Me ollaan nyt työsopimuskirjoitusvaiheessa. Siinä pomo sitten kysyi, minkälaista palkkaa olen ajatellut, että pistän jonkuu ehdotuksen tuohon paperiin. Mitä vois pyytää palkaksi, ei mtn mahdottomuuksia, mutta joku järkevä? Mun työkuvaan kuuluis keittiöhommia (tiskaamista, astioitten latomista, yms.) ja vaihtelevasti vapaa-ajanohjausta hyvännäköisen äijän kanssa. ;) Työaika 6-8 h päivässä, 5 kertaa viikossa.
Paljon VOI pyytää palkkaa?
12
2164
Vastaukset
- euroja
10 eskua tunnilta
- Jari
Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...
- opiskelija
Jari kirjoitti:
Niin, toki pyytää voi, mutta epäilempä maksaako kukaan. Realistisempi toive voisi olla 6-8 euroa tunti...
ei sitä millään kuudella eurolla kannata tehä!
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä! - Jari
opiskelija kirjoitti:
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä!Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.
- Jari
opiskelija kirjoitti:
mulla on itsellä 11 e ollu kesätöissä. Ainakin kahdeksan pyydä!Niin, kyseinen haarukka johtuu myös hieman hakijan iästä, jota hän ei ilmoittanut ja tästä johtuen kuinka raskaita töitä hänellä voi teettää jne... Yleisimmät kesätyöpalkat pyörinevät seitsämän euron paikkeilla. Pääkaupunkin seudulle voivat olla lähempänä kahdeksaa.
- opiskelija
Jari kirjoitti:
Mutta kesätöistä tuo 11 euroa on kyllä todella paljon, varsinkin jos työ on esim. juuri astioiden pesua. Enpä ole vastaavaa kesätyö palkaa kuullut kenelläkään kouluttamattomalla. Pääkaupunkiseudulla voi olla hieman kovempi palkkataso kesätöissäkin, mutta silti... Saa olla jo suhteita, yrittäjänä en itse koskaan maksaisi tuollaisia kesätyöpalkkoja.
Raksalla olen ollu hommissa ja siellä on ollu toi 11e tunnille ja savossa olen töissä ollu
- 69koska69
siis meen varasto hommiin niin paljonkos viittisi pyytää tunnilta
- B2
Kaupan varastotyöntekijä täältä B2 http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Palkkataulukot/Kaupan%20ty%C3%B6ntekij%C3%B6iden%20taulukkopalkat%201%204%202011%20alkaen.pdf
koululaiselle 70 % ja harjoittelijalle 85 %
- thhtet
No jos antaa mahdollisuuden itse heittää palkkatoive, niin arvosta nyt omaa ammattitaitoasi sen verran, että edes sen kympin pyydät. Laskekoon työnantaja sitten, jos ei sitä pysty maksamaan.
- Anonyymi
Minä oon pitänyt tiukasti 15 e tunnilta pohjana siitä ylöspäin
- Anonyymi
7500 kuukaudessa.
- Anonyymi
Selittäkää tyhmälle mikä idea on tuossa että pitää ehdottaa mitä palkkaa haluaa? Miksi ei voi olla työpaikalla tietty palkka ja sen mukaan mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391