näköjään toi koko-trendi on aina keskustelu-aiheena. eiköhän se ole niin että ei tartte esittää agenttia vaikka olisi oikeesti turhaa alemmuudentunnetta poteva käytettyjen autojen myyjä. ihmeellinen tapa luokitella ihmisiä ammatin tai tulojen mukaan. en ole koskaan tajunnu tuota.Jos ottaisi vain ajattelukuvioksi sen, että ei yritä toisten puolisoita vikitellä -Daavid aikoinaan maksoi siitä hirveen hinnan, vaikka olikin muuten henkisestikin kova jätkä. jokasel on kämminsä, mutta jos ajattelee vaikka että sit on tarkotettu sellattel sirolle baletti-tanssija-tytölle puolisoksi jos jotkut nymfo-naiset kuittailisivat miekan koosta. joku tyttö voi kuolata gorillan vartalon hankkinutta vapaa-painijaa, toiset tykkäävät voltteja heittävistä pienemmistä aasialaisista. jotkut taas ei edes mieti koko ruumiinrakennetta vaan yleistä luonnetta, mikä on ERITTÄIN hyvä, kaikki on suhteellista, sanos einstein. Jumala on tehnyt avioliiton lahjaksi eikä taakaksi. Mitä hauskempaa, sitä enemmän vastuuta siihen liittyy. Irtosuhteet on tietysti helposti pakokeino, koska rakkaus sattuu ja petetyksi tulemisen pelossa sekä arvostuksen puutteessa lähtisi kohta itse toisten matkaan. aika tuttua ja yleistä monelle, eikö vain? Lopuksi pettäjille jotka ei sitä kadu, tapahtuu kuitenkin niin vertauskuvallisesti, että heidät ripustetaan "Ohjukseen" ja ammutaan suoraan helvettiin. Sinne olin joskus matkalla itekin.
"tosi valheita ja harrier-hävittäjä"
R'Salogel
0
358
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844