Me ollaan nyt työsopimuskirjoitusvaiheessa. Siinä pomo sitten kysyi, minkälaista palkkaa olen ajatellut, että pistän jonkuu ehdotuksen tuohon paperiin. Mitä vois pyytää palkaksi, ei mtn mahdottomuuksia, mutta joku järkevä? Mun työkuvaan kuuluis keittiöhommia (tiskaamista, astioitten latomista, yms.) ja vaihtelevasti vapaa-ajanohjausta hyvännäköisen äijän kanssa. ;) Työaika 6-8 h päivässä, 5 kertaa viikossa.
Paljon VOI pyytää palkkaa?
12
2263
Vastaukset
- euroja
10 eskua tunnilta
- Jari
Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...
- opiskelija
Jari kirjoitti:
Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...
ei sitä millään kuudella eurolla kannata tehä!
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä! - Jari
opiskelija kirjoitti:
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä!Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.
- Jari
opiskelija kirjoitti:
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä!Niin, kyseinen haarukka johtuu myös hieman hakijan iästä, jota hän ei ilmoittanut ja tästä johtuen kuinka raskaita töitä hänellä voi teettää jne... Yleisimmät kesätyöpalkat pyörinevät seitsämän euron paikkeilla. Pääkaupunkin seudulle voivat olla lähempänä kahdeksaa.
- opiskelija
Jari kirjoitti:
Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.
Raksalla olen ollu hommissa ja siellä on ollu toi 11e tunnille ja savossa olen töissä ollu
- 69koska69
siis meen varasto hommiin niin paljonkos viittisi pyytää tunnilta
- B2
Kaupan varastotyöntekijä täältä B2 http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Palkkataulukot/Kaupan%20ty%C3%B6ntekij%C3%B6iden%20taulukkopalkat%201%204%202011%20alkaen.pdf
koululaiselle 70 % ja harjoittelijalle 85 %
- thhtet
No jos antaa mahdollisuuden itse heittää palkkatoive, niin arvosta nyt omaa ammattitaitoasi sen verran, että edes sen kympin pyydät. Laskekoon työnantaja sitten, jos ei sitä pysty maksamaan.
- Anonyymi
Minä oon pitänyt tiukasti 15 e tunnilta pohjana siitä ylöspäin
- Anonyymi
7500 kuukaudessa.
- Anonyymi
Selittäkää tyhmälle mikä idea on tuossa että pitää ehdottaa mitä palkkaa haluaa? Miksi ei voi olla työpaikalla tietty palkka ja sen mukaan mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1283101Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki92985Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242724Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452598Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv852480PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462432Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801942Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971796- 1341705