaamaan kanssani samassa joukkueessa. "Poraan" sinua varmasti.

      • niiiiin.....

        Entäs mitä mahtanee tarkoittaa kun miehet läpsii toisiaan kypärään... että pelin jälkeen suihkussa päähän vai.........!!!!!


    • Tsussi

      Joo.

      Lentopallo on tosiaankin homoilua,alasti mennään suihkuun, siinä alkaa herkällä pojalla seisomaan ja saattaa joutua karsimaan omin käsin.

      Yli 20 vuoden lentopallouran jälkeen en ole kiinnittänyt huomiota pereseelle läiskimiselle. Kerran yksi Salosta tullut pelaaja teki niin minulle, sanoin että seuraavasta läiskäsen nyrkillä päin näköä - homma loppu, ei haittaa enää, muitten tekemiset ei kiinnosta, tyhmää vastata edes tällaiseen

    • pahempi

      oon kattonu noita suomen liigan korispelejä urheilukanavalta. Se kyllä alkoi vähän ärsyttämään, kun heti korin jälkeen ainakin joku pelaaja lätäsee korin tehnyttä pelaajaa persuksille. että silleen........

      • Passari

        Joo kyllä mullekin pelkkä "ylä-femma" riittää pelin tuoksinnassa. Mut kun miehet kerran kuitenki läiskii persuksille niin voishan naiset sit kähmästä vaikka toistensa rinnuksia, kun tulee onnistumisia..


    • Xena

      Niin ja jos oot oikein tarkkana ollut,niin itse asiassa ne läiskimiset ovat usein ennemminkin HALAILUJA!Kaikki kokoontuu rinkiin ja halaavat toisiaan. Näyttää tosiaan siltä,että me kaikki olemme melkein yhtämieltä siitä,että lentopallo on varsin pimeetä hommaa -ainakin mitä tulee noihin "tuuletuksiin"!!!

    • Lentismiehen tyttöystävä

      ...on parhaat perseet!
      Ihan totta, esim jalkkismiehillä on ihan järkyt ja rumat, mut lentopalloilijoitten... aah..

    • haqqri

      Siinä miehet on uikkareissa ja lähmivät toisiaan koko ajan veden alla. Ja onnittelussa ollaan tosi lähekkäin.

      Ja kuulemma Härmälän uimahallissa joku on ollu
      joskus alasti pelaamassa!!!

    • Anonyymi

      lentopallo on tytöille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe