Paljon VOI pyytää palkkaa?

Kysymys Sinulle!

Me ollaan nyt työsopimuskirjoitusvaiheessa. Siinä pomo sitten kysyi, minkälaista palkkaa olen ajatellut, että pistän jonkuu ehdotuksen tuohon paperiin. Mitä vois pyytää palkaksi, ei mtn mahdottomuuksia, mutta joku järkevä? Mun työkuvaan kuuluis keittiöhommia (tiskaamista, astioitten latomista, yms.) ja vaihtelevasti vapaa-ajanohjausta hyvännäköisen äijän kanssa. ;) Työaika 6-8 h päivässä, 5 kertaa viikossa.

12

2335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euroja

10 eskua tunnilta

• Jari

Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...

• opiskelija
        Jari kirjoitti:

Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...

ei sitä millään kuudella eurolla kannata tehä!
        mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä!

• Jari
        opiskelija kirjoitti:

Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.

• Jari
        opiskelija kirjoitti:

Niin, kyseinen haarukka johtuu myös hieman hakijan iästä, jota hän ei ilmoittanut ja tästä johtuen kuinka raskaita töitä hänellä voi teettää jne... Yleisimmät kesätyöpalkat pyörinevät seitsämän euron paikkeilla. Pääkaupunkin seudulle voivat olla lähempänä kahdeksaa.

• opiskelija
        Jari kirjoitti:

Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.

Raksalla olen ollu hommissa ja siellä on ollu toi 11e tunnille ja savossa olen töissä ollu

• 69koska69

siis meen varasto hommiin niin paljonkos viittisi pyytää tunnilta

• B2

• thhtet

No jos antaa mahdollisuuden itse heittää palkkatoive, niin arvosta nyt omaa ammattitaitoasi sen verran, että edes sen kympin pyydät. Laskekoon työnantaja sitten, jos ei sitä pysty maksamaan.

• Anonyymi

Minä oon pitänyt tiukasti 15 e tunnilta pohjana siitä ylöspäin

• Anonyymi

7500 kuukaudessa.

• Anonyymi

Selittäkää tyhmälle mikä idea on tuossa että pitää ehdottaa mitä palkkaa haluaa? Miksi ei voi olla työpaikalla tietty palkka ja sen mukaan mennään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3924
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      87
      3561
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      162
      2557
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2325
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1912
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1727
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1288
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1285
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48